Problem z kontrolką oleju[rozwiązany]

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

daroslaw909
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: czw mar 20, 2008 21:40

Problem z kontrolką oleju[rozwiązany]

Post autor: daroslaw909 » sob lip 25, 2009 18:36

Witam. Dzisiaj po wymianie rozrządu w silniku 1z stwierdzono że filtr oleju jest słabo dokręcony po czym go dokręcono. Tutaj zaczynają się dziać dziwne rzeczy z kontrolką oleju, mianowicie zawsze przy rozruchu paliła się na stałe po odpaleniu mrugnęła 2-3 razy. Teraz raz mruga stale raz pali się non stop. Wymiana czujników nic nie dała przy jednych ciągle się paliła przy innych mrugała. Co może być przyczyną i co sprawdzić. Oleju jest odpowiednia ilość, na wysokich obrotach kontrolka również nie gaśnie.
Pozdrawiam


padł licznik :kac:
Ostatnio zmieniony ndz sie 16, 2009 19:42 przez daroslaw909, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
scols11
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: ndz lut 17, 2008 18:03
Lokalizacja: Jaslo

Post autor: scols11 » sob lip 25, 2009 19:08

Okablowanie czujnika sprawdzone nie ma zadnych przetarc???


,,Kto się pyta jest głupcem przez chwilę, ten który się nie pyta jest głupcem przez całe życie."

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » sob lip 25, 2009 19:09

Może jakiś kiepski filtr oleju ci założyli?Najlepiej w miejsce czujnika wkręcić manometr mechaniczny żeby się upewnić co jest nie tak. W podstawie filtra oleju powinny być dwa czujniki :jeden gaszący lamkę i drugi który działa odwrotnie (ten który powoduje odezwanie się brzęczyka przy zbyt niskim ciśnieniu.Może przewody na czujnikach pomieszali?....
Ostatnio zmieniony sob lip 25, 2009 20:13 przez munior, łącznie zmieniany 1 raz.


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

daroslaw909
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: czw mar 20, 2008 21:40

Post autor: daroslaw909 » sob lip 25, 2009 20:16

przewody są całe i nie sposób je pomieszać bo jeden jest dłuższy drugi krótszy, filtr oleju jest knechta a olej castrol, dodatkowo teraz zauważyłem że nie działa prędkościomierz( obrotomierza nie ma ale dali mi quartza :crazy: )



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » sob lip 25, 2009 22:20

daroslaw909 pisze:dodatkowo teraz zauważyłem że nie działa prędkościomierz
Skoro doszło jeszcze to ,to problem jest raczej elektryczny .Może jakieś przewody się rozłączyły?bo prędkościomierz jest zasilany elektrycznie...
Ostatnio zmieniony sob lip 25, 2009 22:21 przez munior, łącznie zmieniany 1 raz.


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 183 gości