Strona 1 z 1

cieknąca rura wodna

: wt sie 18, 2009 15:33
autor: DieselPower
Witam , mam taki problem w swoim Golfie namierzyłem drobny wyciek płynu chłodniczego z rurki łączącej
przewód nagrzewnicy z chłodnicą oleju część ta jest metalowa, to taka stara skorodowana rurka tz'' rura wodna ''
puszcza płyn na zaczepie łączącym ją z silnikiem ... sprawa jest o tyle dziwna że nie mogę znaleźć zamiennika,
w 3 sklepach cena 181-183 zł .. trochę drogo jak za taki szajs metal .. i tak myślę żeby ją sobie z miedzi dorobić
kupić rurki i użyć kolanka tylko nie wiem jak to się przełoży na wytrzymałość tej konstrukcji
.. potrzeby był by jeszcze rysunek a tego nie mogę nawet w książce znaleźć ...
pytanie do was forumowicze czy macie jakieś doświadczenie z tego typu przypadłością ..

: wt sie 18, 2009 18:29
autor: Mieniu_69
to załóż uzywana,

: wt sie 18, 2009 19:32
autor: DieselPower
łatwo się mówi trudniej znalezć ...nie ma na allegro ...i brak zamienników ...
orginał WV po zniżce 160zł ale to i tak drogo jak za kawałek szajs metalu ..


[ Dodano: 18 Sie 2009 19:39 ]
jest duża szansa żeby samemu dorobić z rurki miedzianej 18 i kształtek ..wszystko czego trzeba można znalezć w markecie budowlanym ...
wyjąć ten szajs metal i powalczyć ... chwila zejdzie ale z tego co wyliczyłem powinienem się zamknąć w 80zł,
problem tylko z palnikiem do lutowania gazowego... ale coś wymyślę .. :grin:

: wt sie 18, 2009 22:36
autor: Mieniu_69
no tak, a jak zrobisz kołnierze? zalozysz przewod gumowy i bedzie zjezdzal :chytry: na szrotach poszukaj :grin:

: pn sie 24, 2009 17:58
autor: DieselPower
dorobiłem latam jest jak na razie wszystko jest si ;)
pozdro

[ Dodano: 04 Wrz 2009 15:30 ]
dla przyszłych pokoleń :grin: .. rurę wodna można dorobić z kształtek miedzianych połączonych z rurka miedzianą 18'
zajmuje to trochę czasu i kosztuje trochę nerwów ale śmiało można sobie z tym poradzić jednego dnia ..
odliczając koszty palnika i pasty do lutowania oraz rurkę którą miałem akurat można się zmieścić w kosztach rzędu 30-40zł ...
w porównaniu z oryginałem jest to duża oszczędność ..może i nie wygląda to pięknie,,
chodź mi się podoba i do tego lata i o to chodziło ;) dla tych którzy chcieli by sie pobawić w tego typu tuningi proponuje ...
wykonać ją podobnie mianowicie ja zrobiłem 2 osobne rurki i połączyłem je wężem gumowym gdyż silnik diesla przenosi dużo wibracji
co w jednolitej konstrukcji miedzianej mogło by jak sądzę doprowadzić do pęknięcia spoin lutowanych ... :grin: