Strona 1 z 1

turbo do alh? tdi na td

: sob sie 08, 2009 09:59
autor: to56
zaczne od tego że silnik mam alh bez kompa z przerobioną pompą na cięgno! Zauważyłem że tubo zaczyna dziwnie gwizdać więc już dochodzi mnie to nie dziwi 150 tys wytrzymało jest to vnt bez regulacji czyli ręczne ustawienie „rozsądne” max 1bar na koniec mam dwa pytania czy jest możliwość dopasowania jakiegoś zestawu pod tą głowice z zaworem ‘wb’ czyli bez zmiennej geometrii ?
A dwa co trzeba zrobić by dorobić sensowną regulacje turbiny vnt w silniku td? Jeśli to możliwe !?
Z góry dzięki za info

: sob sie 08, 2009 11:46
autor: mrozoo
Wszystko to juz zrobil kolega apsik, pozwole sobie wkleic linki do jego tematu
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... c52bec8baa
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... &start=540
i opcja ventila, troche bardziej skomplikowana
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=147110
co do zmiany na klasyczne turbo na WG, jest to wykonalne i dosc proste, ewentualny problem to dobor kolektora wydechowego +downpipe i niektore rury dolotowe wylotowe z turba moga sie roznic srednica ale niekoniecznie

: sob sie 08, 2009 14:02
autor: to56
no ok dzięki za linki dały mi do myślenia ale strasznie skąplikowanie to wygląda a umnie jest już ciasno a co wy na dodanie wielkiego turboi dorobienie kolektora dlamnie to nieproblem a zwłoszcza że sporo pracy poszło w montaż układu ic co dało super efekty ale to stałe pochylenie ty kierownic w pozycji prawie max mojej turbiny to troche extremalny pomysł ale niepowiem działało i to jak! ale w końcu turbo powiedziało dość!dodam że zależy mi na ppodstawie na wyższy zakres mocy ale jak najprościej

: sob sie 08, 2009 22:19
autor: arwam
to56,
to pakuj Garretta T3 z golfa MK2 1.6TD
ewentualnie KKK K24
a co można na 1.5bar z niej wycisnąć to znajdziesz na pierwszej stronie tematu o moim aucie w podpisie :wink: