Strona 1 z 1

problem z Kopceniem

: ndz lip 26, 2009 12:24
autor: marcincze
Witam mam problem z moim golfem 2 1.6 d

po odpaleniu i przejechaniu kilomerta auto zaczyna strasznie dymic na biały kolor :(
moze ktos wie co to jest :( moze wtryski lub pompa ?? mam tez zalozona duza turbine
od passata ale ona dobrze kreci wiec watpie zeby to bylo od tego ? nie znam sie zbytnio
na mechanice :( prosze o pomoc

: ndz lip 26, 2009 12:25
autor: Viriss
marcincze, Biały dym moze oznaczac uszczelke pod głowica. Zobacz czy nie ubyło ci płynu chłodniczego.

: ndz lip 26, 2009 12:38
autor: marcincze
dziekuje za odpowiedz mozliwe ze uszczelka bo wody brakuje i wczesniej tez co tydzien dolewalem tak po 5oo ml plynu bo mi uciekal :( ale teraz to juz kosmos :/ czyli woda dostaje sie przez uszczelke do ukladu spalania ?? :( i stad ten problem ?

: ndz lip 26, 2009 12:40
autor: Viriss
marcincze, Dokładnie. Sprawdz jeszcze czy nie masz wody w oleju.

: ndz lip 26, 2009 19:33
autor: DanielK
to jest na 100% uszczelka pod głowicą nie raz już przerabiałem ten problem

: ndz lip 26, 2009 19:35
autor: Viriss
marcincze pisze:mam tez zalozona duza turbine od passata
Co to masz za silnik ? Zwykły diesel z dokładanym turbo ?

: ndz lip 26, 2009 22:32
autor: marcincze
kupilem go stosunkowo niedawno :) wiec nie jestem taki obcykany ale ma duzy intercooler z bmw i turbo z passata ma jeszcze niby elektozawory ale jestem laikiem i sie nie znam :( ale powiem ze wszyscy byli w szoku ze tak zapier.... :) passaty b5 to bez problemu biore ale nie wiem czy to przez ta moc czy co ta uszczela poszła :( to pewnie z 600 zl na mechanika trzeba liczyc

: ndz lip 26, 2009 23:06
autor: arwam
marcincze,

skąd jesteś?
jak z okolic Sandomierza to mogę Ci to tanio zrobić.
a uszczelke nie tylko przez moc może pujść spać.
Z którego roku masz auto?

: ndz lip 26, 2009 23:31
autor: marcincze
OJ strasznie daleko :P ja jestem miedzy ząbkowicami a kłodzkiem dokladnie dolnoslaskie kierunek wrocław- kudowa :(

: pn lip 27, 2009 08:53
autor: arwam
jeśli silnik ma głowicę nowego typu możesz założyć metalową uszczelkę od TDI.
masz wtedy dwa kanały odpływowe oleju z przodu bloku silnika.
jeśli masz troszkę umiejętności to dasz radę to sam zrobić.
zakup wtedy sobie klucz dynamometryczny i do dzieła :wink: