Zawsze trzeba pokręcić rozrusznikiem 1-2 s.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

marcuso86
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: ndz cze 21, 2009 11:23
Lokalizacja: Lubliniec
Kontakt:

Zawsze trzeba pokręcić rozrusznikiem 1-2 s.

Post autor: marcuso86 » pn lip 06, 2009 19:29

Witam posiadam silnik ALH 90 ps problem polega na tym ze czy zimny czy ciepły zawsze trzeba pokręcic rozrusznikiem 1-2 sekundy, świece są ok a tematów na forum odnosnie problemów z odpalaniem TDI jest juz tyle ze mam tylko mętlik w głowie. Wiec proszę pomocy! Bo nie wiem od której strony sie za to zabrać ewentualnie czy ktoś zna jakiegoś dobrego szpeca w okolicach Tarnowskich gór lub Częstochowy?



Awatar użytkownika
erikt65
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 148
Rejestracja: sob gru 13, 2008 19:58
Lokalizacja: Podlaskie

Post autor: erikt65 » pn lip 06, 2009 21:23

Witam.
1-2 sekundy to jeszcze nie tragedia ale na początek proponuję sprawdzić stan akumulatora i klem. Jeśli jest ok to proponuję czyszczenie , regenerację rozrusznika i powinno wszystko wrócić do normy. W moim przypadku nastąpiła znaczna poprawa. Z którego roku jest twój ALH i jaki ma przebieg???



marcuso86
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: ndz cze 21, 2009 11:23
Lokalizacja: Lubliniec
Kontakt:

Post autor: marcuso86 » pn lip 06, 2009 21:41

Wiem że nie jest to tragedia ale patrząc na 24 letniego nissana sunny 1,5D mojego dziadka który ma przejechane ponad 350 tys i odpala "z kopa" to cos tu jest nie tak.
A mój ALH jest z 1999 roku a stan licznika to 180 tyś ale głowy nie dam sobie uciąć ze tyle jest.



Awatar użytkownika
lupo4801
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 93
Rejestracja: śr kwie 02, 2008 21:39
Lokalizacja: ROW

Post autor: lupo4801 » pn lip 06, 2009 21:53

Miałem to samo, zabudowałem zawór zwrotny paliwa, tak pisali(wracajace się paliwo)nic nie pomogło. Zmieniłem dawke rozruchową i pali od kopa.
Ostatnio zmieniony pn lip 06, 2009 21:54 przez lupo4801, łącznie zmieniany 2 razy.



Tekilus
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 106
Rejestracja: sob cze 20, 2009 08:28
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Post autor: Tekilus » pn lip 06, 2009 22:20

Ja miałem też tą przypadłość. u mnie akurat był problem starego akumulatora. Golfy w porównaniu do nissana sunny trochę więcej mocy na rozruch potrzebują i to może dlatego?? spróbuj naładować akumulator i potem go odpalić. chociaż jedną rzecz wykluczysz!


Tanie części samochodowe.

Awatar użytkownika
EnJoy
.:DUB WAY:.
.:DUB WAY:.
Posty: 1386
Rejestracja: śr lip 26, 2006 13:42
Lokalizacja: Tychy

Post autor: EnJoy » pn lip 06, 2009 22:54

słaby aku, ewentualnie rozjechany kąt wtrysku, trzeba by podpiąć pod VAG'a i sprawdzić ;)



szymgrzesiek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: wt lip 07, 2009 10:19
Lokalizacja: sochaczew
Kontakt:

Post autor: szymgrzesiek » wt lip 07, 2009 10:30

miałem to samo na przewody paliwowe przy filtrze paliwa założyłem opaski skręcane ,następnie wymieniłem rozrząd i po tych dwóch zabiegach problem ustąpił .Odnośnie rozrządu mechanik stwierdził że był już rozklekotany :grin:



riggs
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 498
Rejestracja: ndz lip 05, 2009 23:12
Lokalizacja: Jaworzno

Post autor: riggs » wt lip 07, 2009 14:24

Pozwolę sobie podłączyć się pod temat.U mnie GOLF III 1.9 TDI 90KM ,kodu silnika jeszcze nie sprawdziłem bo auto mam od 3 dni a na niemieckich dokumentach nie ma numerów więc musze dopiero sprawdzić.Ale problem jest taki sam ok dwa obroty rozrusznika odpalają silnik.Jednak co któreś odpalenie słychać jakby rozrusznik zarzężił.Rozrząd podobno robiony 10 tyś km temu ale nie dam głowy że to prawda przebieg w/g licznika 215 tyś km w co szczerze wątpię.Ponadto po przekroczeniu 4 tyś obr silnik jakby przerywał.Tylko nie wiem czy to nie było z powodu niskiego poziomu paliwa w zbiorniku.
Ostatnio zmieniony wt lip 07, 2009 14:26 przez riggs, łącznie zmieniany 1 raz.



marcuso86
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: ndz cze 21, 2009 11:23
Lokalizacja: Lubliniec
Kontakt:

Post autor: marcuso86 » wt lip 07, 2009 22:27

Vag pokazał ze kąt wtrysku 17- dużo poza zakresem wiec to juz raczej tego wina.



Awatar użytkownika
EnJoy
.:DUB WAY:.
.:DUB WAY:.
Posty: 1386
Rejestracja: śr lip 26, 2006 13:42
Lokalizacja: Tychy

Post autor: EnJoy » wt lip 07, 2009 23:19

marcuso86 pisze:17- dużo poza zakresem
bardzo bardzo dużo.. normalnie wartość powinna oscylować w granicach 48, 50.. jeśli dobrze kojarzę.



Awatar użytkownika
fleshu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1018
Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
Lokalizacja: Stronie Śląskie
Kontakt:

Post autor: fleshu » śr lip 08, 2009 02:13

No i na koniec po poprawieniu kąta > porównać VAG-iem wskazania temperatur z czujnika zespolonego > na liczniku i dla ECU > będzie wiadomo czy wszystko jest ok.



marcuso86
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: ndz cze 21, 2009 11:23
Lokalizacja: Lubliniec
Kontakt:

Post autor: marcuso86 » pn lip 27, 2009 19:37

Witam ,dzisiaj ustawiłem kąt na 51 dokładnie, auto ciut głośniej chodzi ale jest bardziej elastyczne, zapalanie nieznacznie sie poprawiło, poprostu juz nie zatrzesie tak przy zapalaniu i moze min krócej zakreci ale wciąż nie jest to odpalenie "z kopa". Nie wiem moze jestem przewrażliwiony, Jutro nakręce filmik jak pali i postaram sie wrzucić. Mam jeszcze takie pytanie co do rozrządu bo dojście jest koszmarne, chciałem sie za to zabrać ale jak zobaczyłem te dojście to chyba sobie odpuszcze, żeby go zmienić trzeba odkrecic silnik na poduszkach i dzwignąć do góry? Jak ktos wymieniał to niech napisze jak sobie z tym poradził. pzdr



DANIEL LHR
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 520
Rejestracja: czw cze 07, 2007 00:28
Lokalizacja: hrubieszów

Post autor: DANIEL LHR » pn lip 27, 2009 20:59

marcuso86 pisze:żeby go zmienić trzeba odkrecic silnik na poduszkach i dzwignąć do góry? Jak ktos wymieniał to niech napisze jak sobie z tym poradził. pzdr
trzeba go lekko podniesc na lewarku , wyjac poduszke , dalej chyba nie rzeba tlumaczyc



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 141 gości