Strona 1 z 2

k14 zapieczone ? pompuje max ciśnienie

: śr sie 05, 2009 12:28
autor: JABcok20
witam. turbo k14. nie reaguje na kręcenie śruba. nawet jak mam wykręcone na maxa pompuje bez podłączonego grzybka 0,6 bara. wydech zero dymka.
turbo mialem zdjete i popryskane w tą klape od strony wydechu, dawałem spręzarka w zawór co idzie do wasttegate i slychać taki pstrykniecie ale klapa sie ni otwiera.

[ Dodano: Sro Sie 05, 2009 12:35 ]
znalazłem info że trzeba rozkręcic wastegate.

: śr sie 05, 2009 21:21
autor: marek29
Tam nie ma wastegate! To nie K24.
Proszę:http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=16683

: śr sie 05, 2009 21:48
autor: t0mal
marek29 pisze:Tam nie ma wastegate! To nie K24.
...

No jak po odpięciu WG dalej ładuje 0.6 no to bedzie ten zawór, w sumie mam u siebie K14, leży w garażu to mógłbym Ci ją sprzedać :bajer:

[ Dodano: 05 Sie 2009 21:51 ]
JABcok20 pisze:znalazłem info że trzeba rozkręcic wastegate
Tam za dużo nie nacudujesz, odkręca się to od muszli, jest na 3 imbusy, co nie znaczy że zechce wyjść jak odkręcisz, jak wyjmiesz spróbuj pryskać WD-40 i rozruszać

: śr sie 05, 2009 22:43
autor: Michał_1977
Taką fotkę mam,ale nie wiem,czy Ci potrzebna
Obrazek
Jeżeli jest zapieczone WG,to proponuję nie bawić się i nie cudować,tylko od razu zdjąć turbo i odkręcić WG.Bez zdjęcia turbo,wykręcenie WG jest raczej niemożliwe,bo imbusy którymi jest przykręcone zazwyczaj tak siedzą,że głowa boli.Poza tym do jednego z nich jest taki dostęp,że prawie nie ma dostępu :grin:
Następnie rozruszać ten grzybek i poskładać.

: czw sty 21, 2010 22:57
autor: jarekkoval
podepne sie do tematu
zauwazylem ze nie mam w swojej gruszce w k14 tej srubki od regulacji cisnienia :blush:
jazda jest mozliwa ? demontowac turbo? czym to zastapic ?

: czw sty 21, 2010 23:05
autor: IRAS AAZ
Jak bedziesz rozruszywał to nie kręc nim za duzo bo sie rozkręci(wyjdzie ten zawór) i nie da sie tego złozyc ja tak zrobiłem i niestety musiałem nabyć drugi :bajer:

: czw sty 21, 2010 23:20
autor: jarekkoval
IRAS AAZ, z ciekawosci zapytam ile kosztuje nowy taki zawor ?

: czw sty 21, 2010 23:27
autor: IRAS AAZ
Z tego co wiem nie da sie tego nowego kupić, ja dostałem u tych szpecuw co regenerują turbo 70zł dałem i działa teraz :helm: A tobie sie ta śrubka zgubiła? Wkrec zwykłą na 10 klucz i zakątruj tylko byś muciał ustawić ciśnienie o ile masz wskaznik :bigok:

: czw sty 21, 2010 23:31
autor: jarekkoval
IRAS AAZ, dokladnie
nie mam wogole tej nakretki od kontry i tej srubki od regulacji turba :/
jest troche lipton mowisz zeby dac zwykla ??
wskaznik mam wiec bez problemu ja ustawie sobie

: czw sty 21, 2010 23:41
autor: IRAS AAZ
Wkręcaj śmiało tam nie ma co popsuć :bigok: O ILE GWINT PASUJE :grin:

: wt sty 26, 2010 15:34
autor: jarekkoval
noi lipton nie wiem ale nie moge zadnej srubki tam wkrecic tak jakby cos blokowalo mi ten otwor w gruszce
trzeba bedzie wyjac turbo ??
mozna jezdzic bez tej srubki ?? domyslam sie ze turbo bedzie pompowalo max ?

: wt sty 26, 2010 16:12
autor: t0mal
jarekkoval, Masz poprostu turbo bez regulacji :bigok:

Tylko MBC cię ratuje.

: wt sty 26, 2010 16:52
autor: jarekkoval
t0mal, teraz tak sie zrobilo :)
dobra moglbys mi powiedziec jak rozwiazac sprawe MBC teraz ? mam juz zawor kupiony,wezyki tez tylko gdzie sie wpiac ?
moze lepiej by bylo wyjac turbo i wtedy dzialac bo teraz mam nadal w aucie

boje sie ze przy depnieciu mocnejszym dmuchnie >1,5bara i sie cos rozleci ;/

: wt sty 26, 2010 17:49
autor: t0mal
Sam ją wykręciłeś? Ile teraz turbo dmucha?
jeśli nie wpadła do środka to poprostu wkręć coś na jej miejsce i powinno działać

Co do mbc to niestety wiele nie pomogę, sam musisz coś pomombinować, odkręć metalowy wężyk od gruszki i muszli i musisz jakoś tam wpiąć mbc, złączki na śróbkę i weżyk podejżewam, że da się kupić, tylko pytanie czy ta przy samej gruszce nie będzie się przesadnie nagrzewała.