Strona 1 z 1

Audi A4 2,5 tdi wałki wytarte po 10 tys km - co jest grane?

: sob lip 18, 2009 14:53
autor: zajac
witam

znajomy ma audi a4 2,5 tdi z 2000 r i ma taki problem: zrobil remont silnika bo wałki byly uszkodzone, więc zrobil silnik, zrobił głowice, nowe wałki, wszystko na nowych czesciach febi, zapłacił ok 4 tys i po 10 tys km po zdjeciu pokrywy okazalo sie ze wałki sa wytarte tak, że prawie okragle

i teraz pytanie co moze byc przyczyna tego ze zaistniala taka sytuacja, dodam ze auto jezdzilo bardzo fajnie, az pewnego dnia przestalo i wtedy wyszla ta sytuacja. Nie bylo butowane ani nic podobnego.

: sob lip 18, 2009 17:07
autor: szatanek
Koledzy większość z was na forum utozsamia firmę febi z najlepszymi częściami dostępnymi na wolnym rynku, a prawda jest taka ze jej części wcale nie należą do światowej czołówki jakości. Zamiast tych wałków Febi 2 razy wolałbym kupić np. Ruvilla, bo jesli wszystko zostało poprawnie złozone to jest to tylko wina złej jakości wałków.

: sob lip 18, 2009 17:10
autor: To_mas
szatanek pisze:Zamiast tych wałków Febi 2 razy wolałbym kupić np. Ruvilla
a no to jasne ale bez przesady znowu ze Febi jest taka zła....

: sob lip 18, 2009 18:38
autor: zajac
gadalem z kolega i okazalo sie ze wszystkie czesci ma ori tylko walki febi

: sob lip 18, 2009 19:17
autor: rob555
zajac pisze:gadalem z kolega i okazalo sie ze wszystkie czesci ma ori tylko walki febi
Niech sprawdzi droznosc odmy...

: ndz lip 19, 2009 02:25
autor: zajac
rob555 pisze:Niech sprawdzi droznosc odmy...

a jaki to ma zwiazek ? cos tam mi sie obilo o uszy z ta odma w 2,5 ale dokladnie nie wiem co chodzi

: ndz lip 19, 2009 08:30
autor: souler
zajac pisze:a jaki to ma zwiazek ? cos tam mi sie obilo o uszy z ta odma w 2,5 ale dokladnie nie wiem co chodzi
podstawa przy remoncie 2.5 to wymiana/udroznienie odmy. zapchana powoduje powstanie cisnienia pod pokrywami zaworow, ktore ogranicza doplyw oleju i brak smarowania walkow. dlatego umarly tak szybko. peszek