Wymiana Sprzęgła w 1.9TDI 1Z

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
DieselPower
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 183
Rejestracja: pn lip 20, 2009 11:11
Lokalizacja: Trójmisto

Wymiana Sprzęgła w 1.9TDI 1Z

Post autor: DieselPower » pn sie 03, 2009 17:28

Witam wszystkich użytkowników tej wspaniałej maszyny :)
Zbliża mi się wymiana sprzęgła bo trochę mi poszarpuje przy ruszaniu i słabiej 2 pierwsze biegi wchodzą ..
Tak więc szukam jakichś konkretnych informacji apropos tego jak zabrać się własnoręcznie do wymiany sprzęgła w 1Z ..
Wiecie na co uważać i czy to w ogóle ma sens może lepie zlecić robotę mechanikowi..
nie mam zbyt dużego doświadczenia w tej materii zatem zdaje się na waszą wiedzę..
dodaje że mam książkę Sam Naprawiam ... więc nie piszcie mi by przeczytał jaka to zrobić ... :jezor:
książka to raz a robota dwa ..
.. szukałem tematu na forum lecz nie znalazłem nic konkretnego ...

:grin: Pozdro



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pn sie 03, 2009 17:37

DieselPower, zdejmujesz skrzynie odkrecasz docisk wymieniasz tarcze, docisk i lozysko, skladasz i po sprawie :P

jesli nie masz doswiadczenia to nie skap i daj zarobic mechanikowi, bedziesz mial pewnosc ze zrobione jak trzeba


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
DieselPower
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 183
Rejestracja: pn lip 20, 2009 11:11
Lokalizacja: Trójmisto

Post autor: DieselPower » pn sie 03, 2009 17:51

Po odpowiedzi oczekiwałem trochę więcej no ale przynajmniej wesoło się zaczęło :kac:
co do odstawienia fury do mechanika , to zawsze jest taka opcja ,widzisz chciałbym zgłębić