k14 zapieczone ? pompuje max ciśnienie

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

k14 zapieczone ? pompuje max ciśnienie

Post autor: JABcok20 » śr sie 05, 2009 12:28

witam. turbo k14. nie reaguje na kręcenie śruba. nawet jak mam wykręcone na maxa pompuje bez podłączonego grzybka 0,6 bara. wydech zero dymka.
turbo mialem zdjete i popryskane w tą klape od strony wydechu, dawałem spręzarka w zawór co idzie do wasttegate i slychać taki pstrykniecie ale klapa sie ni otwiera.

[ Dodano: Sro Sie 05, 2009 12:35 ]
znalazłem info że trzeba rozkręcic wastegate.


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
marek29
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 284
Rejestracja: wt sie 31, 2004 11:59
Lokalizacja: Krzeszowice
Kontakt:

Post autor: marek29 » śr sie 05, 2009 21:21

Tam nie ma wastegate! To nie K24.
Proszę:http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=16683



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » śr sie 05, 2009 21:48

marek29 pisze:Tam nie ma wastegate! To nie K24.
...

No jak po odpięciu WG dalej ładuje 0.6 no to bedzie ten zawór, w sumie mam u siebie K14, leży w garażu to mógłbym Ci ją sprzedać :bajer:

[ Dodano: 05 Sie 2009 21:51 ]
JABcok20 pisze:znalazłem info że trzeba rozkręcic wastegate
Tam za dużo nie nacudujesz, odkręca się to od muszli, jest na 3 imbusy, co nie znaczy że zechce wyjść jak odkręcisz, jak wyjmiesz spróbuj pryskać WD-40 i rozruszać



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » śr sie 05, 2009 22:43

Taką fotkę mam,ale nie wiem,czy Ci potrzebna
Obrazek
Jeżeli jest zapieczone WG,to proponuję nie bawić się i nie cudować,tylko od razu zdjąć turbo i odkręcić WG.Bez zdjęcia turbo,wykręcenie WG jest raczej niemożliwe,bo imbusy którymi jest przykręcone zazwyczaj tak siedzą,że głowa boli.Poza tym do jednego z nich jest taki dostęp,że prawie nie ma dostępu :grin:
Następnie rozruszać ten grzybek i poskładać.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
jarekkoval
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
Lokalizacja: Żarnów (EOP)
Kontakt:

Post autor: jarekkoval » czw sty 21, 2010 22:57

podepne sie do tematu
zauwazylem ze nie mam w swojej gruszce w k14 tej srubki od regulacji cisnienia :blush:
jazda jest mozliwa ? demontowac turbo? czym to zastapic ?



Awatar użytkownika
IRAS AAZ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: wt gru 08, 2009 22:58
Lokalizacja: Sępólno Krajeńskie CSE
Kontakt:

Post autor: IRAS AAZ » czw sty 21, 2010 23:05

Jak bedziesz rozruszywał to nie kręc nim za duzo bo sie rozkręci(wyjdzie ten zawór) i nie da sie tego złozyc ja tak zrobiłem i niestety musiałem nabyć drugi :bajer:


Aktualnie skoda ale golfik w pamięci

Awatar użytkownika
jarekkoval
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
Lokalizacja: Żarnów (EOP)
Kontakt:

Post autor: jarekkoval » czw sty 21, 2010 23:20

IRAS AAZ, z ciekawosci zapytam ile kosztuje nowy taki zawor ?



Awatar użytkownika
IRAS AAZ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: wt gru 08, 2009 22:58
Lokalizacja: Sępólno Krajeńskie CSE
Kontakt:

Post autor: IRAS AAZ » czw sty 21, 2010 23:27

Z tego co wiem nie da sie tego nowego kupić, ja dostałem u tych szpecuw co regenerują turbo 70zł dałem i działa teraz :helm: A tobie sie ta śrubka zgubiła? Wkrec zwykłą na 10 klucz i zakątruj tylko byś muciał ustawić ciśnienie o ile masz wskaznik :bigok:


Aktualnie skoda ale golfik w pamięci

Awatar użytkownika
jarekkoval
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
Lokalizacja: Żarnów (EOP)
Kontakt:

Post autor: jarekkoval » czw sty 21, 2010 23:31

IRAS AAZ, dokladnie
nie mam wogole tej nakretki od kontry i tej srubki od regulacji turba :/
jest troche lipton mowisz zeby dac zwykla ??
wskaznik mam wiec bez problemu ja ustawie sobie



Awatar użytkownika
IRAS AAZ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: wt gru 08, 2009 22:58
Lokalizacja: Sępólno Krajeńskie CSE
Kontakt:

Post autor: IRAS AAZ » czw sty 21, 2010 23:41

Wkręcaj śmiało tam nie ma co popsuć :bigok: O ILE GWINT PASUJE :grin:


Aktualnie skoda ale golfik w pamięci

Awatar użytkownika
jarekkoval
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
Lokalizacja: Żarnów (EOP)
Kontakt:

Post autor: jarekkoval » wt sty 26, 2010 15:34

noi lipton nie wiem ale nie moge zadnej srubki tam wkrecic tak jakby cos blokowalo mi ten otwor w gruszce
trzeba bedzie wyjac turbo ??
mozna jezdzic bez tej srubki ?? domyslam sie ze turbo bedzie pompowalo max ?



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » wt sty 26, 2010 16:12

jarekkoval, Masz poprostu turbo bez regulacji :bigok:

Tylko MBC cię ratuje.



Awatar użytkownika
jarekkoval
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
Lokalizacja: Żarnów (EOP)
Kontakt:

Post autor: jarekkoval » wt sty 26, 2010 16:52

t0mal, teraz tak sie zrobilo :)
dobra moglbys mi powiedziec jak rozwiazac sprawe MBC teraz ? mam juz zawor kupiony,wezyki tez tylko gdzie sie wpiac ?
moze lepiej by bylo wyjac turbo i wtedy dzialac bo teraz mam nadal w aucie

boje sie ze przy depnieciu mocnejszym dmuchnie >1,5bara i sie cos rozleci ;/



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » wt sty 26, 2010 17:49

Sam ją wykręciłeś? Ile teraz turbo dmucha?
jeśli nie wpadła do środka to poprostu wkręć coś na jej miejsce i powinno działać

Co do mbc to niestety wiele nie pomogę, sam musisz coś pomombinować, odkręć metalowy wężyk od gruszki i muszli i musisz jakoś tam wpiąć mbc, złączki na śróbkę i weżyk podejżewam, że da się kupić, tylko pytanie czy ta przy samej gruszce nie będzie się przesadnie nagrzewała.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 155 gości