Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
marcuso86
- Mały gagatek
- Posty: 142
- Rejestracja: ndz cze 21, 2009 11:23
- Lokalizacja: Lubliniec
-
Kontakt:
Post
autor: marcuso86 » pn lip 06, 2009 19:29
Witam posiadam silnik ALH 90 ps problem polega na tym ze czy zimny czy ciepły zawsze trzeba pokręcic rozrusznikiem 1-2 sekundy, świece są ok a tematów na forum odnosnie problemów z odpalaniem TDI jest juz tyle ze mam tylko mętlik w głowie. Wiec proszę pomocy! Bo nie wiem od której strony sie za to zabrać ewentualnie czy ktoś zna jakiegoś dobrego szpeca w okolicach Tarnowskich gór lub Częstochowy?
-
erikt65
- Mały gagatek
- Posty: 148
- Rejestracja: sob gru 13, 2008 19:58
- Lokalizacja: Podlaskie
Post
autor: erikt65 » pn lip 06, 2009 21:23
Witam.
1-2 sekundy to jeszcze nie tragedia ale na początek proponuję sprawdzić stan akumulatora i klem. Jeśli jest ok to proponuję czyszczenie , regenerację rozrusznika i powinno wszystko wrócić do normy. W moim przypadku nastąpiła znaczna poprawa. Z którego roku jest twój ALH i jaki ma przebieg???
-
marcuso86
- Mały gagatek
- Posty: 142
- Rejestracja: ndz cze 21, 2009 11:23
- Lokalizacja: Lubliniec
-
Kontakt:
Post
autor: marcuso86 » pn lip 06, 2009 21:41
Wiem że nie jest to tragedia ale patrząc na 24 letniego nissana sunny 1,5D mojego dziadka który ma przejechane ponad 350 tys i odpala "z kopa" to cos tu jest nie tak.
A mój ALH jest z 1999 roku a stan licznika to 180 tyś ale głowy nie dam sobie uciąć ze tyle jest.
-
lupo4801
- Mały gagatek
- Posty: 93
- Rejestracja: śr kwie 02, 2008 21:39
- Lokalizacja: ROW
Post
autor: lupo4801 » pn lip 06, 2009 21:53
Miałem to samo, zabudowałem zawór zwrotny paliwa, tak pisali(wracajace się paliwo)nic nie pomogło. Zmieniłem dawke rozruchową i pali od kopa.
Ostatnio zmieniony pn lip 06, 2009 21:54 przez
lupo4801, łącznie zmieniany 2 razy.
-
Tekilus
- Mały gagatek
- Posty: 106
- Rejestracja: sob cze 20, 2009 08:28
- Lokalizacja: Sosnowiec
-
Kontakt:
Post
autor: Tekilus » pn lip 06, 2009 22:20
Ja miałem też tą przypadłość. u mnie akurat był problem starego akumulatora. Golfy w porównaniu do nissana sunny trochę więcej mocy na rozruch potrzebują i to może dlatego?? spróbuj naładować akumulator i potem go odpalić. chociaż jedną rzecz wykluczysz!
Tanie części samochodowe.
-
EnJoy
- .:DUB WAY:.
