Strona 1 z 2

bądźcie ludźmi i pomóżcie proszę bo nik nie wie co jest gran

: ndz lip 05, 2009 17:57
autor: toma1000
Witam
prosze was o pomoc bo nie wiem co sie przegladam forum al enie ma tu mojego przypadku. Od paru dni mam nastepujace problemy z moim golfem 3 tdi :
po przejechaniu okolo 50 kilometrów zaczyna migac mi kontrolka cisnienia oleju i obrotomierz spada na zero autem jeszcze przez chwile mozna jechac po czym wlancz sie kontrolka od świec zarowych i auto wchodzi na stale na 1200 jazda 30 km na godzine nie reaguje na pedal gazu po czym jak sie zgasi silnik i wlaczy od nowa znoau na chwilek zaczyna isc i mam moc po czym znou zaczyna go mulic na 1200 obrotow juz tydzien szukam rozwiązania
pierwszy pomyssl jaki tu wyczytalem to przeczyscic styki na czujniku polozenia pedalu przyspieszenia tak zrobiłem i nie pomoglo
druga mysl to ze moze cos przy alternatoze ale tego nie zdarzylem jeszcze sprawdzic
najgorsze jest to z ejak autko postoji troche to potem ustrki same znikaja
po sczytaniu go na kopie wyszedł błąd czujnika polozenia pedalu przyspieszenia
moje pytnaie brzmi bądźcie ludźmi i pomóżcie proszę
czy kupić ten czujnik i g o wymieniać czy moze to bedzie alternator a możne wam się cos takiego stalo ci cos na ten temat wiecie prosiłbym o w mniare szybkie odpowiedzi gdzyz mam kawałek jazdy do pracy a bez auta jak bez reki

: ndz lip 05, 2009 18:15
autor: edzio
toma1000 pisze:tu wyczytalem to przeczyscic styki na czujniku polozenia pedalu przyspieszenia tak zrobiłem i nie pomoglo
przeczyśc przy sterowniku silnika,jest na podzszybiu i tam zazwyczaj jest przyczyna.

: ndz lip 05, 2009 18:18
autor: toma1000
tak uwazasz ja juz nie wiem
czy kupowac ten sterownik czy nie
a miales tak juz ze silnik spadal do obrotow 1200

[ Dodano: 05 Lip 2009 18:37 ]
prosze niech mi ktos doradzi :-(

: ndz lip 05, 2009 19:02
autor: edzio
a ,kto ci każe sterownik kupowac? ,masz zajrzec do kostki i przeczyścic styki.

: ndz lip 05, 2009 19:07
autor: toma1000
kostki od czujnika czyściłem ale nic nie dało

: ndz lip 05, 2009 21:59
autor: edzio
toma1000 pisze:kostki od czujnika czyściłem ale nic nie dało
kostkę komputera od silnika ,rozumiesz?

: ndz lip 05, 2009 22:18
autor: toma1000
bylem już u gościa co wie co gdzie jest w golfiku
i rozebrał mi to podszybie pokazał co i jak jutro będzie czyszczono dzięki za pomoc odezwę sie co i jak jak zrobię mam tylko nadzije ze cie zabardzo nie pod *#cenzura#*.... ale jestem laikiem

: ndz lip 05, 2009 22:27
autor: edzio
Pięc minut roboty i jeździsz dalej.

: czw lip 09, 2009 19:00
autor: toma1000
po czyszczeniu kostek w podszybiu myślałem ze już będzie oki ale okzalo sie dzis ze jednak nie wskazówka dalej skacze i miga kontrolka oleju od czasu do czasu jedyny plus to taki ze nie wlancza sie tryb awaryjny i można jakos w miare normalnie jechać. ma ktos pomyślą jak i co jeszcze zrobic zeby ta pier... wskazówka od obrotomierza nie szalała??

: czw lip 09, 2009 19:29
autor: NORBERTOS500
Witam mam problem tego typu ... ojciec dolał mi swojego oleju do mojego samochodu ja miałem zalany mineralny a on mi wlał sintetic ... od tego czasu strasznie mi stuka w silniku jak sie rozgrzeje... jak jest zimny przez chwile jest ok. teraz jak nawet wymieniłem olej dalej jest to samo :( co moze byc przyczyna tego stukania? prosze jesli wiecie napiszcie mi co to moze byc... z gory dziekuje i pozdrawiam..

[ Dodano: 09 Lip 2009 19:32 ]
mam golfa z silnikiem 1.9 TDI ... zapomniałem dopisac

: ndz lip 12, 2009 13:09
autor: toma1000
CZY KTOŚ MI POMOŻE WYCZYŚCIŁEM TE STYKI W PODSZYBIU I NIBY BYŁO OKI ALE WCZORAJ ZNOWU STANĄ OBROTOMIERZ I OBROTY ZAWISŁY ZACZĘŁA MIGAĆ KONTROLKA OLEJU PO CZYM JAK ODSTAŁ JAKIEŚ 10 MINUT NA ZGASZONYM SILNIKU ZROBIŁO SIE OKI CZY KTOŚ JUŻ TO PRZERABIAŁ /??? MOŻE MA KTOŚ POMYSŁ GDZIE SZUKAĆ TEJ USTERKI??

: ndz lip 12, 2009 14:25
autor: szatanek
NORBERTOS500 sprawa wygląda tak, po rozgrzaniu motoru spada ci ciśnienie oleju i zaczynają ci klepać popychacze. Wcześniej miałeś zalany 15W-40, a napisz oleju o jakiej lepkosci zalał ci ojciec? Wygląda na to musiał go sporo dolać skoro potym zaczęło klepać i pewnie był to olej o niskiej normie lepkościowej np. 5W-30. Mozliwe takze ze wypłukało ci silnik z nagarów, jednak z drugiej strony tego oleju chyba nie było tak duzo dolane ?.
Pasowało by zmierzyc jak zachowuje sie cisnienie oleju na zimno i po rozgrzaniu motoru.

: wt lip 14, 2009 15:22
autor: NORBERTOS500
Witam tak własnie taki olej nalał o ktorym napisałes... 5w-30w ale wymieniłem olej na 15w-40i dalej stuka :( pojade dzis sprawdze cisnienie do jakiegos mechanika... a jesli cisnienie bedzie w normie? to co wtedy bedzie do wymiany? nie chce zeby jakis mechanik naciagna mnie na koszta... dziekuje z gory za pomoc Pozdrawiam :D

: wt lip 14, 2009 19:56
autor: Adamm
toma1000, PRECYZUJ TEMAT!! bo zamkne