Strona 1 z 1

Problem z Nową pompą wtryskową

: pt sie 07, 2009 22:34
autor: Speedr001
Cześć
Mam problem ze swoim golfem 1,6 TD 1V 60KM założyłem mu dziś pompę wtryskową z grzybkiem tak jak wiele osób opisuje na forum w celu zwiększenia mocy , I wszystko było by ok gdyby nie to że do 2,5 tys obrotów pedał w podłodze a golf jak by miał na haku ze 3 tony zero zrywu w ogóle nie reaguje na gaz pomalutku się rozkręca gdy przekroczę granicę 2,5 tys samochód idzie jak rakieta. Może ktoś pomożecie co zrobić jakieś regulację ??coś zmienić??

: pt sie 07, 2009 23:15
autor: anaba255
Wydaje mi sie, że pin jest za wysoka i dopiero jak pojawi sie ciśnienie idzie w dół i pompa podaję większą dawkę paliwa, pod spreżyną w LDA jest regulacja tz 'słoneczko' wkręć je troche i metodą prub i błędów powinieneś ustawić pin. Najlepiej zaznacz położenie 'słoneczke' i zapamiętaj i le wkręciłeś, żeby móc wrucić do wcześniejszych u stawień.

: sob sie 08, 2009 09:07
autor: suhhar
jak mialem zle ustawiony kat wtrysku to mialem to samo

: sob sie 08, 2009 09:21
autor: munior
anaba255 pisze:pod spreżyną w LDA jest regulacja tz 'słoneczko' wkręć je troche i metodą prub i błędów powinieneś ustawić pin. Najlepiej zaznacz położenie 'słoneczke' i zapamiętaj i le wkręciłeś, żeby móc wrucić do wcześniejszych u stawień.
Dokładnie,możesz jeszcze na próbę zwiększyć minimalnie dawkę na pompie ,wystarczy ćwierć obrotu (90 stopni)żeby poczuć różnicę...

: sob sie 08, 2009 13:20
autor: Speedr001
hmm no dziś siedziałem do południa nad tą pompą ale nic ciekawego z niej nie wydusiłem jak zwiększyłem dawkę to teraz trochę lepiej idzie ale to i tak nie to na starej lepiej było a odnośnie teko kąta wtrysku jaka ma być jego wartość ???

A i jeśli mogli mi trochę jaśniej opisać jak to zrobić z Tym "sloneczkiem" ?? to trzeba rozebrać ten grzybek

Dodam jeszcze że pompa pochodzi z Audi 80 B3 1,6 TD ale to chyba nie ma znaczenia bo jest identyczna jak w golfie

: sob sie 08, 2009 17:34
autor: grandi
Mam takie pytanie jak poradziles sobie z przewodami do wtrysków pasowaly czy trzeba bylo je giąć?

: sob sie 08, 2009 22:10
autor: arwam
Speedr001, odkręć pokrykwę Grzybka i pokręć w koło membraną żeby wyjąc boost pin tylko zapamiętaj jak masz go na początku.
potem załóż go tak żeby największe wcięcie było po stronie dźwigni gazu

: sob sie 08, 2009 22:49
autor: Speedr001
Oki wielkie dzięki za pomoc
A jeśli chodzi o przewody to musiałem je trochę ponaginać

: ndz sie 09, 2009 20:54
autor: grandi
Ale nie było z nimi problemu dało radę na zimno giołes czy lepiej na cieplo mnie czeka to samo jakies wskazówki mozesz mi dac , nie chce zakladac nowego tematu

: ndz sie 09, 2009 21:09
autor: Speedr001
O ile masz pewną pompę to nie ma problemu bo jeżeli jest niemadowego pochodzenia to lepiej ją sprawdzić w specjalnym serwisie pomp wtryskowych .

Sam tego nie zrobisz bo trochę pojęcia trzeba mieć i sprzętu żeby to wszystko zegrać więc będziesz musiał udać się do dobrego mechanika . Bo same przełożenie to nie problem wszystko ładnie pasuje poza przewodami ale jeśli chodzi o ich naginanie to ja na zimno naginałem bo to troszeczkę trzeba je po podginać nic nie trzeba podgrzewać no i możesz mieć problem z przewodem powrotu paliwa z pompy bo w oryginalnej jest on z góry a w tej z grzybkiem z boku takę będziesz musiał wykonać te łączenie jakimś miękkim wężykiem.

Jak założysz daj znać jak chodzi Ci sprzęcik

: ndz sie 09, 2009 23:34
autor: t0mal
grandi pisze:Mam takie pytanie jak poradziles sobie z przewodami do wtrysków pasowaly czy trzeba bylo je giąć?
A nie lepiej poprzekładać zaworki odpowietrzające ze starej pompy?
Wszystko bedzie elegancko pasować, tylko trzeba uważać, żeby przy odkręcanu nie porozsypywało się wszystko dookoła bo w środku są sprężynki.

: ndz sie 09, 2009 23:40
autor: arwam
t0mal, to nie są zaworki odpowietrzające a tylko odcinające tzw. nurniki których zadaniem jest kończenie wtrysku w sposób nagły

: pn sie 10, 2009 00:02
autor: t0mal
Acha, no to nie wiedziełem, w sumie w pompie 9mm mogą nie być identyczne, np u mnie ten zaworek miał w pompie od 1V 4 nacięcia, a w pompie 9mm tylko 3, Ale niewiem czy ma to jakiś wpływ na pracę silnika.

: pn sie 10, 2009 08:44
autor: arwam
t0mal, a w niektórych pompach ich w ogóle nie ma :bigok: