Strona 1 z 1

Nieszczelna gruszka a przeładowania

: pn sie 10, 2009 13:35
autor: bartiboro
Witam,

czy nieszczelność gruszki sterującej łopatkami turbo VNT15 może być przyczyną przeładowań?

ciąg dalszy zmagań z tematu: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252327

: pn sie 10, 2009 14:10
autor: leon79
jak najbardziej.

: pn sie 10, 2009 14:13
autor: bartiboro
leon79 pisze:jak najbardziej.
myślałem, że skoro jest nieszczelna to raczej by niedoładowywało turbo - sztange wciąga i opuszcza jak zdejmowałem wężyk.

Czy biało-czarny zaworek zwrotny powinien być białą stroną w kierunku n75 czy czarną? Silnik ASV

: pn sie 10, 2009 16:13
autor: Sztomel
bartiboro pisze:Czy biało-czarny zaworek zwrotny powinien być białą stroną w kierunku n75 czy czarną? Silnik ASV
zgadza się :
Obrazek
bartiboro pisze:myślałem, że skoro jest nieszczelna to raczej by niedoładowywało turbo - sztange wciąga i opuszcza jak zdejmowałem wężyk
słuszne rozumowanie ale dlaczego wciąga sztangę skoro jest dziurawa, chyba mała dziurka i podciśnienie nadąża ?

: pn sie 10, 2009 16:25
autor: bartiboro
słuszne rozumowanie ale dlaczego wciąga sztangę skoro jest dziurawa, chyba mała dziurka i podciśnienie nadąża ?
Jak podepnę wężyk to sztangę wciąga płynnie do końca - nie gwałtownie - po odpięciu węża - szybko wraca do góry.
I teraz, jeśli puszcza powietrze to podczas butowania nie popuszcza sztangi i turbo wali 1,5bara - powinna mieć łatwiej chyba? Ma to wpływ? Może napsikać WD40 do gruchy od strony sztangi? Sam już nie wiem :crazy: