Strona 1 z 1

Co się dzieje z obrotami?? mkII 1,6 tdicl 1990r

: czw sie 06, 2009 10:17
autor: przemo1991-17
witam. od niedawna posiadam golfa takiego jak w temacie, i od początku mam problem. ustawiam obroty silnika na 980obr/min, z wylączonymi odbiornikami prądu. wszystko gra. włączam światła-obroty spadaja, wlączam nawiew-obroty spadaja, swiatla drogowe- to samo. nie mam pojecia co to moze byc. prosze o pomoc, pozdrawiam

: czw sie 06, 2009 10:35
autor: mrozoo
wydatek szczatkowy do regulacji

: czw sie 06, 2009 10:39
autor: przemo1991-17
a jak to sie robi?? dam rade sam?? sory, ale jestem zielony w tych sprawach...

: czw sie 06, 2009 10:51
autor: mrozoo
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... +resztkowy
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... cz%B1tkowy

ale na pytanie czy dasz rade, to musisz sobie sam odpowiedziec po przeczytaniu tych linkow

: czw sie 06, 2009 10:59
autor: arwam
prawdopodobnie za duży wydatek szczątkowy a obroty regulujemy ukośną śrubką która schodzi za pompę i widać ją od strony silnika

[ Dodano: 06 Sie 2009 11:03 ]
przemo1991-17,

jak będziesz pod Sandomierzem to możesz do mnie podjechać i wtedy zaradzimy temu choć nie wielkie wahania są normalne zwłaszcza przysilnikach 1.6 z racji mniejszego skoku tłoka.
to raz a dwa że jest to pompa mechaniczna i dopiero jak obroty spadną to pompa zwiększa ilośc wtryskiwanego paliwa ale to nie jest tak zrobione jak w benzyniakach że obroty spadną i zaraz się podnoszą do zadanego poziomu.
Chyba że u Ciebie spadki obrotów po włączeniu świateł są duże

: czw sie 06, 2009 11:39
autor: przemo1991-17
dzieki panowie. wlasnie wrocilem z garazu, no i wszystko gra. obroty sie trzymaja(widac male wachania, ale minimalne). zobaczymy jak bedzie w trasie, no ale jestem dobrej myslixD