Klekotanie i brak mocy.
: śr lip 15, 2009 17:46
Witam Wszystkich .Zostałem posiadaczem MK3 1,9TD z 1994 roku 283 000 przebiegu. Właściciel samochodu dobrze znany , laik z dziedziny mechaniki więc jakiekolwiek awarie naprawiał u mechanika (w wielkim cudzysłowiu)jak można ten warsztat nazwać.Autko zamulone , polonez z 1997 roku 2 razy lepiej się zwijał na LPG (moje poprzednie).Na mokrej jezdni po starcie zamielał ledwie ze 3 obroty koła. Praca silnika to nic tylko C 330, Klekot że wstyd ,głośne klekotanie z pod maski ,tłumiki szczelne ,nowy łącznik elastyczny.Więc poczytałem na tym wspaniałym forum i do dzieła .Zdjęcia poniżej przedstawiają ustawienie rozrządu ). Dorobiłem końcówkę do konta wtrysku i jest 1,46 mm. Dymił z odmy niesamowicie ale to badam aktualnie.Proszę o poradę co sprawdzić ewentualnie bo to mój pierwszy DIESEL.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/00c ... 9c29d.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/197 ... 51e0f.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/669 ... 78bf7.html
Przepraszam za jakość zdjęć ,robiłem komórką.
Jak widać na zdjęciu pompy bolec nie pasował połową średnicy.
Przestawiłem pompę i wałek rozrządu o 1 ząbek względem wału i jest jak pisze w Sam naprawiam. Nie przestawiłem kąta wtrysku ale idę z tym walczyć.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/00c ... 9c29d.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/197 ... 51e0f.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/669 ... 78bf7.html
Przepraszam za jakość zdjęć ,robiłem komórką.
Jak widać na zdjęciu pompy bolec nie pasował połową średnicy.
Przestawiłem pompę i wałek rozrządu o 1 ząbek względem wału i jest jak pisze w Sam naprawiam. Nie przestawiłem kąta wtrysku ale idę z tym walczyć.