przeładowywanie tdi AFN dziwny problem ;/

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

zineq
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: pt lut 17, 2006 19:56
Lokalizacja: Zabrze
Auto: Golf VI 2.0BiTdi 320+
Silnik: CUAA
Kontakt:

przeładowywanie tdi AFN dziwny problem ;/

Post autor: zineq » czw sie 20, 2009 00:39

Witam
wiem ze bylo mnóstwo takich tematów ale przekopałem wszystko i nic nie zaspokoiło mojej ciekawosci

turbina laduje w piku 1,5 na wskazniku doladowania

laduje 1,5 potem momentami spada na 0,7 i wskakuje na 1 bar

jedynie na 5 biegu nie przeładowuje

zawor n75 podmienilem z tym od egr dalej to samo ;/ postanowilem go wyczyscic rozebrac , dalej to samo ;/ podmieniłem od znajomego tez przeładowuje .

-sciagajac czerwony wezyk ktory idzie do gruszki i zasysajac ustami sztanga sie poddnosi
-zatykajac jezykiem wezyk z podcisnieniem w srodku sztanga sie nie opuszcza wiec dedukuje ze gruszka jest sprawna
-po odpaleniu sztanga sie podnosi

sa jeszcze jakies metody na sprawdzenie n75 ?? miernikiem
jaki kolor kabli dochodzi do n75 ?? bo moze jakis mechanik wczesniej zamienil wtyczki z egr-em ;/

dodam ze egr mam zaslepiony



Zimny Chirurg
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 339
Rejestracja: pn cze 22, 2009 21:31
Lokalizacja: Wałbrzych
Silnik: AHF
Kontakt:

Post autor: Zimny Chirurg » czw sie 20, 2009 01:48

Kierownice sie zapiekaja.
Daj do czyszczenia i będzie śmigać.
Na forum było o tym miliony tematów.

Pozdro

ZC
Ostatnio zmieniony czw sie 20, 2009 01:50 przez Zimny Chirurg, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
SToRM
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1770
Rejestracja: czw paź 07, 2004 21:13
Lokalizacja: GOP

Post autor: SToRM » czw sie 20, 2009 08:48

Jaki wskaznik doladowania?
Co VAG pokazuje?



zineq
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: pt lut 17, 2006 19:56
Lokalizacja: Zabrze
Auto: Golf VI 2.0BiTdi 320+
Silnik: CUAA
Kontakt:

Post autor: zineq » czw sie 20, 2009 09:15

ale jak sztanga pracuje ?? z 2,5cm to tez sa zapieczone na wskazniku i na vagu przeladowywuje ;/



leon79
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 686
Rejestracja: pt sie 22, 2008 20:39
Lokalizacja: Szydłowiec

Post autor: leon79 » czw sie 20, 2009 22:49

Zrób logi


User

zineq
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: pt lut 17, 2006 19:56
Lokalizacja: Zabrze
Auto: Golf VI 2.0BiTdi 320+
Silnik: CUAA
Kontakt:

Post autor: zineq » pt sie 21, 2009 00:00




Awatar użytkownika
fleshu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1018
Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
Lokalizacja: Stronie Śląskie
Kontakt:

Post autor: fleshu » pt sie 21, 2009 02:38

Dobra > tylko jak można to prosimy loga na 4-tym biegu > dynamiczny > czyli w trakcie jazdy>>> potrzebne 1 km prostej po płaskim! > 1500 obrotów, start log, i gaz do dechy >>>> 4500 rpm > stop log i zdejmujemy nogę z gazu > 2 osoby> bo jedna do laptopa a 2-ga prowadzi.

[ Dodano: 21 Sie 2009 02:49 ]
no i grupy 003,008,011 > to podstawa > dalej > po 000 zobaczymy kąt (wypadało by statyczne - na postoju,bez gazu) > 004 synchronizacja wał i wałek rozrządu. Logi do działu diagnostyka.



