Dziwne zachowanie turbiny po czyszczeniu kierowniczek

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

serviusz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: wt sie 04, 2009 19:41
Lokalizacja: Wielun

Dziwne zachowanie turbiny po czyszczeniu kierowniczek

Post autor: serviusz » sob sie 08, 2009 23:23

Szanowne forum ma problem z moim turboszczem. Mianowiecie ostatnimy czasy czesto lapal mnie notlauf, szybka diagnoza kierowniczki do czyszczenia. Po zabiegu notlauf zostal wyeliminowany ale pojawilo sie inne dziwne zachowanie turbiny w zakresach obrotow 2000-2500 oraz 3000-3500 turbo jest jakby "ospale" i slabo ciagnie, zas w zakresach obrotow 2500-3000 i powyzje 3500 turbo budzi sie do zycia i czuc jego ukryta moc :).
W zwiazku z tym moje pytanie, czy po czyszczeniu turbiny trzeba jeszcze cos poprawic ustawic np VAG jesli tak to prosze o wskazowki co i jak (prosze o tlumaczeni jak krowie na rowie bo dopiero zaczynam swoja przygode z vag i nie chce nic pochrzanic)

Pozdr



Awatar użytkownika
Neoarti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: wt lis 01, 2005 20:18
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Neoarti » ndz sie 09, 2009 09:47

Vagiem nic nie naprawisz można jeszcze regulować długość sztangi ale lepiej najpierw zrobić logi bo może to nie turbina tylko np przepływka
też jestem przed czyszczeniem turbiny u mnie nie łapie trybu awaryjnego tylko nie doładowuje późno wychodzi z dziury no i kierownice mają ruch tylko ok 1cm


NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)

Awatar użytkownika
scols11
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: ndz lut 17, 2008 18:03
Lokalizacja: Jaslo

Post autor: scols11 » ndz sie 09, 2009 09:50

Jesli nie byla regulowana dlugosc sztangi to nic sie nie ustawia. Zrob logi dynamiczne moze zbieg okolicznosci i przeplywka Ci wysiada.


,,Kto się pyta jest głupcem przez chwilę, ten który się nie pyta jest głupcem przez całe życie."

serviusz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: wt sie 04, 2009 19:41
Lokalizacja: Wielun

Post autor: serviusz » ndz sie 09, 2009 21:05

Mozecie mi powiedziec jak mam te logi zrobic



Awatar użytkownika
BUBER.
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: pt gru 26, 2008 00:39
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BUBER. » ndz sie 09, 2009 21:14

Dynamiczny 003, 008, 011 najlepiej na 4 biegu każdy osobno i wrzuć to do tematu Diagnostyka na pewno ktoś pomoże. Wejdź Diagnostyka,[TDI VP] [videoporada] Diagnoza dynamiczna VAG tam masz wszystko opisane na temat sposobu robienia logów
Ostatnio zmieniony ndz sie 09, 2009 21:20 przez BUBER., łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Neoarti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: wt lis 01, 2005 20:18
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Neoarti » ndz sie 09, 2009 21:22

Ja dziś z nudów wpadłem na pomysł żeby rozruszać trochę kierowniczki bez wyciągania turbiny, wziąłem kluczyk płaski 13 i poruszałem kierowniczkami najpierw delikatnie a potem na całym zakresie pracy, doprowadziłem do tego że dają się bez problemu poruszać ręką no i auto odzyskało dawnego kopa ciekawy jestem na jak długo taki zabieg pomoże bo zdaję sobie sprawę że i tak czeka mnie gruntowne czyszczenie turbinki ale zawsze trochę odwlekę robotę :)


NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)

golfmaniac22
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 449
Rejestracja: śr sty 02, 2008 00:19
Lokalizacja: lodz

Post autor: golfmaniac22 » ndz sie 09, 2009 21:26

Neoarti pisze:Ja dziś z nudów wpadłem na pomysł żeby rozruszać trochę kierowniczki bez wyciągania turbiny, wziąłem kluczyk płaski 13 i poruszałem kierowniczkami najpierw delikatnie a potem na całym zakresie pracy, doprowadziłem do tego że dają się bez problemu poruszać ręką no i auto odzyskało dawnego kopa ciekawy jestem na jak długo taki zabieg pomoże bo zdaję sobie sprawę że i tak czeka mnie gruntowne czyszczenie turbinki ale zawsze trochę odwlekę robotę :)
ja robilem tak samo zanim wyczyscilem kierownice niestarczalo to na dlugo i musialem sie wziasc za czyszczenie



Awatar użytkownika
Neoarti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: wt lis 01, 2005 20:18
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Neoarti » ndz sie 09, 2009 21:47

Wiem ale łudzę się że wystarczy do dnia kiedy zrobi sie trochę chłodniej bo w te upały to żadna robota nie idzie
a powiedz kolego jak wygląda kwestia wymontowania turbiny dużo roboty ? jakieś problemy z odkręceniem jakichś śrub ??


NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » ndz sie 09, 2009 21:56

sa czasami z dojsciem oleju do turba. trzeba dorobic klucz do przytrzymania krucca gdzie przykreca sie przewod oleju. ja kiedys wkladalek klucz oczkowy od strony podstawki oleju na przewod i przytrzymywalem nim ten kruciec. przewod moze sie ukrecic.


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
Neoarti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: wt lis 01, 2005 20:18
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Neoarti » ndz sie 09, 2009 22:01

a jakieś uszczelki trzeba kupić ? macie jakiś link do fotoporady o czyszczeniu turbiny bo miałem ale zgubiłem


NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » ndz sie 09, 2009 22:04



Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

serviusz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: wt sie 04, 2009 19:41
Lokalizacja: Wielun

Post autor: serviusz » ndz sie 09, 2009 22:14

ok zrobie logi i zobaczymy, a z tym rozruszaniem kierowniczek tez tak kombinowalem i rzeczywiscie na "szybko" pomagalo ale potem bryndza i powrot do notlauf. Radze nie zwlekac z czyszczeniem ja przeczekalem temat i trzeba bylo ostro powalczysc zeby pozbyc sie syfu z kierowniczek



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 51 gości