Strona 1 z 1

Golf V TDI Silnik Nadal pracuje po wyłączeniu zapłonu !

: sob lip 18, 2009 19:44
autor: Lavendeer
Witam ! Mam dosc powazny problem z moim Golfem.Otoz kiedy wyłączam zapłon i wyciągam kluczyk silnik nadal pracuje.Nie wiem czy ma t jakies znaczenie ale problem zacząl sie dokładnie od momentu kiedy zamontowałem w samochodzie radio.POmyslalem ze jesli je wyjme problem ustąpi-niestety tak sie nie stało.Chciałbym rowniez zauwazyc ze od tego momentu nie działa mi zamykanie samochodu z pilota.Czy miał ktos z was podobny problem ? Prosze,pomozcie,poradzcie co zrobić .Pozdrawiam !

: sob lip 18, 2009 20:02
autor: Byku21
A masz jak go podpiąć pod vaga???Zdiagnozować to można,może jakieś błędy ma albo zwarcie...

[ Dodano: 18 Lip 2009 20:06 ]
Miałem podłączone Sony i działało pod stacyjką w weekend zmieniłem na Pioneera i na kostce były zmienione kable od zasilania i pamięci (czerwony i żółty) stacyjka nie wiem czemu, po wyłaczeniu odłanczała tylko radio a nie zapłon.
odłączyłem radio i wszystko gra i spiewa.
Tak miał znajomy...Również może elektrozawór odcinający paliwo po wyłączeniu zapłonu zacina się i silnik nadal pracuje...

: sob lip 18, 2009 20:21
autor: Lavendeer
Sprawdze jeszcze bezpieczniki.Jesli sa wporzadku to pojade za tydzien podpiac go pod VAG-a.zapomnialem dodac ze jak wyjme kluczyk palą sie kontrolki ktore powinny sie swiecic przy Włączniu silnika.

: sob lip 18, 2009 20:40
autor: kruszyna2
diesel? nie wiem czy w mk5 jest tak samo, ale podobnie mialem w innym samochodzie... po prostu zaworek, ktory otwiera sie po przekreceniu kluczyka moze nie zamykac paliwa po cofnieciu kluczyka, a przyczyna moze lezec albo w elektronice, albo sam zawor zie zacial... i vag nic nie wskaze jesli to on... w moim przypadku zacial sie wlasnie ten zaworek i trzeba bylo go dusic

: sob lip 18, 2009 21:28
autor: damcio151
kruszyna2 pisze:i vag nic nie wskaze jesli to on
owszem pokaże ...
sprawdź klapę gaszącą

: sob lip 18, 2009 21:28
autor: Damian-jg
Lavendeer pisze:Sprawdze jeszcze bezpieczniki.Jesli sa wporzadku to pojade za tydzien podpiac go pod VAG-a.zapomnialem dodac ze jak wyjme kluczyk palą sie kontrolki ktore powinny sie swiecic przy Włączniu silnika.
Ja bym obstawiał stacyjkę lub kostkę przy stacyjce. Odłącz kostke i zobacz czy problem nadal występuje

: sob lip 18, 2009 21:36
autor: marcinvvv
napewno cos z elektronika jezeli ci nie dziala pilot i kontrolki sie dziwnie swieca. przy mechanice lepiej nic nie kombinuj. sprawdz sobie bezpieczniki jak nie bedzie w porzadku to pod vaga podepnij

: sob lip 18, 2009 21:50
autor: erikt65
Kiedyś w trakcie podłączania radia tak aby działało bez kluczyka nagle zapaliły się kontrolki na desce rozdzielczej. Wydaje mi się że podobnie jest w twoim przypadku.

Pilot nie działa z kluczykiem w stacyjce.

Wydaje mi się że podczas podłączania radia zwarłeś ze sobą żółty i czerwony przewód. W jednym jest napięcie cały czas a w drugim tylko po przekręceniu kluczyka w stacyjce. Takie połączenie daje właśnie efekt braku możliwości zgaszenia silnika.
Spotkałem się z takim czymś w oplu więc tutaj nie musi być tak samo ale może.
Powiedz jak podłączyłeś radio??

: sob lip 18, 2009 22:06
autor: Byku21
Kiedyś w trakcie podłączania radia tak aby działało bez kluczyka nagle zapaliły się kontrolki na desce rozdzielczej. Wydaje mi się że podobnie jest w twoim przypadku.

Pilot nie działa z kluczykiem w stacyjce.

Wydaje mi się że podczas podłączania radia zwarłeś ze sobą żółty i czerwony przewód. W jednym jest napięcie cały czas a w drugim tylko po przekręceniu kluczyka w stacyjce. Takie połączenie daje właśnie efekt braku możliwości zgaszenia silnika.
Spotkałem się z takim czymś w oplu więc tutaj nie musi być tak samo ale może.
Powiedz jak podłączyłeś radio??
Kolego przeczytaj mojego posta na samej górze...Czytaj,a później pisz jak masz coś nowego co może być nie tak...

: sob lip 18, 2009 22:15
autor: erikt65
Ja nie napisałem o odwrotnym podłączeniu tylko o błędnym podłączeniu kabelków aby radio działało bez kluczyka w stacyjce. A jeśli chodzi o połączenie odwrotne to w tym przypadku należało kabelek żółty połączyć z czerwonym a czerwony z żółtym i wszystko było by OK.

: ndz lip 19, 2009 08:08
autor: Sztomel
piszecie o elektrozaworze odcinającym paliwo a zastanowiliście się nad tym, że jest to silnik PD, gdzie tego zaworka chcecie szukać ? również klapa gasząca nie ma tu nic wspólnego z tym, że silnik nie gaśnie;
takie fiksowanie po podpięciu nieoryginalnego radia to normalka a zwłaszcza centralnego zamka, greg wypowiadał się też wielokrotnie odnośnie tego problemu, Lavendeer wyjąłeś radio a problem nadal pozostał - pytanie tylko w jakim stanie zostawiłeś przewody od radia - mostkowałeś któreś i zostały w takim stanie ?

: ndz lip 19, 2009 10:20
autor: Lavendeer
Przewodów od radia wogóle nie dotykałem,Wpiąłem do radia poprostu kostki ( były dwie - w domysle jedna głosniki ,druga zasilanie) oraz przewód od anteny

: ndz lip 19, 2009 11:17
autor: Byku21
A na krótko podłącz radio omijając kostki...

[ Dodano: 19 Lip 2009 11:18 ]
I omijając stacyjkę...

: ndz lip 19, 2009 11:59
autor: erikt65
Lavendeer pisze:Przewodów od radia wogóle nie dotykałem,Wpiąłem do radia poprostu kostki ( były dwie - w domysle jedna głosniki ,druga zasilanie) oraz przewód od anteny
Kostki od radia wpiąłeś bezpośrednio w radio czy może przy użyciu przejściówki bo nie do każdego radia pasują kostki z vw.
Napisz jakie to radio , zrób fotkę jak wygląda podłączenie radia.