Problem z silnikiem w mk 4 TDI 110 KM

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

jozio34
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: ndz kwie 08, 2007 19:58
Lokalizacja: Lwówek Śl.
Kontakt:

Problem z silnikiem w mk 4 TDI 110 KM

Post autor: jozio34 » ndz sie 09, 2009 18:54

Witam

Za kilka dni zamierzam kupic auto z Niemiec a dokładnie mk4 w TDI. Autko sprzedaje mój znajomy i sprzedaje je z uszkodzonym silnikiem a przyczyną tego jest to z prędkośc maksymalna jaką pojedzie golf to 130 km/h czy można naprawić tą wade, czy musze wymienić cały silnik.

Z góry dziękuje za pomoc.



poolak2006
Forum Master
Forum Master
Posty: 1649
Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
Lokalizacja: Poznań/Toruń

Post autor: poolak2006 » ndz sie 09, 2009 19:01

Zapewne można ale przyczyn może być wiele przepływka, turbina i wiele innych. Za mało szczegółów podałeś.



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » ndz sie 09, 2009 22:01

przemyj benzyna ekstrakcyjna przepływomierz i czujnik cisnienia (jesli jest na dolocie do kolektora dolotowego)


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » pn sie 10, 2009 05:10

bierz to auto nie uświadamiając sprzedającego bo silnik nie jest uszkodzony tylko wpada w tryb pracy awaryjnej spowodowany przeładowaniem lub niedoładowaniem turbiny czego przyczyną mogą być :
uszkodzenie czujników N75 lub G71/70 lub przepływki lub siłownika podciśnienia przy turbinie lub zapieczonych kierownic zmiennej geometrii turbiny lub pękniętych wężyków podciśnienia. Usterka do usunięcia bez problemu i wtedy silnik będzie chodził jak burza.


Obrazek

gruchaarl
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 245
Rejestracja: ndz kwie 06, 2008 12:49
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Kontakt:

hym

Post autor: gruchaarl » pn sie 10, 2009 07:33

Też bym kupił taki samochodzik, bierz go jako silnik uszkodzony i jeszcze targuj cene :pub: koszt naprawy nawet jak bedzie trzeba nowe turbo założyć, bedzie znikomy w porównaniu do całokształtu :bigok:



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » pn sie 10, 2009 08:09

jozio34 jednym słowem nadarzyła Ci się super okazja bo załapałeś "łosia" co się nie zna na rzeczy i tak jak gruchaarl Ci radzi nie wyprowadzaj Twojego znajomego z błędu :grin:


Obrazek

gruchaarl
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 245
Rejestracja: ndz kwie 06, 2008 12:49
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Kontakt:

Post autor: gruchaarl » pn sie 10, 2009 10:37

Powiedz klientowi że opierdzieliło pierścienie na tłokach i samochód siły nie ma. A potem sie od razu założy turbo od ARL + mały sofcik i powinno być pod 150KM :pub:

Może jeszcze wymiana zaworka na nowy N75

Gdzie taki samochód masz, jakbyś się nie zdecydowął to ja go kupie :food:
Ostatnio zmieniony pn sie 10, 2009 10:38 przez gruchaarl, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 126 gości