Strona 1 z 1
PIPERCROSS czy K&N
: czw lip 16, 2009 16:56
autor: marcinvvv
witam
zamierzam zmienic wklad filtra. nie stozek tylko wklad. ktory wybrac.
a drugie pytanie to gdzie cos takiego dostac. przeszukalem wszystkie strony jakie sie dalo nie moge znalezc nigdzie do mojego modelu.
z gory dzieki za odpowiedz
[ Dodano: 16 Lip 2009 20:24 ]
nikt nie pomoze ?
: sob lip 25, 2009 20:19
autor: dogu18
ja też sie przyłaczam do pytania ,
sam zamierzam zamontowac u siebie wkładke tylko sie zastanawiam czy kupic bawełniana (KN, JR, Green) czy gąbkową np Pipercross?
dodam ze silnik mam seryjny ale papierowy filtr jest do du>>
pozdro
: sob lip 25, 2009 20:58
autor: slaw71
: sob lip 25, 2009 21:14
autor: tomekzabrze
jesli chodiz o pipercorsaa to gabkowy filtruje lepiej niz zwykly filtr i jest jednym z lepszych filtrow na rynku poszukaj w google keidys handlowal tym japan cars ktorego juz niema bo dzial pod logiem intecarsu mozesz tam popytac moze dalej prowadza a jak nie to szukaj w sklepach internetowych
: sob lip 25, 2009 21:24
autor: dogu18
ale czytałem ze gąbkowe dużo syfu przepuszczają, czy to prawda?? cena jest mniejwiecej podbna wiec wole wybrac to co mnie zaszkodzi silnikowi
: wt sie 25, 2009 16:14
autor: Mac_Abra
Też się kiedyś zastanawiałem nad wkładkami (bo stożkiem nigdy bym swojego auta nie skrzywdził

) ale póki co doszedłem do wniosku, że najlepszy i najbezpieczniejszy będzie filtr papierowy i przy tym na razie zostaję. Jak będę miał czas i materiały pokombinuję jedynie z poprawieniem dolotu do filtra...
dogu18 pisze:wole wybrac to co mnie zaszkodzi silnikowi
najmniej - papier
A jak coś w końcu założysz to koniecznie daj znać jak wrażenia : >
: wt sie 25, 2009 16:37
autor: PELE
Stożek do TDI odpada. W jakim celu chcesz zastosować wkładkę ww. firm?
Z wkładek do ori puszki najlepiej Pipercros lub K&N jeśli się już upierasz przy takich manewrach, natomiast z drugiej strony co daje w turbo-doładowanym dieslu filtr powietrza? Turbo i przepływka wymaga czystego powietrza

a przy czystym wkładzie w puszcze śmiało ogarnia cały temat. Wrażeń z dynamiki oraz dzwięku nie odczujesz po wymianie filtra lub wkładki, to nie benzyna :green_fuck:
Czy nie lepiej zainwestować w porządny filtr powietrza? Ja stosuje wkładkę KNECHT'a z tą różnicą, że wymianiam ją co 6 tyś ( głównie chodzi o zdrowie przepływki i drobny wpływ na turbo ). Ja bym nie kombinował
marcinvvv, jeśli się już upierasz podukty tych obu firm znajdziesz w INTERCARSIE. Jeśli masz zmodzone auto w okolice 170 ps może warto pokusić się o bardziej wydajnego ssaka, nie wiem jak tam w mkV to wygląda ale chłopaki w mkIV wymieniają ssaki na bardziej wydajne.