Strona 1 z 1

Kopci na czarno a potem przestaje

: śr lip 29, 2009 22:57
autor: gruchol
Witam,
Od jakiegos czasu mam problem z moim 1Z... ;/
Zaczelo sie od rozszczelnienia zlaczki elstycznej, nie dosc ze pierdzial to jesszcze lekko turbina gwizdala i czasami kopcil na czarno jak mu sie deplov( a wczesniej wogole baka nie puszczal).
Wymienilem zlaczka, turbina w miare ucichla ale dymienie zostalo. Od jakiegos czsau zauwzylem ze strasznie dymi jak jest zimny, jak mocniej wcisne gaz zaraz po zapaleniu to czarno(czasem jak by na siwo) za mna jak za jakims rupieciem. Ciekawe jest ze po przejechaniu okolo niecalych 10km(jak sie dobrze zagrzeje) objaw ustepuje, mozna smialo naciskac mocniej gaz i nie kopci dopiero jak sie czasem z kims "scigam" to widac w lusterku jak cos przy dymi delikatnie ale to nie zawsze.
Oleju nie bierze (5w/40)
Ma swoja moc, chodz czasami mam wrazenie jak by sie ''pocil na grzbiecie'' ;p spokojnie frune 180km/h
Koncowki wtryskow niedawno wymieniane
Przeplywomiez nowy


Co moze robic ze on tak kopci strasznie pompa, turbina??
Pomozcie jak mozecie :grin:

: czw lip 30, 2009 07:53
autor: Dario84
musisz zrobic logi

: czw lip 30, 2009 08:39
autor: arwam
prawdopodobnie turbo już pada i zaczyna olejem pluć w dolot przy pierwszym uruchomieniu po nocy, jeśli jeździsz na trasach to zużycie oleju będzie znikome ale jeśli robisz dużo krótkich przebiegów to wtedy zużycie oleju jest znacznie większe

: czw lip 30, 2009 16:46
autor: gruchol
A z których grup zrobic logi?? Rozumie ze trzeba je zrobic w czasie jazdy wiec prosilbym o instrukcje, zeby prawidlowo wykonac :P

Jesli chodzi o jazde to codziennie do pracy mam jakies 40 km z tego dobre 15km to miasto a reszta to trasa z predkoscia 120km/h. czasem tam jeszcze narobie dodatkowo z 10 km po miescie