Biały dym z wydechu, chodzi jak traktor i olej na ziemi.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 18
- Rejestracja: pn maja 28, 2007 17:53
- Lokalizacja: Płock
- Kontakt:
Biały dym z wydechu, chodzi jak traktor i olej na ziemi.
Panowie i Panie POMOCY. Kolejna awaria mojego Golfa ;/ . Przeciagnolem dzis golfa tak do 3,5 tys obrotow po czym zatrzymalem sie a samochod chodzil jak traktor (jakby nie na wszystkich garach) z wydechu cały czas leci biały dym i to nawet gesty. Podnioslem maske i zobaczylem ze z takiego gumowego weza (?) wydobywa sie olej i kapie. Rura jest jakby nie szczelna. Musialem dojechac pod blok zauwazylem ze w czasie jazdy caly czas dymi na bialo i chodzi jakby nie na wszystkich garach. ;/ Gdy zlapie okolo 2,5 tys obrotow chodzi troszke rowniej. Co moglo sie stac.
Nieszczelnosc przedtawia fotka
Pommocy
Nieszczelnosc przedtawia fotka
Pommocy
Ostatnio zmieniony pn sie 10, 2009 23:14 przez Pikusplock, łącznie zmieniany 1 raz.
- mariusz75
- Forum Master
- Posty: 1235
- Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
- Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
- Kontakt:
To co zaznaczyłeś to odpowietrzenie skrzyni korbowej, opocenie lub wyciek z tego miejsca to raczej nic dziwnego.
Po 10-15 latach użytkowania plastik z którego zrobiona jest odma kruszeje, jak również oringi uszczelniające kruszeją pod wpływem temperatury i wyciek gotowy. Na pewno nie ma on wpływu na dymienie na biało i dziwną prace auta.
[ Dodano: 10 Sie 2009 23:36 ]
Zapodaj logi statyczne i BS. Może coś nam powiedzą, bo jak narazie to
Po 10-15 latach użytkowania plastik z którego zrobiona jest odma kruszeje, jak również oringi uszczelniające kruszeją pod wpływem temperatury i wyciek gotowy. Na pewno nie ma on wpływu na dymienie na biało i dziwną prace auta.
[ Dodano: 10 Sie 2009 23:36 ]
Zapodaj logi statyczne i BS. Może coś nam powiedzą, bo jak narazie to
DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
-
- Nowicjusz
- Posty: 10
- Rejestracja: ndz maja 10, 2009 11:02
- Lokalizacja: Sosnowiec
-
- Nowicjusz
- Posty: 18
- Rejestracja: pn maja 28, 2007 17:53
- Lokalizacja: Płock
- Kontakt:
Mi mechanik powiedzial ze silnik sie skonczyl gdyz jest słabe cisnienie na jednym tłoku. Jedynie co to wymiana silnika. Inny zaś powiedzial ze to uszczelka. Wy mowicie turbo O.o
Nie wydaje mi sie aby toi bylo turbo bo co ma turbo do nierownej pracy silnika. Gdy odkrece korek wlewu olleju to dymi z silnika. Ja najbardziej sklanialbym sie na uszczelke popychacze lub tak jak kolega pisal pompa olejowa. Gdyz wczesniej juz mialem taki efekt zamulenia ze przy pelnym gazie w okolicy tych obrotow co sie stalo podpieralo mi szklanki. Mowili ze albo popychacze albo pompa olejowa. Jutro zabiera samochod znajomy co sie nim postara zajac. Gdyby bym byl pewny ze to pompa olejjowa.
Nie wydaje mi sie aby toi bylo turbo bo co ma turbo do nierownej pracy silnika. Gdy odkrece korek wlewu olleju to dymi z silnika. Ja najbardziej sklanialbym sie na uszczelke popychacze lub tak jak kolega pisal pompa olejowa. Gdyz wczesniej juz mialem taki efekt zamulenia ze przy pelnym gazie w okolicy tych obrotow co sie stalo podpieralo mi szklanki. Mowili ze albo popychacze albo pompa olejowa. Jutro zabiera samochod znajomy co sie nim postara zajac. Gdyby bym byl pewny ze to pompa olejjowa.
- Kris-THC
- Gadatliwa bestia
- Posty: 592
- Rejestracja: pt lut 11, 2005 22:00
- Lokalizacja: Oława
- Auto: Polo 9N Audi A3 8P Golf MK4
- Silnik: AHF
- Kontakt:
U mnie były te same objawy po mocnym przeciągnięciu na 3 biegu. Okazało się że kawałek starej turbinki przykleił się nad zaworem wydechowym i nie domykało zaworu. Płatek aluminium był na tyle mały że tłok nie klepnął zaworu ale kompresji nie było na 2 cylindrze. Zrobiłem kompletny remoncik głowicy, nowe prowadnice, popychacze i docieranie gniazd. Autko śmiga aż miło.Pikusplock pisze:zauwazylem ze w czasie jazdy caly czas dymi na bialo i chodzi jakby nie na wszystkich garach.
Po zdjęciu głowicy będzie wiadomo co się stało, pewnie głowica będzie do zrobienia.
[ Dodano: Czw Sie 13, 2009 13:34 ]
w sumie to przed zdjęciem głowicy warto obejrzeć turbo, to nic nie kosztuje. Może wirnik padł i coś się pod zawory dostało. Samego oleju musiałby ładnie wciągać żeby silnik nierówno pracował. Silnik pracuje nierówno bo nie ma kompresji na jednym cylindrze co ponoć sprawdził mechanik. Dziwne że postawił diagnozę że silnik się skończył.arwam pisze:turbo jeśli puszcza olej to może powodować nierówną pracę silnika bo sma to przerabiałem więc wiem z czym to się je
-
- Nowicjusz
- Posty: 18
- Rejestracja: pn maja 28, 2007 17:53
- Lokalizacja: Płock
- Kontakt:
-
- Nowicjusz
- Posty: 35
- Rejestracja: czw lis 26, 2009 21:05
- Lokalizacja: stare pole
SB pęknięty tłok macie pytania jakie dawał objawy? jezdził tak conajmiej 30000km
Ostatnio zmieniony czw sty 07, 2010 00:33 przez lolekzetor, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 100 gości