Strona 1 z 3

przeładowywanie tdi AFN dziwny problem ;/

: czw sie 20, 2009 00:39
autor: zineq
Witam
wiem ze bylo mnóstwo takich tematów ale przekopałem wszystko i nic nie zaspokoiło mojej ciekawosci

turbina laduje w piku 1,5 na wskazniku doladowania

laduje 1,5 potem momentami spada na 0,7 i wskakuje na 1 bar

jedynie na 5 biegu nie przeładowuje

zawor n75 podmienilem z tym od egr dalej to samo ;/ postanowilem go wyczyscic rozebrac , dalej to samo ;/ podmieniłem od znajomego tez przeładowuje .

-sciagajac czerwony wezyk ktory idzie do gruszki i zasysajac ustami sztanga sie poddnosi
-zatykajac jezykiem wezyk z podcisnieniem w srodku sztanga sie nie opuszcza wiec dedukuje ze gruszka jest sprawna
-po odpaleniu sztanga sie podnosi

sa jeszcze jakies metody na sprawdzenie n75 ?? miernikiem
jaki kolor kabli dochodzi do n75 ?? bo moze jakis mechanik wczesniej zamienil wtyczki z egr-em ;/

dodam ze egr mam zaslepiony

: czw sie 20, 2009 01:48
autor: Zimny Chirurg
Kierownice sie zapiekaja.
Daj do czyszczenia i będzie śmigać.
Na forum było o tym miliony tematów.

Pozdro

ZC

: czw sie 20, 2009 08:48
autor: SToRM
Jaki wskaznik doladowania?
Co VAG pokazuje?

: czw sie 20, 2009 09:15
autor: zineq
ale jak sztanga pracuje ?? z 2,5cm to tez sa zapieczone na wskazniku i na vagu przeladowywuje ;/

: czw sie 20, 2009 22:49
autor: leon79
Zrób logi

: pt sie 21, 2009 00:00
autor: zineq

: pt sie 21, 2009 02:38
autor: fleshu
Dobra > tylko jak można to prosimy loga na 4-tym biegu > dynamiczny > czyli w trakcie jazdy>>> potrzebne 1 km prostej po płaskim! > 1500 obrotów, start log, i gaz do dechy >>>> 4500 rpm > stop log i zdejmujemy nogę z gazu > 2 osoby> bo jedna do laptopa a 2-ga prowadzi.

[ Dodano: 21 Sie 2009 02:49 ]
no i grupy 003,008,011 > to podstawa > dalej > po 000 zobaczymy kąt (wypadało by statyczne - na postoju,bez gazu) > 004 synchronizacja wał i wałek rozrządu. Logi do działu diagnostyka.

: pt sie 21, 2009 11:44
autor: blachy
Wskaźnik doładowania ma dużą bezwładność (przynajmniej mój). U mnie też przy bucie skacze pod 1.5 a w logach w tym momencie owszem jest małe przeładowanie ale na poziomie 1.2 bara. Zrób logi tak jak koledzy piszą i będzie wszystko wiadomo.

: pt sie 21, 2009 14:28
autor: Tobi80
mam ten sam problem co kolega , jak miałem kąt wtrysku 110 to na wskażniku doładowania miałem przeładowania na 1,2 bara które schodziło na 0,8 i momentalnie się normowało na 0,95 bara czyli wszystko było w normie , po regulacji kąta mam właśnie overbosty na 1,5 bara spadające na 0,6 - 0,7 bara a zanim się boost unormuje na 0,95 to już trzeba bieg zmieniac :( . sądząc po moim przypadku to raczej nie wina bezwładności wskażnika doładowania i można się nim sugerować .... nie wiem co jest grane !?

: pt sie 21, 2009 17:23
autor: fleshu
Ale log dynamiczny robimy tylko na 1-dnym biegu i to z gazem w podłodze > zmieniając biegi ciśnienie i impuls dla na do jego zbicia będą miały zupełnie inne przeskoki >>> wzorcowo na 4 tym biegu (długość loga właściwa > można dobrze wychwycić problem) ciśnienie powinno dojść do wymaganego i tak się trzymać a impuls dla N75 powinien dojść stabilnie i równomiernie do granicy 70% >>>> a co do kąta > to właśnie musi być on ustawiony na wykresie na niebieskiej linii > nic skomplikowanego > bo luzujemy 4 śruby na pompie (jedną od góry na pompie zostawiamy dokręconą) > i w przypadku silników typu AFN czy 1Z regulujemy na zapalonym > ja mam polkę bo w AHF można tylko na zgaszonym przestawiać > żeby utrafić to istna zabawa jest.

: pt sie 21, 2009 19:30
autor: zineq

: pt sie 21, 2009 20:00
autor: antojuja
fleshu pisze:ja mam polkę bo w AHF można tylko na zgaszonym przestawiać > żeby utrafić to istna zabawa jest.
w 100% racja przerabialem to, u mnie jest troche ponad niebieska, kolega zapomial o grupie 000 zeby zlogowac, nie jestem jakims spec znawca logow ale przeplywka cos pokazuje nie tak w okolicy 3 tys dziwnie zaniza wartosci, jesli plote brednie to SORRY i prosze mnie poprawic przez bardziej doswiadczonych

: czw sie 27, 2009 22:48
autor: zineq
dzisaj wyczyszczone :

dolocik
ic
turbinka kierownice chodza swpbodnie w pelnym zakresie ;/

a dalej na wskazniku pokazuje 1,5 1,6 ;/

: pt sie 28, 2009 00:35
autor: fleshu
Czekamy na te logi. hehe