Uszczelka pokrywy 1z

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Omek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: czw paź 26, 2006 21:01
Lokalizacja: Wronki
Auto: VW Golf IV Variant
Silnik: ASV

Uszczelka pokrywy 1z

Post autor: Omek » pt lip 24, 2009 19:56

Witam !
Ostatnio wymieniłem 4 uszczelki pod pokrywą zaworów (ELRING GOETZE) uszczelki wytrzymują około miesiąca potem zaczyna lecieć,pokrywa bez zarzutu głowica też.Czy może użyć silikonu ?



Awatar użytkownika
mivhal_f
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 398
Rejestracja: pn lip 30, 2007 20:36
Lokalizacja: Łęczna
Kontakt:

Post autor: mivhal_f » pt lip 24, 2009 20:42

u mnie mechanik jak wymienial tą uszczelke to uzyl masy uszczelniajacej i na glowice i na pokrywe i na te gumki przy srubkach...po tem musialem odczekac 15 min przed odpaleniem silnika....i mam spokoj juz ponad rok...pozdrawiam



Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » pt lip 24, 2009 20:58

teorytycznie nie powinno byc tam silikonu.
temat jest taki że za tą uszczelkę dałeś 25pln, a porządny zestaw kosztuje 70 pln.



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » pt lip 24, 2009 21:13

Omek pisze:Ostatnio wymieniłem 4 uszczelki pod pokrywą zaworów (ELRING GOETZE) uszczelki wytrzymują około miesiąca potem zaczyna lecieć,pokrywa bez zarzutu głowica też.Czy może użyć silikonu ?
A kolejność dokręcania i moment Kolega brał pod uwagę czy na oko?



Awatar użytkownika
Omek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: czw paź 26, 2006 21:01
Lokalizacja: Wronki
Auto: VW Golf IV Variant
Silnik: ASV

Post autor: Omek » pt lip 24, 2009 21:21

za uszczelki dawałem około 60 zł a dokręcałem na oko z wyczuciem



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » pt lip 24, 2009 21:29

Omek pisze:dokręcałem na oko z wyczuciem
No i to pewnie był powód że ciekły :bigok:



Awatar użytkownika
Omek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: czw paź 26, 2006 21:01
Lokalizacja: Wronki
Auto: VW Golf IV Variant
Silnik: ASV

Post autor: Omek » pt lip 24, 2009 22:01

W takim razie jak powinno się dokręcać ?



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » pt lip 24, 2009 22:25

Omek pisze:W takim razie jak powinno się dokręcać ?
W książce powinien być zarówno moment jak i kolejność dokręcania.Może brzmi śmiesznie,ale naprawdę ma znaczenie.



Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » sob lip 25, 2009 09:59

bongo pisze:
Omek pisze:W takim razie jak powinno się dokręcać ?
W książce powinien być zarówno moment jak i kolejność dokręcania.Może brzmi śmiesznie,ale naprawdę ma znaczenie.
panowie nie do przesady, to nie jest głowica, wiadomo że trzeba w miarę równomiernie dokręcić ale nie od razu dynamometrycznym, taka gruba uszczelka gumowa powinna się ułożyć nawet jak będzie między śrubami z 2 Nm.



mrozoo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 182
Rejestracja: wt sie 05, 2008 19:00
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: mrozoo » sob lip 25, 2009 12:40

ja mialem to samo, uzylem silikonu pod spod tej uszczelki i jest spokoj;)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 141 gości