Za długo w dziurze.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Zimny Chirurg
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 339
Rejestracja: pn cze 22, 2009 21:31
Lokalizacja: Wałbrzych
Silnik: AHF
Kontakt:

Za długo w dziurze.

Post autor: Zimny Chirurg » sob sie 01, 2009 15:11

Witam

Mam mały problem. A więc zauważyłem ze mój tdik zaczął mi pozniej reagować. Tz wychodzi z turbo dziury tak ok 2,5 k obr a nie jak wczesniej ok 2 k obr. Co mogło go trafić? Prosze o jakies podpowiedzi od czego zacząć a co mogło ewentualnie sie stać ze tak sie dzieje. Moze kierownoice juz szlak trafia? Hmmm. Lipa. :(

Dzieki i pozdrawiam

ZC



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10545
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Re: Za długo w dziurze.

Post autor: doggie » sob sie 01, 2009 15:16

Zimny Chirurg pisze: od czego zacząć
od logów dynamicznych i statycznych

[ Dodano: Sob 01 Sie, 2009 ]
zapieczone kierowniczki raczej powodują "cięcie" wyżej a nie od dołu



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Re: Za długo w dziurze.

Post autor: PinkFloyd » ndz sie 02, 2009 08:10

Zimny Chirurg pisze:Witam

Mam mały problem. A więc zauważyłem ze mój tdik zaczął mi pozniej reagować. Tz wychodzi z turbo dziury tak ok 2,5 k obr a nie jak wczesniej ok 2 k obr. Co mogło go trafić? Prosze o jakies podpowiedzi od czego zacząć a co mogło ewentualnie sie stać ze tak sie dzieje. Moze kierownoice juz szlak trafia? Hmmm. Lipa. :(

Dzieki i pozdrawiam

ZC
Bez logów sienie obejdzie, tkzw późne wstawanie turbiny to może byc objaw za małego podcisnienia na pompoe vacum, zła regulacja sztangi turbiny lub zawalony katalizator, ale przy tak późnym czyli od 2,5 tys obr wiąże sie to z niedostatecznym ruchem sztangi- zobacz czy po odpaleniu silnika sztanga wciagana jest do konca az po ogranicznik- czy mozna ja jeszcze dopchnac dalej.



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » ndz sie 02, 2009 10:54

Zimny Chirurg sprawdź na szczelność wężyk podciśnienia idący do akumulatora podciśnienia (tej czarnej kuli), nieszczelność samego akumulatora podciśnienia raczej wykluczam.


Obrazek

Zimny Chirurg
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 339
Rejestracja: pn cze 22, 2009 21:31
Lokalizacja: Wałbrzych
Silnik: AHF
Kontakt:

Post autor: Zimny Chirurg » śr sie 05, 2009 21:15

A więc zpieczone kiery w turbawce. Chłopcy z Wrocka z Dynosoftu bardzo fajnie mnie uswiadomili co sie dzieje ze turbawka jak sie jezdzi PSJotem. Teraz yulko ogień. Bo inaczej za rok bedzie to samo. No i kat wyleciał na zbity pysk. Hehe


Pozdro

ZC

P.S.

Po przeczyszczeniu smiga jak szalony koń.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 246 gości