Zapalajaca sie kontrolka ESP (spadek mocy)

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

szamal
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: czw lip 09, 2009 14:07
Lokalizacja: Września

Zapalajaca sie kontrolka ESP (spadek mocy)

Post autor: szamal » czw lip 09, 2009 14:13

Zapalajaca sie kontrolka esp...

witam! niedawno zakupilem VW golfa IV 1.9 Tdi 130km i mam taki problem iz zapala sie kontrlka od ESP czasem po przejechaniu 1 kilometra czasem po 5 roznie i samochod nagle traci na mocy dodam ze nie idzie tego wylaczyc wlacznikiem porostu nie reaguje! Po wylaczeniu silnika i ponownym odpaleniu problem z znika samochod znow ma moc ale nie na dlugo gdyz przekleta kotrolka znow sie zapala!!! nie wiem co to moze byc pomocy moze ktos z was tez mial taki problem. Pozdrawiam i z gory dziekuje
Ostatnio zmieniony czw lip 09, 2009 14:15 przez szamal, łącznie zmieniany 1 raz.



yoyek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: wt sty 06, 2009 12:57
Lokalizacja: Kraków

Post autor: yoyek » czw lip 09, 2009 14:38

Przyczyn takiego zachowania może być kilka. Bez podpięcia pod komputer to trochę wróżenie z fusów... Ja miałem tak, że zapalała się równo po 10 minutach od uruchomienia silnika i spowodowane to było przetarciem się jednego z kabelków idących od alternatora.


[url=http://www.motostat.pl/statystyki-pojazdu/5616][img]http://www.motostat.pl/user_images/5616/icon1.png[/img][/url]

m3llo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: ndz cze 21, 2009 09:42
Lokalizacja: wrocław

Post autor: m3llo » czw lip 09, 2009 15:13

Tak jak kolega wyżej napisał konieczne podłączenie pod VAG"a. W moim mk4 zapalające się ESP którego nie można było wyłączyć okazało się zepsutym czujnikiem przyśpieszenia poprzecznego G200. Koszt w serwisie 520 zł. Zapalone ESP to także sygnał że może być coś nie tak z ABS"em. Wieć konieczne podpięcie pod komputer. Pozdrawiam



szamal
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: czw lip 09, 2009 14:07
Lokalizacja: Września

Post autor: szamal » czw lip 09, 2009 17:40

hm... mam nadzieje ze to nic powazniejszego na jutro umowilem sie z elektrykiem ktory podepnie go pod komputer i zobaczymy ale dzieki chlopaki za odpowiedz pozdro :)



Awatar użytkownika
spwod
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: czw lip 09, 2009 19:49
Lokalizacja: Pomorze albo niepomoże ;D

Post autor: spwod » czw lip 09, 2009 20:08

m3llo pisze:Tak jak kolega wyżej napisał konieczne podłączenie pod VAG"a. W moim mk4 zapalające się ESP którego nie można było wyłączyć okazało się zepsutym czujnikiem przyśpieszenia poprzecznego G200. Koszt w serwisie 520 zł. Zapalone ESP to także sygnał że może być coś nie tak z ABS"em. Wieć konieczne podpięcie pod komputer. Pozdrawiam
No to ja mam chyba to samo :grrr: bo włączona kontrolka ESP - podłączony pod VAG wykazuje uszkodzenie czujnika przyśpieszenia ... ale elektryk mi odpowiedziła że musi się skonsultować z kimś bo pierwszy raz taki błąd widzi.
P.S. A nie da rady jakiegoś zamiennika wsadzić czy taniej jak w serwisie - bo prawdę mówiąc taka cena do mojego 10 latka to trochę chyba przesada. :rotfl:



szamal
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: czw lip 09, 2009 14:07
Lokalizacja: Września

Post autor: szamal » sob lip 11, 2009 16:34

tak wiec odebralem samochod od elektryka i... po podpieciu pod komputer okazalo sie ze jest zbyt duze cisnienie na wtrysku! mechanik stwierdzil ze wymienimy filtr paliwa na orginalny! no to pojechalem do serwisu kupilem wymienilem i nic wciaz kontrolka sie zapala ale chyba juz tak nie czuc naglego spadku mocy! HELP nie wiem co to moze byc w poniedzialek podjade jeszcze raz do elektryka ale obawiam sie ze tylko serwis VW mi pomoze :( a co za czym idzie wydatek POMOCY



Luki987
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: czw paź 16, 2008 11:49
Lokalizacja: Jordanów Śląski

Post autor: Luki987 » sob lip 11, 2009 17:29

Witam ja miałem też taki problem że esp się zapalało ale u nie okazał się czujnik g200. Wydłubałem z niego całą masę którą jest zalany i poprawiłem wszystkie luty i po problemie. Trzeba by zczytać błędy z modułu ABS o ile dobrze pamiętam i w tedy będzie wiadomo co i jak.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Majestic-12 [Bot] i 148 gości