Pare pytań: zgrzyty, uderzenia, chrabotanie...
: ndz sie 16, 2009 19:18
Witam, vw IV 4motion 1.9tdi (90km) oto pare problemów, co można z nimi zrobić:
1. ruszamy autem, wysprzęglamy wszystko jak należy, przy zmianie z 1 na 2 słychać dzwięk jakbym nie wcisnął sprzęgła do końca i wbił na chama 2, taki sekundowy zgrzyt (nie występuje to zawsze tylko sporadycznie czasem częściej czasem w ogóle)
2. jedziemy autem puszczamy gaz i go dajemy słyszymy stuknięcie i czuć szarpnięcie autem (poduszka pod silnikiem? ze strony kierowcy wydaje mi się że ma luz, jak zmieniałem turbine to ciągałem silnik reką i chodził.... to zjawisko występuje ciągle)
3. zatrzymujemy auto z biegu, wrzucamy wsteczny (a raczej chemy) znowu jakbym nie wysprzęglił tylko że czasem chrzęst jest sekundowy a czasem taki że w ogóle nie daje wrzucić biegu, czasem nie występuje w ogóle
4. ruszamy autem do tyłu na max skręconych kołach i słyszymy głuchy odgłos- jakby sprężyna przeskoczyła.... też występuje to na przemian.
Prosiłbym o porady, tulejki wahaczy są ok, stabilizator wg mnie także ok
zapomniałem do dać że podczas hamowanie czuje drgania fajery przechodzące na pedał hamulca... musze oddać tarcze do przetoczenia bo po zdjęciu kół i ich obracaniu wyraźnie obcierają w jednym miejscu... ale myśle że to nie ma nic wspólnego ze stukami z zawiasu, pozdrawiam
do moderatorów w szukajce można znaleźć pare rzeczy ale to nie to o co mi chodzi, poza tym nie działa ona jak należy..... -> tylko tak jak moje sprzęgło czy tam skrzynia i poduszki
sporadycznie.
1. ruszamy autem, wysprzęglamy wszystko jak należy, przy zmianie z 1 na 2 słychać dzwięk jakbym nie wcisnął sprzęgła do końca i wbił na chama 2, taki sekundowy zgrzyt (nie występuje to zawsze tylko sporadycznie czasem częściej czasem w ogóle)
2. jedziemy autem puszczamy gaz i go dajemy słyszymy stuknięcie i czuć szarpnięcie autem (poduszka pod silnikiem? ze strony kierowcy wydaje mi się że ma luz, jak zmieniałem turbine to ciągałem silnik reką i chodził.... to zjawisko występuje ciągle)
3. zatrzymujemy auto z biegu, wrzucamy wsteczny (a raczej chemy) znowu jakbym nie wysprzęglił tylko że czasem chrzęst jest sekundowy a czasem taki że w ogóle nie daje wrzucić biegu, czasem nie występuje w ogóle
4. ruszamy autem do tyłu na max skręconych kołach i słyszymy głuchy odgłos- jakby sprężyna przeskoczyła.... też występuje to na przemian.
Prosiłbym o porady, tulejki wahaczy są ok, stabilizator wg mnie także ok

do moderatorów w szukajce można znaleźć pare rzeczy ale to nie to o co mi chodzi, poza tym nie działa ona jak należy..... -> tylko tak jak moje sprzęgło czy tam skrzynia i poduszki
