Strona 1 z 1

osłabiony golf

: czw lip 23, 2009 23:38
autor: bary2004_2005
witam, posiadam golfa 1,9 TDi 90 konny, od pół roku jest jakiś słaby :(, powiedzcie mi co mogę najpierw sprawdzić itp, wszędzie piszą o logach ale nie wiem jak je odczytać, proszę po pomoc, pozdarwiam

: pt lip 24, 2009 08:45
autor: maryjan
bary2004_2005 pisze:od pół roku jest jakiś słaby
:crazy: :crazy: :crazy:

Trochę Ci zeszło zanim napisałeś. No ale to tak na marginesie.

Jeżeli nie masz pojęcia o co chodzi to proponuje wybrać się do (porządnego), mechanika z twojej okolicy. Po podłączeniu VAGa odczyta dokładne błędu i wstępnie postawi diagnozę. Jeżeli postawisz na warsztacie sprawdza również wszystkie połaczenia IC przy dolocie jak i przed turbinką.

Co do mechanika popytaj na forach regionalnych napewno kogoś polecą.

Pozdrawiam

: pt lip 24, 2009 08:57
autor: Byku21
W jaki sposób jest słaby????
Czym się to objawia.>>>????

: pt lip 24, 2009 12:10
autor: JABcok20
ja po pierwsze przemywam czujnik cisnienia na dolocie i przeplywomierz benzyna ekstrakcyjna. zwłaszcza czujnik cisnienia lubi sie zaślepiac olejem i daje zle odczyty.

: pt lip 24, 2009 13:24
autor: bary2004_2005
mam vaga i błędy sobie odczytałem, nic z silnika nie było, tylko od nawiewu łopatka nie działa, nie wiem jak z tych logów to zrobić, ogólnie to przedtem czułem te 90 koni a teraz taki przymulony jest od początku obrotów, niby jedzie ale już takich przyspieszeń nie ma :(

: pt lip 24, 2009 13:49
autor: doggie
bary2004_2005 pisze:mam vaga i błędy sobie odczytałem, nic z silnika nie było, tylko od nawiewu łopatka nie działa, nie wiem jak z tych logów to zrobić, ogólnie to przedtem czułem te 90 koni a teraz taki przymulony jest od początku obrotów, niby jedzie ale już takich przyspieszeń nie ma :(
01-Engine -

- statycznie loguj po 10-20 sekund każdy kanał : 001 004 013 018 023 007
- statycznie loguj po 40-60 sekund grupy Basic Settings: 003BS 011BS
- dynamicznie czyli pełny but od 1500obr do 4200obr : 003 004 008 011

np. logujesz adres 003 - od 1500 rpm wciskasz gaz do dechy na 3 biegu i w tym samym momencie klikasz logs, jedziesz do maksimum obrotów, logi automatycznie zapisują się w folderze Logs lub innym uprzednio wskazanym przez ciebie

[ Dodano: 24 Lip 2009 14:04 ]
bary2004_2005 pisze: nie wiem jak z tych logów to zrobić,
tu masz przykład przeładowania, gdzie w zasadzie już od 2200 obr/min zaczyna przeładowywać i praktycznie aż do 3500 obr/min, gdzie dmucha nawet 2,5 bara przy założeniu że powinien dmuchać 2,091 bara

Obrazek

: pt lip 24, 2009 17:48
autor: Sztomel
logi jak kolega wyżej podpowiada a poza tym warto sprawdzić w jakim stopniu zarósł wewnątrz nagarem kolektor ssący oraz czy intercooler nie jest zawalony z przodu zeschniętą paćką błota lub kurzu zmieszanego z olejem (mógł wcześniej mieś drobne nieszczelności przez które wydostawał się na zewnątrz olej a potem zasypany kurzem olej zakitował zarówno źródło wycieku jak i kanały chłodzenia,
poza tym nie piszesz kiedy ostatnio wymieniałeś w nim filtr paliwa i powietrza a to podstawa.

: pt lip 24, 2009 18:13
autor: bary2004_2005
filtr paliwa, oleju, od nawiewu, olej, wymieniłem 2 miesiące temu (przejechałem 2 tyś km)

[ Dodano: 24 Lip 2009 18:18 ]
a czytałem gdzieś na forum jakieś czujniki n95, n18 czyści się je ?/ i gdzie one się znajdują ?

: pt lip 24, 2009 21:29
autor: edzio
Mogę to zdiagnozowac i ewentualnie naprawic ,jakby co podam tel. na PW