Witam, przy okazjii kolejnej awarii sprzęgła (rozpadła się tarcza i pękł docisk) a także w związku z planami na przyszłość pomyślałem, że wartoby jakoś wzmocnić ten element, tak aby wytrzymywał więcej niż 2 dni jazdy
Rozpoczełem od poszukiwania wzmocnionego docisku, bądz tarczy, ale ceny tych elementów skutecznie mnie odstraszyły, pomyślałem więc, że napewno znajdę jakieś mocniejsze, solidne sprzęgło, ale wygląda na to, że 210mm to największe jakie jest montowane w odwróconym układzie do VW.
Związku z tym mam pytanie, czy była by możliwość wymiany sprężyny w orginalnym docisku na grubszą i skąd taką wziąć?
A jak jest w Audi, może tam by coś się dobrało?
[ Dodano: 10 Sie 2009 12:05 ]
Troche się porozglądałem i wygląda na to, że z Audi nic nie podejdzie
I znowu sprzęgło
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
z Audi 100 2.0i R5 podejdzie środkowa część tarczy sprzęgłowej trzeba tylko na niej posadzić okładziny i skrócić wieloklinTroche się porozglądałem i wygląda na to, że z Audi nic nie podejdzie
a co do docisku proponuję dać drugą sprężynę
[ Dodano: 10 Sie 2009 23:35 ]
ewentualnie zaopatrz sięw takie sprzęgło jak mam ja Czeskie no name ale daje radę pozdrawiam
Ostatnio zmieniony pn sie 10, 2009 23:35 przez arwam, łącznie zmieniany 1 raz.
Lepiej dać dobre sprzęgło 210mm na takich wzmocnieniach płytka naciskająca na spręzyny się rozpada, powstają pęknięcia i wypada ten nit na którym się opiera popychacz Chyba jedyne wyjscie to spieki, albo skrzynia 02A
Ostatnio zmieniony pn sie 17, 2009 10:00 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 98 gości