Strona 1 z 1

jakie powinno być ciśnienie w cylindrach??

: ndz sie 23, 2009 15:35
autor: Robert695
witam moje vento trochę ciężko pali z rana jeszcze sprawdzę świece.
ale jeszcze chciałbym się spytać jakie ma byś ciśnienie w cylindrach- ponieważ kolega ma przyrząd i bym sprawdził ale nie wiem ile ma być:( jakie powinno być??

[ Dodano: 23 Sie 2009 16:21 ]
rok '94

[ Dodano: 23 Sie 2009 16:22 ]
1.9 TDI 90KM

: ndz sie 23, 2009 18:05
autor: scols11
Minimalne 25bar. Ogolnie na cylindrach powinno sie wachac w granicach 25-31 bar.

: ndz sie 23, 2009 22:05
autor: ilio
scols11 pisze:Minimalne 25bar. Ogolnie na cylindrach powinno sie wachac w granicach 25-31 bar.

min. 19 barów

25 - 31 stan normalny


do 5 barów różnicy między cylindrami


u siebie mam 25 , 27 , 28 , 29
niecałe 300 000 przebiegu i auto chodzi bez problemu

: ndz sie 23, 2009 23:56
autor: arwam
u siebie mam 25 , 27 , 28 , 29
niecałe 300 000 przebiegu i auto chodzi bez problemu
ilio,

skoro masz takie ciśnienia i takie rozrzuty śmiem wątpić że to auto ma tylk 300 tys przebiegu.

: pn sie 24, 2009 06:32
autor: ilio
arwam pisze:
u siebie mam 25 , 27 , 28 , 29
niecałe 300 000 przebiegu i auto chodzi bez problemu
ilio,

skoro masz takie ciśnienia i takie rozrzuty śmiem wątpić że to auto ma tylk 300 tys przebiegu.

moze masz racje , może ma a może niema
oleju nie bierze , turbo pompuje do 1 bara , kierownica jest niepowycierana
a ostatnie przebiegi z faktur z 2007 roku z niemiec były w okolicach 220000 wiec pewnie ma 1 300 000 Herloku Sholmsie .

: pn sie 24, 2009 08:56
autor: arwam
ilio pisze:moze masz racje , może ma a może niema
oleju nie bierze , turbo pompuje do 1 bara , kierownica jest niepowycierana
a ostatnie przebiegi z faktur z 2007 roku z niemiec były w okolicach 220000 wiec pewnie ma 1 300 000 Herloku Sholmsie .
takie ciśnienia to miał ojca JR po 450tys km przebiegu to raz a dwa to ile u Ciebie stron brakuje w książce servisowej ?

po 600tys km miał już po około 20barów na każdym garze a różnice nie sięgały 2barów.
jak jeździsz spokojnie to cylindry zużywają się w miarę równo.

no chyba że było katowane i oleje nie koniecznie porządne tylko "porządne" 15W40 były lane to się mogę sgodzić bo przy dbającym właścicielu nie powinno być problemu ze zrobieniem 500 tys km przebiegu z ciśneiniem w garach lepszym niz u Ciebie i nie powino być przedewszystkim aż takich rozrzutó że nie ma dwóch garów z podobnym ciśnieniem i ledwo mieszczącym się w dopuszczalnej granicy rozrzutem ciśnień.


i nie powiesz że TDI nie jest tak trwałe albo że TD jest takim fenomenem pod względem wytrzymałości.
Co ty na to?

: pn sie 24, 2009 22:18
autor: ilio
arwam pisze:
ilio pisze:moze masz racje , może ma a może niema
oleju nie bierze , turbo pompuje do 1 bara , kierownica jest niepowycierana
a ostatnie przebiegi z faktur z 2007 roku z niemiec były w okolicach 220000 wiec pewnie ma 1 300 000 Herloku Sholmsie .
takie ciśnienia to miał ojca JR po 450tys km przebiegu to raz a dwa to ile u Ciebie stron brakuje w książce servisowej ?

nie wiem bo jej niedostałem

po 600tys km miał już po około 20barów na każdym garze a różnice nie sięgały 2barów.
jak jeździsz spokojnie to cylindry zużywają się w miarę równo.

podejrzewam ze spokojnie choć nie wiem bo nie ściągałem głowicy po zakupie i po 2 latach mojej jazdy

no chyba że było katowane i oleje nie koniecznie porządne tylko "porządne" 15W40 były lane to się mogę sgodzić bo przy dbającym właścicielu nie powinno być problemu ze zrobieniem 500 tys km przebiegu z ciśneiniem w garach lepszym niz u Ciebie i nie powino być przedewszystkim aż takich rozrzutó że nie ma dwóch garów z podobnym ciśnieniem i ledwo mieszczącym się w dopuszczalnej granicy rozrzutem ciśnień.

napewno masz racje


i nie powiesz że TDI nie jest tak trwałe albo że TD jest takim fenomenem pod względem wytrzymałości.
Co ty na to?