Stukot w silniku
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Stukot w silniku
Witam serdecznie,
z góry przepraszam za rozciągły temat, ale jest to bardzo dla mnie ważne
spotkała mnie przykra awaria natomiast śmigałem sobie samochodzikiem po autostradzie i wyskoczyła kontrolka oleju, zanim dojechałem do miejsca gdzie mógłbym bezpiecznie stanąć auto mi zgasło :/
okazało sie że gwint od śruby trzymającej vacum był uszkodzony i wywaliło mi vacum do góry przez co nie było ciśnienia na silnik i na turbine turbo zatarłem.
wczoraj odebrałem auto od mechaniora i rewelka turbo które kupiłem z netu pompuje jak szalone ale pojawił sie problem coś stuka w silniku im większe obroty tym stukanie większe i teraz nie wiem czy przez to że auto zgasło jak jechałem coś sie przestawiło w rozrządzie czy przez brak oleju popychacze dostały po dupie, czy może coś innego??? aha jeszcze jedna sprawa mechanik wymienił mi też uszczelki w pompie wtryskowej czy to może mieć jakąś zależność?? bardzo prosze o pomoc bo już turbo i koszt wymiany mnie zjadł także nie wiem na ile teraz mam sie nastawić?
z góry przepraszam za rozciągły temat, ale jest to bardzo dla mnie ważne
spotkała mnie przykra awaria natomiast śmigałem sobie samochodzikiem po autostradzie i wyskoczyła kontrolka oleju, zanim dojechałem do miejsca gdzie mógłbym bezpiecznie stanąć auto mi zgasło :/
okazało sie że gwint od śruby trzymającej vacum był uszkodzony i wywaliło mi vacum do góry przez co nie było ciśnienia na silnik i na turbine turbo zatarłem.
wczoraj odebrałem auto od mechaniora i rewelka turbo które kupiłem z netu pompuje jak szalone ale pojawił sie problem coś stuka w silniku im większe obroty tym stukanie większe i teraz nie wiem czy przez to że auto zgasło jak jechałem coś sie przestawiło w rozrządzie czy przez brak oleju popychacze dostały po dupie, czy może coś innego??? aha jeszcze jedna sprawa mechanik wymienił mi też uszczelki w pompie wtryskowej czy to może mieć jakąś zależność?? bardzo prosze o pomoc bo już turbo i koszt wymiany mnie zjadł także nie wiem na ile teraz mam sie nastawić?
właśnie nie, powiedziałbym że taki suchy jak przy odpaleniu zimnego diesla, na początku sobie tak zaklepie czyli standard a teraz tak wali przy przyśpieszaniu im wyższe obroty tym mocniej może gdzieś jakieś kanaliki olejowe sie zapchały sam nie wiem bo za bardzo sie nie znam
Ostatnio zmieniony ndz sie 09, 2009 09:56 przez wito83, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 128 gości