Strona 1 z 2

prawidłowa prędkość AFN???

: śr sie 12, 2009 13:59
autor: Byku21
Tu jest filmik jak rozpędzałem passata przy temperaturze 96 stopni w dolocie na seryjnym Icku...Czy tak powinien chodzić AFN???Słabej jakości jest,ale za kilka godzin nagram jak ostygnie trochę i aparatem...Filmik jest w podpisie i proszę o opinię.

[ Dodano: 12 Sie 2009 14:04 ]
Tu jest jeden niby 90KM i drugi 110KM,ale całkiem inaczej idą niż mój...



: śr sie 12, 2009 14:05
autor: karol26
Powiem szczerze że nic niepokojacego nie widzę mam ,seata toledo z afnem i zbiera się troche lepiej ,do setki jakieś 11.5-12 s bo jest lżejszy :d
Passat waży swoje i najlepiej by było jakbyś wskoczył w takiego paska jak masz i sprawdzil jak inny się buja.A filmiki na necie nie zawsze oddają jak autko jedzie mimo wskazań licznika.

Ten pierwszy pasek 90KM to chyba z górki leciał i silnik po chipie bo nie sądzę ze tyle pojdzie tym bardziej że jeździłem dużo takim paskiem i wiem jak się to zbiera.Drugi filmik to normalka w AFN-ie :D

: śr sie 12, 2009 14:09
autor: Byku21
A tamte filmiki????

[ Dodano: 12 Sie 2009 14:10 ]
Patrzyłeś na mój i tamte z youtube????

: śr sie 12, 2009 14:14
autor: karol26
O ale widzę że kolega ma po chipie więc ile koników masz? Ile waży Twój pasek bo moj Tolek ma w dowodzie 1170 kg .Wrzuć lepszy filmik to jeszcze raz sie dokładniej przypatrzę.

: śr sie 12, 2009 14:16
autor: Byku21
1280 w dowodzie pisze...filmiki później będą lepszej jakości z mniejszą temperaturą...

: śr sie 12, 2009 15:20
autor: wozekGTD
210km/h w 90konnym passacie, wybaczcie ale w to nie uwierze. A co do tego AFNa to ma pewnie ze 170KM pod maska, zauwazcie ze 80-100 robi w 2sek na tym filmiku a sam jezdze b5 po chipie i na akcelerometrze mial 2,84 sek w tym przedziale a seria ma kolo 4 sek :rotfl:

: śr sie 12, 2009 15:45
autor: Byku21


Tu jest troszkę ostudzony,ale jak ma tylko 70stopni to w 10,2 s ma 100km/h

: śr sie 12, 2009 18:44
autor: Matijas
Byku21, to jest seria AFN? bo faktycznie jakos leniwie sie zbiera :chytry:

: śr sie 12, 2009 18:50
autor: Byku21
Powiedzmy,że seria,bo coś tam w programie poprawiane było trochę,ale jak się zagrzeje to nie ma mocy...Co Wy na to leniwe przyspieszenie???AFN tak wolno powinien się zbierać???

: śr sie 12, 2009 18:53
autor: Matijas
Byku21 pisze:AFN tak wolno powinien się zbierać???
zdecydowanie nie... moim zdanieem duzo lepiej powinien przyspieszac.
Byku21 pisze:Powiedzmy,że seria,bo coś tam w programie poprawiane było trochę,ale jak się zagrzeje to nie ma mocy..
co to znaczy ze troche?? mierzony byl? kto to robil?? moze wczle nie poprawione a popsute wlasnie i przez to muli....

: śr sie 12, 2009 18:55
autor: karol26
Mi wydaje się że jest ok , nie wiem jak to jest jak się nagrzeje ale na ostudzonym chyba jest w normie jak na paska jakieś 13 do 100 to chyba norma.

: śr sie 12, 2009 19:03
autor: Byku21
co to znaczy ze troche?? mierzony byl? kto to robil?? moze wczle nie poprawione a popsute wlasnie i przez to muli....
Zmienione zostały mapy paliwowe i dawka paliwa jest koło 45miligram czy jakoś tak,a turbo ustawione na 1,1bara...Jeszcze nie zmierzone,ale po tej korekcie na zimnym silniku ma około 10,2 do setki i szybciej się zbiera niż na filmiku,a jak już złapie 90stopni to mułowaty się bardziej robi,tak jakby IC nie wyrabiał./...W trasie na 200km/h prędkość się kończy przy 4000RPM,bo dalej się nie wkręca...Powiem,że przed zmianą w ogóle więcej jak 180km/h nie chciał iść i czas do setki trochę dłuższy był niż teraz.W przyszłym tygodniu podjadę na hamownię w Kielcach zobaczyć czy jest coś pod maską.

[ Dodano: 12 Sie 2009 19:08 ]
Tylko zapomniałem dodać,że nie sam jechałem i bagażnika też pustego nie mam...

: śr sie 12, 2009 19:09
autor: Matijas
Tylko zapomniałem dodać,że nie sam jechałem i bagażnika też pustego nie mam...
no to widzisz, ile kilo mniej wiecej miales? razem s pasazerami?

[ Dodano: 12 Sie 2009 19:10 ]
Byku21 pisze:,a jak już złapie 90stopni to mułowaty się bardziej robi,tak jakby IC nie wyrabiał.
rozepnij dolot przy Icku i sprawdz czy oleju w nim nie ma duzo... warto bylo by tez przeczyscic caly uklad dolotowy wlacznie z Ickiem, Fmica raczej nie ma sensu rzezbic, przy samym wirusie seryjny smic wystarcza :bigok:

[ Dodano: 12 Sie 2009 19:11 ]
Dymi jakos niepokojaco auto?

: śr sie 12, 2009 19:12
autor: Byku21
licząc dwie osoby po 70kg i złomu w bagażniku koło 40kg
A poza tym powinna być taka różnica między 45 stopni w dolocie,a 85????
Jakie straty mocy są??

[ Dodano: 12 Sie 2009 19:14 ]
rozepnij dolot przy Icku i sprawdz czy oleju w nim nie ma duzo... warto bylo by tez przeczyscic caly uklad dolotowy wlacznie z Ickiem,
Oleju jest troszkę i kiedyś o tym pisałem na forum...Czyściłem już cały dolot razem z IC,bo syfu pełno było...Poza tym jak wyczyściłem dolot jakieś 300km temu to znowu jest w nim trochę oleju.