notlauf przy rozpędzaniu głównie pod wzniesienia
: ndz lip 26, 2009 10:21
Witam!
W kwietniu br. miałem regenerowaną turbinkę w swoim Golfie IV Variant AXR 115KM przebieg 150 tys. (była cała w oleju). Po tym zabiegu około miesiąca bezawaryjnej jazdy autko znowu zaczęło tracić moc przy około 2100 obrotach - moc wraca po ponownym uruchomieniu silnika, przed regeneracją traciło przy około 3000 obr.
Diagnoza Vagiem wykazuje błąd: 17964 - interpretacja: Ciśnienie doładowania - nie osiągnięta granica regulacji, lub: Regulacja ciśnienia doładowania - przekroczona dolna granica regulacji.
Został wymieniony zawór N75 o numerze 1J0906627B na zamiennik: 1K0906627A Pierburg (wskazany przez ETKA). Około miesiąca półtorej było bez notlaufów. Po przejechaniu niecałego 1000 km problem ponownie powrócił i coraz bardziej się nasila. Nadmieniam, iż regeneracja oryginalnego N75 nic nie dała - odcinał jak szalony. Szczelności wężyków sprawdzone organoleptycznie - bez przedmuchów.
Odcięcia występują głownie przy podjazdach pod wzniesienia, rzadkością jest notlauf na prostej. Nie mam możliwości zrobić logów w najbliższym czasie, więc proszę o poradę co jeszcze można sprawdzić aby wyeliminować te nieszczęsne notlaufy? Czy mógł ten nowy N75 paść po tak krótkim użytkowaniu?
Pozdr
W kwietniu br. miałem regenerowaną turbinkę w swoim Golfie IV Variant AXR 115KM przebieg 150 tys. (była cała w oleju). Po tym zabiegu około miesiąca bezawaryjnej jazdy autko znowu zaczęło tracić moc przy około 2100 obrotach - moc wraca po ponownym uruchomieniu silnika, przed regeneracją traciło przy około 3000 obr.
Diagnoza Vagiem wykazuje błąd: 17964 - interpretacja: Ciśnienie doładowania - nie osiągnięta granica regulacji, lub: Regulacja ciśnienia doładowania - przekroczona dolna granica regulacji.
Został wymieniony zawór N75 o numerze 1J0906627B na zamiennik: 1K0906627A Pierburg (wskazany przez ETKA). Około miesiąca półtorej było bez notlaufów. Po przejechaniu niecałego 1000 km problem ponownie powrócił i coraz bardziej się nasila. Nadmieniam, iż regeneracja oryginalnego N75 nic nie dała - odcinał jak szalony. Szczelności wężyków sprawdzone organoleptycznie - bez przedmuchów.
Odcięcia występują głownie przy podjazdach pod wzniesienia, rzadkością jest notlauf na prostej. Nie mam możliwości zrobić logów w najbliższym czasie, więc proszę o poradę co jeszcze można sprawdzić aby wyeliminować te nieszczęsne notlaufy? Czy mógł ten nowy N75 paść po tak krótkim użytkowaniu?
Pozdr