Strona 1 z 1

VW Golf 5+ 2,0 TDI

: śr lip 29, 2009 10:51
autor: kazimierz1947
Drodzy Koledzy jestem od niedawna posiadaczem VW Golf 5+ z silnikiem 2,0 TDI 140 KM i mam nast problem: po uruchamianiu zimnego silnika trzęsie i nie ma mocy. Po wyłączeniu (przeważnie 2 razy) wszystko jest OK chodzi równo i z pełną mocą. Samochód był już w dwóch warsztatach (wiecie ile zostawiłem tam kasy!!) sprawdzano wg nich wszystko: świece żarowe, wszystkie przewody łącznie z wymianą listwy zasilającej itp (nie sprawdzano tylko wtryskiwaczy - twierdzą że to nie ich wina) Na koniec mówią, że nie wiedzą co to może być.
Moja prośba do Was jest taka : czy ktoś miał podobny przypadek (jeżeli ten temat już był to przepraszam i proszę o wskazówki gdzie go szukać)
będę wdzięczny za każde sugestie na ten temat i podpowiedzi pozdrawiam kazimierz1947

: śr lip 29, 2009 14:06
autor: Dario84
Jedz do kogos kto dobrze zna sie na vagu w twojej okolicy.

: czw lip 30, 2009 09:04
autor: kazimierz1947
Dario84 pisze:Jedz do kogos kto dobrze zna sie na vagu w twojej okolicy.

Co to znaczy "vagu" (przepraszam ale jestem nowicjuszem na forum :bajer: )
Byłem w 2 warsztatach które zajmuje się tylko dieslami VW (za każdym razem płacę od nowa za wszystko :grrr: ) wg znajomych są najlepsi

: czw lip 30, 2009 09:52
autor: owcy2
VAG to interfejs diagnostyczny (popularnie zwany "komputerem") podjedź do kogoś w Twojej okolicy kto ci dobrze zdiagnozuje samochód przy pomocy komputera i da tzw logi z prób dynamicznych (czyt. drogowych). Potem wklejasz na forum i tutaj bardziej obeznani koledzy pomogą. Polecam poczytać dział Diagnostyka. Ew. skontaktować się z jakimś kolegą z forum z okolicy obeznanym w temacie. :smoke:

: czw lip 30, 2009 11:47
autor: kazimierz1947
[quote="owcy2"]VAG to interfejs diagnostyczny (popularnie zwany "komputerem")

Dziękuję bardzo zrobię taj jak mówisz i się odezwę
pozdrawiam

[ Dodano: 11 Sie 2009 09:57 ]
[quote="kazimierz1947"][quote="owcy2"]VAG to interfejs diagnostyczny (popularnie zwany "komputerem")

zrobiono testy ale wydruku nie mam
mechanik stwierdził, że 3 pompowtryskiwacze dają za dużo paliwa (badanie było na gorącym silniku!) i trzeba je wymienić
koszt jednego to 1800 zl na razie się wstrzymałem z wymianą
silnik dalej trzęsie po zimnym uruchomieniu (jednostkowe zużycie w tym momencie zwiększa się z 0,5 do 1,6 l/h) ale po 2-gim uruchomieniu chodzi OK
czy to mogą być pompowtryskiwacze?