Awatar użytkownika
blachy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 398
Rejestracja: pn sty 02, 2006 10:37
Lokalizacja: Zamość
Kontakt:

Post autor: blachy » pt sie 21, 2009 11:44

Wskaźnik doładowania ma dużą bezwładność (przynajmniej mój). U mnie też przy bucie skacze pod 1.5 a w logach w tym momencie owszem jest małe przeładowanie ale na poziomie 1.2 bara. Zrób logi tak jak koledzy piszą i będzie wszystko wiadomo.



Tobi80
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: pt kwie 03, 2009 14:04
Lokalizacja: Wlkp

Post autor: Tobi80 » pt sie 21, 2009 14:28

mam ten sam problem co kolega , jak miałem kąt wtrysku 110 to na wskażniku doładowania miałem przeładowania na 1,2 bara które schodziło na 0,8 i momentalnie się normowało na 0,95 bara czyli wszystko było w normie , po regulacji kąta mam właśnie overbosty na 1,5 bara spadające na 0,6 - 0,7 bara a zanim się boost unormuje na 0,95 to już trzeba bieg zmieniac :( . sądząc po moim przypadku to raczej nie wina bezwładności wskażnika doładowania i można się nim sugerować .... nie wiem co jest grane !?


AFN+ 137/305 & 1.8t

Awatar użytkownika
fleshu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1018
Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
Lokalizacja: Stronie Śląskie
Kontakt:

Post autor: fleshu » pt sie 21, 2009 17:23

Ale log dynamiczny robimy tylko na 1-dnym biegu i to z gazem w podłodze > zmieniając biegi ciśnienie i impuls dla na do jego zbicia będą miały zupełnie inne przeskoki >>> wzorcowo na 4 tym biegu (długość loga właściwa > można dobrze wychwycić problem) ciśnienie powinno dojść do wymaganego i tak się trzymać a impuls dla N75 powinien dojść stabilnie i równomiernie do granicy 70% >>>> a co do kąta > to właśnie musi być on ustawiony na wykresie na niebieskiej linii > nic skomplikowanego > bo luzujemy 4 śruby na pompie (jedną od góry na pompie zostawiamy dokręconą) > i w przypadku silników typu AFN czy 1Z regulujemy na zapalonym > ja mam polkę bo w AHF można tylko na zgaszonym przestawiać > żeby utrafić to istna zabawa jest.



zineq
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: pt lut 17, 2006 19:56
Lokalizacja: Zabrze
Auto: Golf VI 2.0BiTdi 320+
Silnik: CUAA
Kontakt:

Post autor: zineq » pt sie 21, 2009 19:30




Awatar użytkownika
antojuja
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 413
Rejestracja: pn lut 16, 2009 19:23
Lokalizacja: Konin/WLKP
Kontakt:

Post autor: antojuja » pt sie 21, 2009 20:00

fleshu pisze:ja mam polkę bo w AHF można tylko na zgaszonym przestawiać > żeby utrafić to istna zabawa jest.
w 100% racja przerabialem to, u mnie jest troche ponad niebieska, kolega zapomial o grupie 000 zeby zlogowac, nie jestem jakims spec znawca logow ale przeplywka cos pokazuje nie tak w okolicy 3 tys dziwnie zaniza wartosci, jesli plote brednie to SORRY i prosze mnie poprawic przez bardziej doswiadczonych
Ostatnio zmieniony pt sie 21, 2009 20:13 przez antojuja, łącznie zmieniany 1 raz.



zineq
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: pt lut 17, 2006 19:56
Lokalizacja: Zabrze
Auto: Golf VI 2.0BiTdi 320+
Silnik: CUAA
Kontakt:

Post autor: zineq » czw sie 27, 2009 22:48

dzisaj wyczyszczone :

dolocik
ic
turbinka kierownice chodza swpbodnie w pelnym zakresie ;/

a dalej na wskazniku pokazuje 1,5 1,6 ;/



Awatar użytkownika
fleshu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1018
Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
Lokalizacja: Stronie Śląskie
Kontakt:

Post autor: fleshu » pt sie 28, 2009 00:35

Czekamy na te logi. hehe



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 190 gości