Strona 1 z 2

Ustawienie kąta wtrysku

: czw sie 13, 2009 20:29
autor: KrystO
Witam!
W silniku AAZ zawsze ustawiałem kąt wtrysku czujnikiem zegarowym na wartość 0,92mm. wysunięcie tłoczka w GMP.
Powie mi ktoś jaką wartość zastosować w 1Z z pompą od TD+fala i głowiczka z TDi?
Na tym samym ustawieniu co w TD(0,92mm)wydaje mi się ze jest jakiś mułowaty :crazy:

Jest ktoś na tym forum kto ma doświadczenie w tym temacie? :chytry:

: czw sie 13, 2009 20:44
autor: JABcok20
hehe ja z tym walczyłem ale mam głowiczke i tłokorozdzielacz od fiata. musisz na słuch. u mnie przestawiałem kolo o jeden zabek wczesniej, kopci Ci na bialo czy czarno?

: czw sie 13, 2009 20:53
autor: KrystO
wydaje mi się ze lekko na biało zadymia.
kąt powinien zawierać się pomiędzy 049-051
Tak jest w TDi-ku. Jak to przerobić na mm. :kac: ?
No wiecie o co mi chodzi. :chytry:

: czw sie 13, 2009 22:28
autor: punxbrygade
Może setup tej pompy jest za słaby i dlatego jest mułowaty... ,
Co to za pompa, jaka tłoczek i skąd głowiczka...

: pt sie 14, 2009 14:22
autor: KrystO
Głowiczka i tłoczek 10mm. wyciągnięte wraz a falą od TDika.

: pt sie 14, 2009 16:13
autor: vision
KrystO pisze:kąt powinien zawierać się pomiędzy 049-051
sprawdź 0.98-1.02 i daj znać

: pt sie 14, 2009 21:26
autor: DANIEL LHR
ja kiedys w 1z ustawialem cos miedzy 0,5 -0,7 i bylo git na vagu pokazywalo kat ok 45 bs

: sob sie 15, 2009 07:54
autor: vision
wartość ustawienia zegarem dla 1Z to 0,70 +/-0,02
tamte wartości dotyczą innego parametru tej pompy

: sob sie 15, 2009 10:30
autor: KrystO
vision pisze:wartość ustawienia zegarem dla 1Z to 0,70 +/-0,02
No to na tym ustawieniu na pewno bym nie pojechał,
na 0,92 lekko na biało,siwo przydymia.
vision pisze:sprawdź 0.98-1.02 i daj znać
Myślę że na tym powinno być lepiej
-testy w poniedziałek.

: śr wrz 09, 2009 23:09
autor: punxbrygade
Jaki kąt wtrysku powinien być w 1z ale na pompie od 2.8td ? 11mm i troszkę wiekszaa fala niż w 1z.

: czw wrz 10, 2009 09:19
autor: munior
punxbrygade pisze:Jaki kąt wtrysku powinien być w 1z ale na pompie od 2.8td ?
Moim zdaniem to logicznie rzecz biorąc , kąt wtrysku powinien być ustawiony do silnika a nie do pompy.Tak więc do m-TDI czyli silnika 1Z na mechanicznej pompie powinno być 0,7 ustawiając na zegar...

: czw wrz 10, 2009 16:03
autor: vision
munior pisze:Moim zdaniem to logicznie rzecz biorąc , kąt wtrysku powinien być ustawiony do silnika a nie do pompy.Tak więc do m-TDI czyli silnika 1Z na mechanicznej pompie powinno być 0,7 ustawiając na zegar...
:rotfl:

: czw wrz 10, 2009 20:17
autor: punxbrygade
chmmm To w końcu jakie ustawienie ?

: pt wrz 11, 2009 16:15
autor: vision
punxbrygade pisze:Jaki kąt wtrysku powinien być w 1z ale na pompie od 2.8td ? 11mm i troszkę wiekszaa fala niż w 1z.
nr pompy i fali , i w czym tkwi problem , bo nie w kącie :chytry: