Odglosy ze skrzyni przy hamowaniu silnikiem

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

NiCom
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 228
Rejestracja: pt gru 03, 2004 01:21
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Odglosy ze skrzyni przy hamowaniu silnikiem

Post autor: NiCom » wt lip 21, 2009 16:00

Witam,
Moze ma ktos pomysl dlaczego hamujac silnikiem slychac odglosy zblizone do jazdy na biegu wstecznym. Najglosniej slychac to na 2 biegu w przedziale 2500 - 1500 obrotow. Po wcisnieciu sprzegla ow dzwiek cichnie.

Pozdrawiam



Awatar użytkownika
arthek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: ndz lut 24, 2008 15:31
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Re: Odglosy ze skrzyni przy hamowaniu silnikiem

Post autor: arthek » czw lip 23, 2009 21:16

NiCom pisze:Witam,
Moze ma ktos pomysl dlaczego hamujac silnikiem slychac odglosy zblizone do jazdy na biegu wstecznym. Najglosniej slychac to na 2 biegu w przedziale 2500 - 1500 obrotow. Po wcisnieciu sprzegla ow dzwiek cichnie.

Pozdrawiam
Dwumas mówi PA PA.
U mnie jest podobnie.
Dodatkowo słychać stuki w trakcie gaszenia silnika ( bez wciśniętego sprzegła) .
Z wcisniętym sprzęgłem jest cicho.


Powered by Gnój !
Ropucha > Pumpeduse Dieselicious !
VARIANT 1,9 TDI ASZ
Obrazek

Tommi029
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: pn maja 19, 2008 18:55
Lokalizacja: Kolbuszowa

Post autor: Tommi029 » czw lip 23, 2009 21:48

skrzynia jest juz zmeczona. Prawdopodobnie ktores łożysko padło.



Awatar użytkownika
arthek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: ndz lut 24, 2008 15:31
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: arthek » czw lip 23, 2009 22:25

Tommi029 pisze:skrzynia jest juz zmeczona. Prawdopodobnie ktores łożysko padło.
Tak jak pisałem , sprawdzić dwumas.
Jeśli sypało by się łożysko , dawałoby znać także pod obiciążeniem.


Powered by Gnój !
Ropucha > Pumpeduse Dieselicious !
VARIANT 1,9 TDI ASZ
Obrazek

NiCom
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 228
Rejestracja: pt gru 03, 2004 01:21
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: NiCom » czw lip 23, 2009 23:26

Czasami auto wpada w wibracje na wolnych obrotach. Jak delikatnie podniose obroty (ok. 50obr/min) to wtedy pracuje rowno. Mechanik powiedzial to co Arthek czyli ze dwumas zaczyna sie po malu konczyc. Czy beda dochodzily jeszcze jakies objawy uszkodzonego dwumasu?



Awatar użytkownika
arthek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: ndz lut 24, 2008 15:31
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: arthek » pt lip 24, 2009 15:01

NiCom pisze:Czasami auto wpada w wibracje na wolnych obrotach. Jak delikatnie podniose obroty (ok. 50obr/min) to wtedy pracuje rowno. Mechanik powiedzial to co Arthek czyli ze dwumas zaczyna sie po malu konczyc. Czy beda dochodzily jeszcze jakies objawy uszkodzonego dwumasu?
Moje DKZ sypie się już od 160 kkm , a obecnie mam już 213 kkm , z czego na programie ~ 30 kkm.
Objawy u mnie:
- Stukot z okolic skrzyni przy gaszeniu auta.(z wciśnietym sprzęgłem tego nie słychać)
- Ten objaw co ty opisałeś przy hamowaniu silnikiem.
- drgań na wolnych obrotach nie zaobserwowałem.
Nowy zestaw SACHSA leży u mnie w garażu od wiosny , ale nie mam czasu go wymienić.....

Pozdr


Powered by Gnój !
Ropucha > Pumpeduse Dieselicious !
VARIANT 1,9 TDI ASZ
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 140 gości