[1Z] Dymienie

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Audik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: wt paź 28, 2008 16:05
Lokalizacja: Tychy

[1Z] Dymienie

Post autor: Audik » ndz sie 23, 2009 22:21

Panowie mam problem albo i zagadkę.

W moim 1Z dzieje się ciekawa magia,jak temperatura na budzikach jest kreskę przed 90st,to przy dynamicznym dodaniu gazu dymienie prawie nie występuje,ale gdybym tak sie za kimś puscił 160-170km przez jakiś czas,albo trasa 140,temp wzrasta na 90 lub kreskę nad,to oczywiście normalne,ale wtedy zaczyna kopcić dosłownie,przy deptaniu batory,ale gdy temp spadnie poniżej 90(o grubość wskazówki) wszystko wraca do normy.

Ktoś ma pomysł na to z czego to się robi?.



Zimny Chirurg
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 339
Rejestracja: pn cze 22, 2009 21:31
Lokalizacja: Wałbrzych
Silnik: AHF
Kontakt:

Post autor: Zimny Chirurg » ndz sie 23, 2009 23:02

Opisz konkretnie jaki dym.
Czarny, biały, zielony... ? Bo moze być wiele przyczyn.

Pozdro

ZC



Audik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: wt paź 28, 2008 16:05
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Audik » ndz sie 23, 2009 23:30

No więc tak,w lusterkach widać ciemnoszary,ala mgła:) ,na wolnych jak go przegazuje to buchnie czarnym jak sadza piekielna :helm: ,im bardziej się studzi tym dym staje sie jaśniejszy a na końcu prawie znika.



Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » ndz sie 23, 2009 23:35

Zaloz FMIC`a :helm:


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

Audik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: wt paź 28, 2008 16:05
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Audik » ndz sie 23, 2009 23:39

Znaczy IC mi nie wyrabia?

Kur... logów nie mogę zrobić bo mi komunikację zrywa, i tak tylko grupa 00.......... :ass:

Ale przed wymianą rozrządu takie akcję sie nie robiły,początek wtrysku mam 32,ta wiem że za wczesny.
Ostatnio zmieniony ndz sie 23, 2009 23:41 przez Audik, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » pn sie 24, 2009 08:04

Audik pisze:początek wtrysku mam 32,ta wiem że za wczesny.
Ta sprawe tez ogarnij. Jak mialem taki kat (po wymianie wtryskiwaczy na 216tki) to tez podkapcal.


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

Audik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: wt paź 28, 2008 16:05
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Audik » pn sie 24, 2009 14:51

Ale pytanie pozostaje otwarte na propozycje,czy to może być wina zasyfionego IC i nie wyrabia z wychłodzeniem powietrza?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 187 gości