Strona 1 z 2

Axr pompowtryski do wymiany czy moze jakis ratunek?

: wt lip 07, 2009 23:37
autor: erty0203
Witam
Ostatnio w golfie pojawił mi się taki problem na jałowym biegu chodzi jak traktor z korka oleju chlapie na wszystkie strony, bylem z nim na vagu wyszło że nie pali 4 cylinder prawdopodobnie pompowtryskiwacz padł osiągi ok nie dymi, jakieś rady jak to naprawic bo mi krzykną koleś 2400.

: śr lip 08, 2009 20:17
autor: Neoarti
kolego coś tu jest nie tak osiągi masz w porządku, silnik nie dymi a wyszło że nie pali na 4 gar ? jeśli chodzi o głosną prace to może wytarła sie krzywka wałka albo wymaga regulacji

: śr lip 08, 2009 22:21
autor: tomczak89
Ja mam to samo. Auto chodzi jak traktor. cały silnik drży, no masakra. Mi mechanik tez mówił że jeden pompowtrysk sie wiesza czy cos., no osiagi ma troche slabsze, ale ogolnie przyspiecho ma takie na 80 proc. dodatku temperatura mi dziwnie skacze, w ciagu paru minut mam 90 stopni a po chwili mam znowu 0 i na odwrót. Nie wiem co robic bo jestem za granica a zaplace tu dosyc sporo. A ja musze dojechac do Polski. A sie boje bo juz raz stanąłem na autostradzie. Mam strasznego pecha do samochodow.

: czw lip 09, 2009 09:17
autor: erty0203
poszedłem za rada mechanika i wymieniłem filtr paliwa i trochę go poganiałem po a4 i teraz sytuacja wygląda tak że jak rano odpalam chodzi normalnie potem znowu się zaczyna mechanik mówił że mogło się coś przypchac

: czw lip 09, 2009 21:40
autor: doggie
coś mi się wydaje też, jak mówi Neoarti, że to chyba nie pompowtryski. A status pompek VAG-iem był sprawdzany? - grupa wskazań 018 dla każdej pompki wartość wymagana 0 ( powinny być 4 zera, każda inna cyfra od zera przy danej pompce oznacza przeważnie awarię) oraz grupa wskazań 013 powinno być pomiędzy -2,8 do +2,8 mg/skok dla każdej pompki, najlepiej jak najbliżej zera, no i na koniec warto by zrobić logi statyczne i dynamiczne i dać do oceny w dział diagnostyka

: wt lip 14, 2009 18:53
autor: erty0203
Status pompek nie był robiony tylko pod vaga podpięty dziwi mnie to że golfiak na zimno chodzi normalnie a później klekocze wrócę i się nim zajmę jak żona go nie zajedzie. Czy lejący egr może mieć jaki wpływ na to??

: śr lip 22, 2009 21:12
autor: Neoarti
Właśnie podepnij go pod Vaga i sprawdź korekcje pompek no i stan zaworu tak jak pisze kolega wszędzie powinny być zera jak na razie to mi na pompki nie wygląda ale grunt to dobra diagnoza a nie wywalanie kasy w błoto

: sob sie 08, 2009 08:24
autor: erty0203
Witam
grupa 18 same zera, 13 -0.87 -0.33 -2.12 i na 4 2.99 lekka :ass: z tych odczytów.

: sob sie 08, 2009 08:27
autor: Neoarti
korekcja jest od -2,8 do 2,8 wiec moimi zdaniem ten czwarty kuleje, trzeci już tez niestety nie wesoły

: sob sie 08, 2009 09:00
autor: doggie
erty0203 pisze:Witam
grupa 18 same zera, 13 -0.87 -0.33 -2.12 i na 4 2.99 lekka :ass: z tych odczytów.
co prawda norma jest do +/- 2,8 mg/suw ale już po wyniku 2,12 widać że są "styrane", nie wspomnę już o 2,99 kwalifikuje się do wymiany - co najmniej rozpylacza

: sob sie 08, 2009 11:45
autor: erty0203
Dzięki Panowie za pomoc trzeba będzie się zebrać do mechanika, nie wiem czy od razu zapobiegawczo wymienić też na 3.

: sob sie 08, 2009 11:51
autor: Neoarti
Jak masz kasę to wymień 3 i 4 a jak nie to na pewno 4 i zobacz co się będzie działo

: czw sie 13, 2009 12:52
autor: erty0203
Wymieniłem na 4 i odczyty na na cylindrach w okolicach +-0.5 wiec ok szczęście ze udało mi się kupić jakąś mało dotartą używkę

: czw sie 13, 2009 13:14
autor: Neoarti
no i OK oby chodziło jak najdłużej :)