Odcina powyzej 4,8tys
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 68
- Rejestracja: pn lut 26, 2007 21:51
- Lokalizacja: Gdansk
- Kontakt:
Odcina powyzej 4,8tys
Witam niedawno modernizowalem swojego czipa ze 129km ( 290niutkow) na 135 (340niutkow) bylo wszysko OK potem mialem przygode ze wpadlo mi do baka wieczko wielkosci monety 5groszowej takie sreberko wystraszylem sie ze moze mi zapchac czy cos ale jezdzilem i bylo wszysko OK potem wymienilem popychacze na zaworach i tez wydawalo sie wszysko OK po jakims tygodniu miałem w baku z 12litrow ropy i ustawilem sie z kumplem na swiatlach jedynka but dwujka obroty ok 5tys i odciecie juz myslalem ze cos mi sie rosypalo no to jesszcze raz i to samo potem wziolem kumpla do siebie zeby mu pokazac i bylo juz ok piersza mysl ze to wieczko mi przy max obrotach zapycha (jak mam malo paliwa ) czy cos zatankowalem do fulla bylo OK jakis czas jak by minelo a wczoraj jade z kumplem i na 3/4 baku mi sie to znowu zrobilo. Tera nasuwa mi sie pytanie
1.Jak modernizowal czipa dal zaduza dawke paliwa i pompa odcina ? ( ale czemu niezakazdym razem )?
2. Jednak to wieczko robi swoje ?
3. Czy cos z popychaczami ?
Dodam ze niemialem tego wczesniej
sorka za bledy
1.Jak modernizowal czipa dal zaduza dawke paliwa i pompa odcina ? ( ale czemu niezakazdym razem )?
2. Jednak to wieczko robi swoje ?
3. Czy cos z popychaczami ?
Dodam ze niemialem tego wczesniej
sorka za bledy
Ostatnio zmieniony sob lip 18, 2009 10:11 przez kafargdansk, łącznie zmieniany 1 raz.
Piwo
- Marioprestiz
- Mały gagatek
- Posty: 129
- Rejestracja: czw mar 27, 2008 13:42
- Lokalizacja: Lublin
umnie w rodzinie sa 3 tdi i zaden niema odciecia na czerwonych obrotach i ja tez niemialem a tera mam i sie pytam jaka moze byc tego przyczyna czy jak podkrecal mi czipa to dal zaduza dawke paliwa i pompa niewyrabia i odcina ? a moze cos innego.....?
viewtopic.php?f=89&t=241036 MOJ DUPVWóZ
SPRZEDAM ALU SANTA MONICA ORYGINAŁ WIECEJ PW
WIOSNA 2011
PIERWSZY NA POMORZU i PRAWDOPODOBNIE w PL MK IV 2.0 TDI 8V
Lato 2012 ????
SPRZEDAM ALU SANTA MONICA ORYGINAŁ WIECEJ PW
WIOSNA 2011
PIERWSZY NA POMORZU i PRAWDOPODOBNIE w PL MK IV 2.0 TDI 8V
Lato 2012 ????
Hmmm a ja koledzy powiem choć nie w temacie... ,że nigdy nie kupiłbym autka od kol. kafargdansk... ale znając życie to za rok,może dwa będzie stał na giełdzie z ojcem .. i kupujący usłyszy gadkę w stylu... PANIE,autko nie katowane ,żona jeździła do sklepów wszystko ok itp pierdoły :green_fuck:
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10566
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Re: Odcina powyzej 4,8tys
hmmm..... Boże widzisz i nie grzmisz!!! Toć to jakiś fan F1, im mniej paliwka w baku tym lepiej kręci , czego ty chłopie wymagasz od TDI, 6000 rpm???kafargdansk pisze:.... miałem w baku z 12litrow ropy i ustawilem sie z kumplem na swiatlach jedynka but dwujka obroty ok 5tys i odciecie juz myslalem ze cos mi sie
piter_s, chciałeś powiedzieć TDI?piter_s pisze:może hydraulika się wiesza a nie odcina paliwo, no kręcić diesla do 5tyś to chora sprawa
Bo TD to się nie źle kręci zwłaszcza 1.6TD bo 1.9 już troszkę gorzej
popatrz na filmiki w moim temacie to przekonasz sie czy nie ma sensu tak kręcić, na niskich biegach bo potem to już jedzie się momentem obrotowym a nie mocą.
Zaznaczam jeszcze raz że chodzi o starsze silniki na komorze wirowej bo na bezpośrednim wtrysku tak jak mówicie to 4-4,5tys obrotów to max.
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10566
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
arwam pisze: jak nie zakręcisz do 5000rpm to nie jedzie a 1.6TD kręcił się do około 6500rpm i to z mocą.
Pojemność skokowa 1588 cm3
Średnica cylindra 76,5 mm
Skok tłoka 86,4 mm
Stopień sprężania 23,0
Ciśnienie sprężania
nominalne 3,4 MPa
minimalne 2,6 MPa
Moc maksymalna 51 kW (70 KM) przy 4800 obrotów na minutę
Maksymalny moment obrotowy 133 Nm uzyskiwany jest przy 2600 obrotów na minutę
jak widać 1.6 TD ma krótszy skok tłoka i jest głównym powodem kręcenia wyższych obrotów, ale z tymi 6500 rpm to chyba trochę przesadziłeś - mówię to o serii a nie modachPojemność skokowa: 1896 cm3
Średnica cylindra: 79,5 mm
Skok tłoka: 95,5 mm
Stopień sprężania: 22,5
Ciśnienie sprężania:
- znamionowe 3,4 MPa
- minimalne 2,6 MPa
Moc maksymalna: 55 kW (75 KM)
Prędkość obrotowa mocy maksymalnej: 4200 obr/min
Moment maksymalny: 137 N×m
Prędkość obrotowa momentu maksymalnego: 2500 obr/min
Ostatnio zmieniony pn lip 20, 2009 15:09 przez doggie, łącznie zmieniany 2 razy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 148 gości