mk2 1,6tdi 2 problemy: odpalanie i drui bieg

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

przemo1991-17
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: pn lip 20, 2009 12:45
Lokalizacja: Opatów

mk2 1,6tdi 2 problemy: odpalanie i drui bieg

Post autor: przemo1991-17 » pn sie 10, 2009 23:01

mam te 2 problemy z moim golfikiem. po pierwsze dosyć ciężko odpala. niby za kazdym razem łapie, ale trzeba dosc dlugo krecic rozrusznikiem. moja kolezanka ma starszego golfa ze zwyklym td, i pali na dotyk. co to moze byc?? kolejny problem to drugi bieg. wszystkie inne dzialaja spoko i nie ma z nimi problemu, ale dwojka bardzo ciezko wchodzi- nie mozna jej wbic bezposrednio z jedynki, bo wyskakuje. trzeba najpierw poprowadzic drązek na srodek, a pozniej zdecydowanie pociagnac. wtedy wskakuje. prosze o pomoc.... pozdro


Przemo

arwam

Post autor: arwam » pn sie 10, 2009 23:04

przemo1991-17,

skrzynia Ci się już zaczyna kończyć
a co do palenia to albo końcówki wtryskiwaczy lub zły kąt wtrysku
Podjedź do mnie to zobaczymy co Twojemu golfikowi dolega

[ Dodano: 10 Sie 2009 23:05 ]
a i zapomniałem zapytać czy ciężko pali tylko na zimnym czy na ciepłym czy w ogóle ?



Awatar użytkownika
misiur
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 306
Rejestracja: czw lip 09, 2009 00:09
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: misiur » pn sie 10, 2009 23:08

moze trzeba juz wymienic swiece zarowe ? W sumie jak silnik jest juz troche rozgrzany to swiece niby nie grzeja i trzeba chwile pokrecic rozrusznikiem az zlapie. A co do biegu drugiego to sproboj wyregolowac, moze w tym problem siedzi.


http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/4C6j

arwam

Post autor: arwam » pn sie 10, 2009 23:19

misiur pisze:moze trzeba juz wymienic swiece zarowe ? W sumie jak silnik jest juz troche rozgrzany to swiece niby nie grzeja i trzeba chwile pokrecic rozrusznikiem az zlapie

świeca albo grzeje albo nie
jak na ciepłym nie chce palić to do sprawdzenia kąt wtrysku
za to czy świece grzeją czy nie w zależności od Temp wody w silniku jest odpowiedzialny przekaźnik świec żarowych i czujnik który informuje o temp moduł w przekaźniku



przemo1991-17
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: pn lip 20, 2009 12:45
Lokalizacja: Opatów

Post autor: przemo1991-17 » wt sie 11, 2009 19:21

na zimnym pali na dotyk (jak wyciagne cieglo) a na cieplym odpala, ale trzeba go przekrecic jak benzyniaka. sory, ale narazie raczej nie bede mial czasu wpasc na sprawdzenie :(


Przemo

Awatar użytkownika
pakero
Diesel Power
Diesel Power
Posty: 287
Rejestracja: czw paź 11, 2007 20:43
Lokalizacja: EOP

Post autor: pakero » wt sie 11, 2009 20:23

kąt wtrysku oraz następnie do sprawdzenia świece.
Skoro ma problem z ciepłym paleniem to ja bym na kąt wtrysku obstawiał tym bardziej że jak piszesz po wyciągnięciu ssania pali ok.



przemo1991-17
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: pn lip 20, 2009 12:45
Lokalizacja: Opatów

Post autor: przemo1991-17 » wt sie 11, 2009 20:26

jak jest ciepły, to wyciągniecie ssania nic nie daje. dokladnie tak samo odpala z nim jak i bez...


Przemo

Awatar użytkownika
pakero
Diesel Power
Diesel Power
Posty: 287
Rejestracja: czw paź 11, 2007 20:43
Lokalizacja: EOP

Post autor: pakero » wt sie 11, 2009 20:30

Czasem nie jest zapowietrzony układ paliwowy ? ja ostatnio miałem znajomka który wymienił filtr paliwa i masakrycznie mu się zapowietrzył układ i zarówno ze ssaniem jak i bez w ogóle nie mógł go odpalić. Zobacz czy nie ma powietrza w przewodach od filtra paliwa do pompy wtryskowej.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » wt sie 11, 2009 21:00

Jeśli chodzi o drugi bieg,to warto sprawdzić plastikowe końcówki cięgien przy skrzyni.Jeżeli są wytłuczone,to właśnie tak może się dziać jak opisujesz.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

przemo1991-17
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: pn lip 20, 2009 12:45
Lokalizacja: Opatów

Post autor: przemo1991-17 » wt sie 11, 2009 21:25

założone są nowe weze do zbiornika i nowy fltr, ale nie ma powietrza w ukladzie. tylko przy gwaltownym dodoaniu gazu pojawiaja sie pechezyki. ale to chyba normalne??

[ Dodano: 11 Sie 2009 21:28 ]
a te koncowki jutro sprawdze na pewno


Przemo

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » wt sie 11, 2009 21:40

Z tym paleniem na ciepłym,to może być problem tego typu,że "siedzi" głowica.
W moim dopóki był przyspieszony kąt wtrysku,to palił na tyk,zarówno zimny jak i ciepły.Później ustawiłem kąt wtrysku na igłę i od tej pory jak jest ciepły to trzeba trochę pokręcić.
Koleżanka z tego forum ma to samo.Mechanicy zrobili jej próbę olejową i pomiar ciśnienia i wyszło,że na 1 i 3 baniaku zawory popuszczają.Pompiarz przyspieszył w jej golfie wtrysk,to palił na ciepłym jak nowy,a gdy ustawił poprawnie-kicha.
Ostatnio zmieniony wt sie 11, 2009 21:44 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

przemo1991-17
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: pn lip 20, 2009 12:45
Lokalizacja: Opatów

Post autor: przemo1991-17 » wt sie 11, 2009 22:02

czyli lepiej zostawic tak jak jest, czy cos z tym robic?? bo to nie jest specjalnie dokuczliwe, ale zaniepokoilem sie kiedy auto kolezanki- totalny wrak odpalil na dotyk z cieplym silnikiem, a moj nie...


Przemo

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » wt sie 11, 2009 22:06

przemo1991-17 pisze:czyli lepiej zostawic tak jak jest, czy cos z tym robic?? bo to nie jest specjalnie dokuczliwe, ale zaniepokoilem sie kiedy auto kolezanki- totalny wrak odpalil na dotyk z cieplym silnikiem, a moj nie...
Ja,osobiście muszę ten defekt usunąć,bo spać nie mogę jak mojego Goferka coś boli,a Ty jak uważasz.Lepiej by było zrobić,bo na dłuższą metę,jak zawory się nie domykają całkowicie,to mogą się wypalić gniazda zaworowe.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

przemo1991-17
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: pn lip 20, 2009 12:45
Lokalizacja: Opatów

Post autor: przemo1991-17 » wt sie 11, 2009 22:11

o to chodzi za ja mam to samo ;(



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot], Majestic-12 [Bot] i 174 gości