- Posty: 1386
- Rejestracja: śr lip 26, 2006 13:42
- Lokalizacja: Tychy
Post
autor: EnJoy » pn lip 06, 2009 22:54
słaby aku, ewentualnie rozjechany kąt wtrysku, trzeba by podpiąć pod VAG'a i sprawdzić
-
szymgrzesiek
- Nowicjusz
- Posty: 9
- Rejestracja: wt lip 07, 2009 10:19
- Lokalizacja: sochaczew
-
Kontakt:
Post
autor: szymgrzesiek » wt lip 07, 2009 10:30
miałem to samo na przewody paliwowe przy filtrze paliwa założyłem opaski skręcane ,następnie wymieniłem rozrząd i po tych dwóch zabiegach problem ustąpił .Odnośnie rozrządu mechanik stwierdził że był już rozklekotany
-
riggs
- Użytkownik
- Posty: 498
- Rejestracja: ndz lip 05, 2009 23:12
- Lokalizacja: Jaworzno
Post
autor: riggs » wt lip 07, 2009 14:24
Pozwolę sobie podłączyć się pod temat.U mnie GOLF III 1.9 TDI 90KM ,kodu silnika jeszcze nie sprawdziłem bo auto mam od 3 dni a na niemieckich dokumentach nie ma numerów więc musze dopiero sprawdzić.Ale problem jest taki sam ok dwa obroty rozrusznika odpalają silnik.Jednak co któreś odpalenie słychać jakby rozrusznik zarzężił.Rozrząd podobno robiony 10 tyś km temu ale nie dam głowy że to prawda przebieg w/g licznika 215 tyś km w co szczerze wątpię.Ponadto po przekroczeniu 4 tyś obr silnik jakby przerywał.Tylko nie wiem czy to nie było z powodu niskiego poziomu paliwa w zbiorniku.
Ostatnio zmieniony wt lip 07, 2009 14:26 przez
riggs, łącznie zmieniany 1 raz.
-
marcuso86
- Mały gagatek
- Posty: 142
- Rejestracja: ndz cze 21, 2009 11:23
- Lokalizacja: Lubliniec
-
Kontakt:
Post
autor: marcuso86 » wt lip 07, 2009 22:27
Vag pokazał ze kąt wtrysku 17- dużo poza zakresem wiec to juz raczej tego wina.
-
EnJoy
- .:DUB WAY:.
- Posty: 1386
- Rejestracja: śr lip 26, 2006 13:42
- Lokalizacja: Tychy
Post
autor: EnJoy » wt lip 07, 2009 23:19
marcuso86 pisze:17- dużo poza zakresem
bardzo bardzo dużo.. normalnie wartość powinna oscylować w granicach 48, 50.. jeśli dobrze kojarzę.
-
fleshu
- Forum Master
- Posty: 1018
- Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
- Lokalizacja: Stronie Śląskie
-
Kontakt:
Post
autor: fleshu » śr lip 08, 2009 02:13
No i na koniec po poprawieniu kąta > porównać VAG-iem wskazania temperatur z czujnika zespolonego > na liczniku i dla ECU > będzie wiadomo czy wszystko jest ok.
-
marcuso86
- Mały gagatek
- Posty: 142
- Rejestracja: ndz cze 21, 2009 11:23
- Lokalizacja: Lubliniec
-
Kontakt:
Post
autor: marcuso86 » pn lip 27, 2009 19:37
Witam ,dzisiaj ustawiłem kąt na 51 dokładnie, auto ciut głośniej chodzi ale jest bardziej elastyczne, zapalanie nieznacznie sie poprawiło, poprostu juz nie zatrzesie tak przy zapalaniu i moze min krócej zakreci ale wciąż nie jest to odpalenie "z kopa". Nie wiem moze jestem przewrażliwiony, Jutro nakręce filmik jak pali i postaram sie wrzucić. Mam jeszcze takie pytanie co do rozrządu bo dojście jest koszmarne, chciałem sie za to zabrać ale jak zobaczyłem te dojście to chyba sobie odpuszcze, żeby go zmienić trzeba odkrecic silnik na poduszkach i dzwignąć do góry? Jak ktos wymieniał to niech napisze jak sobie z tym poradził. pzdr
-
DANIEL LHR
- Gadatliwa bestia
- Posty: 520
- Rejestracja: czw cze 07, 2007 00:28
- Lokalizacja: hrubieszów
Post
autor: DANIEL LHR » pn lip 27, 2009 20:59
marcuso86 pisze:żeby go zmienić trzeba odkrecic silnik na poduszkach i dzwignąć do góry? Jak ktos wymieniał to niech napisze jak sobie z tym poradził. pzdr
trzeba go lekko podniesc na lewarku , wyjac poduszke , dalej chyba nie rzeba tlumaczyc
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 141 gości