podmiana N75 z N18 a ewent. skutki uboczne.
: śr sie 05, 2009 17:13
Mod. zamknął temat Notlaufa dzisiaj a mój problem to podmiana N75 z N18.
Mam notlauf , nie zawsze ale jednak przy ok 3,5K obr. na 4 biegu. Na innych biegach sporadycznie. Co prawda niezbyt często tak przyspieszam ,ale czasem na szybszych trasach typu 7/ ka trzeba wcisnąć by wyprzedzic kilka TIR/ów w rzędzie.
Mam czyszczoną turbinę a auto ma dobre przyspieszenie. Ponieważ szukam kolejnej przyczyny tego wył. turbiny, po lekturze w tego forum, by nie brnąć w koszty podmieniłem te dwa czujniki za N75 podpiąłem N18 (od spalin) tzn. zamieniłem je miejscami. Auto teraz chodzi bez zarzutu. Czy mozna tak jeździć bez szkody? Byłbym wdzięczny za pomoc.
Mam notlauf , nie zawsze ale jednak przy ok 3,5K obr. na 4 biegu. Na innych biegach sporadycznie. Co prawda niezbyt często tak przyspieszam ,ale czasem na szybszych trasach typu 7/ ka trzeba wcisnąć by wyprzedzic kilka TIR/ów w rzędzie.
Mam czyszczoną turbinę a auto ma dobre przyspieszenie. Ponieważ szukam kolejnej przyczyny tego wył. turbiny, po lekturze w tego forum, by nie brnąć w koszty podmieniłem te dwa czujniki za N75 podpiąłem N18 (od spalin) tzn. zamieniłem je miejscami. Auto teraz chodzi bez zarzutu. Czy mozna tak jeździć bez szkody? Byłbym wdzięczny za pomoc.