porsze o rade, elektryka

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
misiur
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 306
Rejestracja: czw lip 09, 2009 00:09
Lokalizacja: Zabrze

porsze o rade, elektryka

Post autor: misiur » pt sie 14, 2009 18:39

Witam, wkoncu udalo mi sie naprawic ten niedzialający obrotek, ale jak podłączylem nie pokazuje dobrze :/ . Ssilnik na wolnych obrotach - obrotek 0. Przegazuje na 2-3 tys - obrotek na maxa sie wychyla i wraca. Nagralem filmik zeby to zoobrazowac:
[youtube][/youtube]

Tymczasowo przyczepilem tarczke z papieru aby poglądowo miec obroty i zeby cos podregulowac potencjometrem który jest w okolicach "1" na tarczce obrotomierza. Ale to nic nie dalo. Po odpaleniu silnika obroty ida kolo 1200 - 1100 i spadają do zera. Jednoczesnie mam problem z kontrolka oleju i brzeczykiem....
W szukajce wyczytalem o stabilizatorze napiecia +10 V. Moze to on jest sprawca tego calego galimatiasu :kac:


http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/4C6j

Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » pt sie 14, 2009 22:04

Sprubuj przesmarować sprezynke w obrotku , chyba bedzie lepiej poszukac nowych zegarów


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Speedr001
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: śr kwie 22, 2009 22:35
Lokalizacja: Grajewo

Post autor: Speedr001 » pt sie 14, 2009 22:35

Nie ma co se głowy zawracać obrotomierz jest praktycznie niemożliwy do naprawienia kolega miał to samo jeździł chyba ze 2 miesiące po elektronikach i tak musiał kupić nowe w sensie używane ale sprane zegary bo nikt nic nie mógł zrobić


Speedr001

Awatar użytkownika
misiur
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 306
Rejestracja: czw lip 09, 2009 00:09
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: misiur » sob sie 15, 2009 08:43

grandi pisze:Sprubuj przesmarować sprezynke w obrotku , chyba bedzie lepiej poszukac nowych zegarów
Właśnie cały mechanizm - te wachadełko przesmarowalem wd 40 bo sie zacinalo. Ale chyba bede musial sie obejrzec za nowym :|


http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/4C6j

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14149
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » sob sie 15, 2009 09:24

A sprawdzałeś altek?Może dioda pod którą jest podpięte wyjście W jest uszkodzona.
Jeżeli masz znajomego,który posiada taki wóz jak Ty,to podłącz kawałkiem kabla do jego altka i wtedy będzie wiadomo.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
misiur
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 306
Rejestracja: czw lip 09, 2009 00:09
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: misiur » sob sie 15, 2009 12:44

Michaś_1977 pisze:A sprawdzałeś altek?Może dioda pod którą jest podpięte wyjście W jest uszkodzona.
Jeżeli masz znajomego,który posiada taki wóz jak Ty,to podłącz kawałkiem kabla do jego altka i wtedy będzie wiadomo.
Nie ma takiej opcji - w zeszlym tygodniu odebralem alternator z naprawy - cały zregenerowany - mostek prostowniczy nowy, regulator, itd. Wiec bardzo wątpie zeby alternator był przyczyną.


http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/4C6j

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14149
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » sob sie 15, 2009 13:27

No to faktycznie-odpada.
Ja na Twoim miejscu rozglądnąłbym się z jakimś używanym obrotkiem,bo nawet jak ten zacznie jakoś normalnie pracować,to nie wiadomo czy nie będzie przekłamywał.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 100 gości