Strona 1 z 1

(polo) 1.4 tdi nowa przeplywka-auto nie ma mocy i gasnie

: śr lip 15, 2009 18:49
autor: kaczor4011
witam! mialem padnieta przeplywke(bez roznicy czy podlaczona czy nie, vag wywalal blad) kupilem dzis regenerowana przeplywke boscha i kupa, auto chwile po odpaleniu gasnie, kopci, nie ma mocy, vag nie pokazuje zadnych bledow, zrobilem test z dioda i to samo, mierzylem napiecia na wtyczce przeplywki i na drugim pinie jest plus i minus :bajer: tzn polaczalem miernik, jeden kabelek pod minus, drugi do pinu to bylo 5v jak podlaczalem kabelek pod plus bylo 7v :kac:
wyglada mi to na zwarcie?dobrze rozumuje?
za co odpowiada 2 pin?mozna go jakos na krotko podlaczyc?

: czw lip 16, 2009 09:21
autor: bugalon
Pomiary zostaw na później. Najpierw zrób VAGiem logi dynamiczne i wklej je tutaj na forum. Po nich zobaczymy dopiero czy przepływka stanowi problem.

To że VAG nie pokazuje błędu, nie znaczy że wszystko jest sprawne. Na pewno kupiłeś właściwą przepływkę?

: ndz lip 19, 2009 12:10
autor: kaczor4011
bugalon pisze:Po nich zobaczymy dopiero czy przepływka stanowi problem
na 100% przeplywka byla uszkodzona, auto z podlaczona i odlaczona zachowywalo sie tak samo, wystepowal ten sam blad
bugalon pisze:Na pewno kupiłeś właściwą przepływkę?
numery te same, przeplywka dobierana w sklepie, przeplywka po regeneracji

obstawiam raczej na zwarcie w instalacji, macie opis jakie napiecia powinny byc na poszczegolnych zlaczach?
bugalon pisze:Najpierw zrób VAGiem logi dynamiczne i wklej je tutaj na forum
logow nie dam rady zrobic, na podlaczonej przeplywce auto chodzi 15sek max, nie ma mocy, dymi, nie ma mozliwosci jazdy


tu sa logi sprzed 3 tygodni na uszkodzonej przeplywce
Obrazek Obrazek

a czy mozliwy jest taki scenariusz: przeplywka padla, poprzedni wlasciciel nie mial kasy na nowa (nowa 1150zl, reg 400) i ustawil dawki paliwa na maxa (teraz pali mi 6-7L ) autko jako tako szlo (175km/h jedzie bez problemu) i jest niby ok :bigok:
i teraz jak podlaczam nowa przeplywke, odczytuje ilosc powietrza (po podlaczeniu nowej przeplywki nie ma zadnego bledu) i automatycznie robi sie za duzo paliwa (auto dymi na czarno, zachowuje sie jakby je zalewalo) czy mozliwe jest takie cos?? jakie logi wykonac?? pamietajcie ze moge je zrobic tylko na postoju :chytry:

(polo) 1.4 tdi nowa przeplywka-auto nie ma mocy i gasnie

: pn wrz 09, 2013 21:49
autor: odzim
przepływka w tym silniku nie jest od dawek paliwa tylko od egr -dawki sa brane z cisnienia doladowania i połozenia pedłau gazu

Re: (polo) 1.4 tdi nowa przeplywka-auto nie ma mocy i gasnie

: wt wrz 10, 2013 09:12
autor: artur_n
odzim powinieneś dostać złotą łopatę za odkopany temat z przed 4 lat.

(polo) 1.4 tdi nowa przeplywka-auto nie ma mocy i gasnie

: śr wrz 11, 2013 11:29
autor: kaczor4011
:bigok:

A tak dla potomnych, jak już się temat ukazał napiszę co było powodem takiego zachowania silnika.
Okazało się że były podłączone na odwrót wężyki podciśnieniowe, tzn przy odpalaniu zamykała się klapa gasząca i dusiła silnik, po prawidłowym podpięciu wężyków silnik chodzi do dziś ( od dwóch lat w golfie mk3 ) , co najlepsze działo się to przy sprawnej przepływce a przy uszkodzonej lub odpiętej nie, myśle że jak sterownik jest w trybie awaryjnym ( uszk lub brak przeplywki ) to nie używa klapy gaszącej.

(polo) 1.4 tdi nowa przeplywka-auto nie ma mocy i gasnie

: pt wrz 13, 2013 15:31
autor: odzim
kaczor4011 pisze: co najlepsze działo się to przy sprawnej przepływce a przy uszkodzonej lub odpiętej nie, myśle że jak sterownik jest w trybie awaryjnym ( uszk lub brak przeplywki ) to nie używa klapy gaszącej.
tak jak pisalem przepływomierz jest tu tylko od ekologi
artur_n pisze:odzim powinieneś dostać złotą łopatę za odkopany temat z przed 4 lat.
a jednak zawsze żywy ,po to to napisalem ze jak koledzy /kolezanki czegos szukaja to i takie tematy sie odgrzebuje -to wyjasnilem co i jak zeby potomni cos z tego mieli -bo 1,4 tdi do 2011 roku tlukli wiec silniczek jest godny polecenia skoro fabryka przez 12 lat go robi bez większych zmian i pewnie nie jeden jeszcze ktos ten temat sobie przeczyta