Strona 1 z 1

Regulacja wolnych obrotów VAGiem prosze o pomoc

: pt sie 07, 2009 19:53
autor: kreeeda
witam,
proszę na mnie nie krzyczeć, że było to poruszane 100 razy na forum, ja szukałem przeszło 2 godziny i nic konkretnego nie znalazłem. Jeżeli jest to proszę o linka i przepraszam.

W golfie u znajomego muszę podnieść obroty 1Z z 96r, VAG jest wiec nie powinno być problemu.
znalazłem coś takiego

wybieramy 1-engine
11- login i tu wpisujemy zaleznie od silnika .....12233 powinien pasować ;)
10 -adaptacja
02- ustawiamy wolne obroty silnika [wartość ori to 32768]
zmieniasz wartość co 16 lub 20 np.32784
klikasz na TEST [sprawdzasz czy sterownik przyjmuje wartość]
jeżeli tak to SAVE

niestety.... poza loginem 12233 nic się nie zgadza. wcale nie ma wartości zbliżonej do 32768 a 128. wpisuję 32768 i wyskakuje Error. Kombinuję też z tym 128 ale nic, żadnej zmiany.
FACHOWCY pomóżcie!!!
z góry dziekuję :D

: pt sie 07, 2009 20:47
autor: Damian-jg
kreeeda pisze:niestety.... poza loginem 12233 nic się nie zgadza. wcale nie ma wartości zbliżonej do 32768 a 128. wpisuję 32768 i wyskakuje Error. Kombinuję też z tym 128 ale nic, żadnej zmiany.
Wszystko sie zgadza. Maqsz starszy sterownik i tak jest wartosc 128. Musisz sobie spisac np 126 lub 130 :)

[ Dodano: 07 Sie 2009 20:52 ]
A i jak ni masz pelnego Vaga to nic nic zrobisz

: pt sie 07, 2009 22:07
autor: Neoarti
podepnę sie do tematu może ktoś ma pełnego vaga? bo padł mi dyski i jadę na okrojonym
z góry dzięki :pub:

: pt sie 07, 2009 22:16
autor: Adamm
Neoarti, reg 15. Szanuj prawa autorskie. Zabrania się umieszczania na forum materiałów chronionym prawem autorskim, a także linków do nich. Wszelkie prośby o książki, linki do książek, instrukcji serwisowych, programów typu vag-com/etka, czy innych materiałów chronionych prawem będą karalne ostrzeżeniami lub nawet banem. Zabrania się także upubliczniania prywatnych wiadomości i korespondencji bez zgody autorów wyżej wymienionych.

: pt sie 07, 2009 22:18
autor: Neoarti
Oki sorry nie pomyślałem lub pomyślałem za późno moja wina :)

: pt sie 07, 2009 23:22
autor: Kris-THC
Daj 130 na dzień dobry i tak zwiększaj co 2 i teścik. Ogólnie po co chcesz zwiększyć obroty na jałowym? Ja zwiększałem w jednym MK3 bo budą strasznie trzepało :helm: ale tam sanie należałoby wymienić bo mimo poduszek nowych to aż kierownica latała po odpaleniu, zresztą nadal lata hehe

: pt sie 07, 2009 23:59
autor: kreeeda
Kris-THC pisze:Ja zwiększałem w jednym MK3 bo budą strasznie trzepało :helm: ale tam sanie należałoby wymienić bo mimo poduszek nowych to aż kierownica latała po odpaleniu, zresztą nadal lata hehe
no właśnie budą trzęsie... ma około 860 a chciałbym dać około 900 powinno w pewnym stopniu pomóc.
Tylko czy na pewno wybiera się kanał 2 ??? tak jak pisałem z tymi 128 próbowałem też coś zrobić i zmieniłem na zbliżoną wartość ale bez reakcji, następnie wpisałem wartość z tej instrukcji którą znalazłem ale wyskoczył error.
Czy na 100% jest to kanał 2??? Zauważyłem ze w kanale 1 też jest wpisane 128,
Jeżeli jest to stary sterownik i rzeczywiście podaje się inne wartości to jakie wpisać by była jakaś różnica w obrotach.

P.S.
mam dostęp do ori hex-cana wiec napewno jest to pełny vag i mam pełną możliwą konfigurację.

: sob sie 08, 2009 07:35
autor: Adamm
kreeeda, w kazdym kanale adaptacji w zaleznosci od sterownika bedzie 128 lub 32768

grupa 1 to sa obroty a 2 to dawka o ile mnie pamiec nie myli

: sob sie 08, 2009 09:13
autor: doggie
Adamm, wybacz że wciskam się z lekka w temat, ale linki na drogą PW też są zabronione???

: sob sie 08, 2009 09:25
autor: Damian-jg
Adamm pisze:grupa 1 to sa obroty a 2 to dawka o ile mnie pamiec nie myli
vag/select/engine/login/12233/adaptacje/
Kanał 01
Zmienia odczyt dawki paliwa z nastawnika
Kanał 02
Wolne obroty

: sob sie 08, 2009 11:19
autor: Adamm
Damian-jg, no mowilem o ile mnie pamiec nie myli :D ja zawsze jak wejde to widze gdzie co jest :D

mettenos, na PW mozesz sobie pisac nie mozna na forum prosic ani umieszczac tych rzeczy

: sob sie 08, 2009 12:26
autor: Damian-jg
Adamm a co dokładnie oznacza Kanał 01
Zmienia odczyt dawki paliwa z nastawnika
Bo tego jeszcze nie ruszałem

: sob sie 08, 2009 14:07
autor: Adamm
Damian-jg, zmienia dawke paliwa, cos jak ruch nastawnikiem ale w minimalnym zakresie