Strona 1 z 1
EGR zamiast N75 w MK4 TDi 101KM.
: śr lip 15, 2009 14:31
autor: dark972
Mogę okazyjnie kupić nowy czujnik N18 / EGR do mk4 (2002r -101KM.)
Ponieważ jakiś czs temu czyściłem turbinę po "notlaufach", zaleca sieby wymienić N75. a ponieważ PODOBNO ( poza wtyką prądową i kolorem wierzchnim / czarny nie biały) jest on taki sam jak właśnie EGR. to czy można na poważnie i zawsze go wyminić ?
: śr lip 15, 2009 15:20
autor: damcio151
dark972 pisze:Mogę okazyjnie kupić nowy czujnik EGR do mk4 (2002r -101KM.)
Ponieważ jakiś czs temu czyściłem turbinę po "notlaufach", zaleca sieby wymienić N75. a ponieważ PODOBNO ( poza wtyką prądową i kolorem wierzchnim / czarny nie biały) jest on taki sam jak właśnie EGR. to czy można na poważnie i zawsze go wyminić ?
1. Nie EGR, tylko n18
2. Po co wymieniać coś co działa
: śr lip 15, 2009 15:34
autor: dark972
damcio151 pisze:. Po co wymieniać coś co działa
Niby tak ? ale robiłem go sam / tzn. czyściłem i złożyłem ręcznie- wcześniej by wykluczyć powody powstawania notlaufa...... przed gruntownym czyszczeniem turbo.
: śr lip 15, 2009 15:36
autor: damcio151
dark972 pisze:Niby tak ? ale robiłem go sam / tzn. czyściłem i złożyłem ręcznie- wcześniej by wykluczyć powody powstawania notlaufa...... przed gruntownym czyszczeniem turbo.
i łapie go dalej ?
: śr lip 15, 2009 15:43
autor: dark972
narazie ok. śmiga jak nowy ..
Tak więc odpuszczę sobie tą wymianę.
Znajomy kupił ten N18 za sporo ponad 200zł.do Volvo z 2002r.Pierburga i jest taki sam jak do VW - ok 2 lata temu.
Chce za niego 50zł. więc uznałem to za okazję.
A mam inne pytanie dot. rozrządu w ATD 101KM. czy jest z tłumikiem czy bez ?
[ Dodano: Pon Sie 03, 2009 17:47 ]
no niestety, notlauf przy 140KM/h na 5 biegu...