Strona 1 z 1

szarpnięcia przy 2 tys obrotów

: pt lip 17, 2009 20:39
autor: Respekt!
witam, kilka razy juz zauwazylem cos takiego w moim TDI ze przy 2 tys obrotow czasami szarpnie. Gdy kupilem auto i wracalem do domu, szarplo autem 2 razy, i pozniej juz nic. pomyslalem ze moze filtr paliwa jest juz zapchany i dlatego szarplo. pozniej przez prawie 2 miesiace spokoj, i od 2 dni zauwazylem ze zaczyna szarpac przy 2 tys. najczesciej jest tak gdy wcisne mocno pedal gazu i szybko lapie obroty i przy 2 tys szarpnie, i jest to na 1, 2, 3 biegu. co do mocy to powiem ze sie juz przyzwyczailem wiec nie odczuwam jej juz tak jak napoczatku, wiec ciezko powiedziec czy ma mniejsza moc niz wczesniej. co moze byc tego przyczyna? zauwazylem tez ze na laczeniu wezy z turbiny do IC bo szybszej jezdzie widac olej. mam nadzieje ze nie pada turbina.

sory ze bez polskich znakow ale pisze na lapku i mam alt'a walnietego :)

pozdrawiam.

przed chwila bylem zobaczyc czy szarpie gdy auto jest na luzie, i szarpie przy 3 tys. wskaznik przekracza 3 tys, i jest szarpniecie

i dodam jeszcze ze pojawia sie to po wymianie oleju, i wszystkich filtrow. od tamtej pory to czesciej wystepuje.

: pt lip 17, 2009 20:55
autor: scols11
Na poczatek sprawdz bledy VAG-iem i mozesz przeczyscic zawor N109 to jest ten odcinajacy paliwo, wykrec go i przeczysc benzyna ekstrakcyjna i przedmuchaj powietrzem.

: pt lip 17, 2009 21:43
autor: piter_s
może być nastawnik zabrudzony.

: pt lip 17, 2009 21:47
autor: leon79
wypnij wtyczke od impulsatora na skrzyni, jesli przestanie szarpac, to wina nastawnika.

: ndz lip 19, 2009 16:19
autor: scols11
leon79 pisze:wypnij wtyczke od impulsatora na skrzyni, jesli przestanie szarpac, to wina nastawnika.
Kolega pisze ze gdy wcisnie pedal gazu do spodu i na 1,2,3 biegu mu szarpie wiec nastawink odpada.

: wt lip 21, 2009 14:06
autor: Respekt!
właśnie, gdy wciskam pedał powoli to nic się nie dzieje, ale gdy nacisne mocno na pedał, np, tak jak przy wyprzedzaniu to szarpnie, wygląda to tak jakby nagle odcieło go od paliwa. Byłem u jednego gościa co sprawdzał VAG'iem i niby nic nie wykazał, ale pojade do kolesia który sprawdzi to naprawde i zobaczymy, bo sam już nie wiem co jest. Było dobrze, a nagle po wymianie filtrów i oleju zaczęło szarpać i to za każdym razem. Co to może być i czy drogie?

Jeżeli jade na 2 tak z 40 i szybko wcisne pedał to szarpnie gdzieś przy 2 tys, a czasami jest tak że zmienie na 3'ke i nacisne to szarpnie przy 3, 3.5 tys.