No to po kolei, zacznę od turbiny kończąc przy kolektorze dolotowym:
A - Kolanko z rurką (swoje dorobione) za turbosprężarką, następnie:
B - Wąż gumowy (dosztukowany) idący do oryginalnej rury górnej (dwie skręcone razem nad skrzynią biegów) o numerze
6 z obrazka, później:
C - Wgięty wąż gumowy oryginalny, numer
3 wg obrazka, dalej kolejno:
D - Rurka oryginalna plastykowa zagięta, numer
2 na obrazie, łączysz z górnym wejściem w IC`ku używając Durex`a (krótkiego odcinka węża, ścinka długości palca). Masz na nim dwa przegięcia - długie 90* i krótkie 90*, to tym długim łukiem musisz wysterować do IC (mam wrażenie że czytając to nie wiesz o co chodzi
), tudzież za moment:
E - Intercooler
F - Z wyjścia IC`ka podłączasz rurę oryginalną o numerze
5 wg foto, używając przy tym Durex`a (wyjaśnione wyżej) w taki sposób, by te zagięcie 90* było u dołu, dalej:
G - Wygięta rura oryginalna, numer
1 wg obrazka, który będzie u dołu jak skręcimy je dwa (z tym z foto
3), łączymy to Durex`em z wcześniej wspomnianą wygiętą długą rurą z punktu
F)
H - Dosztukowany dorobiony wąż łączący dolną rurę
3 z kolankiem na kolektorze dolotowym.