zmiana vagiem teoretycznej masy powietrza

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
antojuja
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 413
Rejestracja: pn lut 16, 2009 19:23
Lokalizacja: Konin/WLKP
Kontakt:

zmiana vagiem teoretycznej masy powietrza

Post autor: antojuja » ndz lip 05, 2009 15:53

witam, mam pytanie jakie moga byc nastepstwa jesli wczoraj zwiekszylem na vagu w grupie 003 kanal 02 teoretyczna mase powietrza z orginalnej teraz niepamietam ile bylo w mg/cykl ale wartosc org wynosi 32768 ja dodalem i teraz jest 33550 [chyba] i 345 mg/cykl dodam ze auto w moim odczuciu ma wiekszego kopa
Ostatnio zmieniony ndz lip 05, 2009 15:54 przez antojuja, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
scols11
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: ndz lut 17, 2008 18:03
Lokalizacja: Jaslo

Post autor: scols11 » ndz lip 05, 2009 15:59

Tez z tym chcialem pokabinowac http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245277


,,Kto się pyta jest głupcem przez chwilę, ten który się nie pyta jest głupcem przez całe życie."

Awatar użytkownika
antojuja
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 413
Rejestracja: pn lut 16, 2009 19:23
Lokalizacja: Konin/WLKP
Kontakt:

Post autor: antojuja » ndz lip 05, 2009 16:25

tak czytalem i ciekawa lektura u mni egr tez zaslepiony i jak pisalem wczesniej autko sie lepiej zbiera nawet brat zauwazyl roznice tylko ciekawi mnie co na to turbawka? pojezdze tak troche i zobacze, aha zapomnialbym na zalaczonym oporniku to juz wogole wymiata ze szok i faktycznie mnij kopci

[ Dodano: 06 Lip 2009 18:43 ]
pojezdzilem dzis troche i serio jest roznica w mocy, teraz jak prawie na oporniku a na nim samym to juz wogole odjazd, kiera o malo co rak nie polamie
Ostatnio zmieniony ndz lip 05, 2009 16:28 przez antojuja, łącznie zmieniany 1 raz.



DANIEL LHR
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 520
Rejestracja: czw cze 07, 2007 00:28
Lokalizacja: hrubieszów

Post autor: DANIEL LHR » wt lip 07, 2009 22:30

antojuja pisze:witam, mam pytanie jakie moga byc nastepstwa jesli wczoraj zwiekszylem na vagu w grupie 003 kanal 02 teoretyczna mase powietrza z orginalnej teraz niepamietam ile bylo w mg/cykl ale wartosc org wynosi 32768 ja dodalem i teraz jest 33550 [chyba] i 345 mg/cykl dodam ze auto w moim odczuciu ma wiekszego kopa
po tym zabiegu zwiekszy sie masa powietrza na biegu jalowym , a skoro egr zaslepiony to niebedzie zadnej zmiany , przy pelnym obciazeniu tez mocy to nie zwiekszy



Awatar użytkownika
Zolwik_2004
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: czw mar 05, 2009 01:08
Lokalizacja: okolice Kielc
Kontakt:

Post autor: Zolwik_2004 » czw lip 09, 2009 01:36

Prosiłbym o dalsze opinię i spostrzeżenia osoby które zastosowały ten zabieg. W jakich silnikach tak można zrobic? Jak to wpłynie na żywotność turbo?
Czy w pewien sposób profilaktycznie może to wpłynąć na świeżo wyczyszczone turbo w AFN żeby ponownie tak szybko sie nie zapiekło?
I co na to przeplywka?
Ostatnio zmieniony czw lip 09, 2009 15:55 przez Zolwik_2004, łącznie zmieniany 1 raz.


Małe kroczki ale do przodu...

Awatar użytkownika
antojuja
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 413
Rejestracja: pn lut 16, 2009 19:23
Lokalizacja: Konin/WLKP
Kontakt:

Post autor: antojuja » czw lip 09, 2009 19:02

nie jestem pewien ale chyba tylko w silnikach ktore maja turbo ze zmienna geometria bo w swoim i a3 udalo mi sie natomiast w modelach 90km oktawia i inne a3 bez geometrii nie moglem juz nic zmienic tak wic w twoim wypadku powinno to byc mozliwe co do przeplywki to nic jej bedzie tylko ja wyczysc to nic jej nie zaszkodzi tylko polepszy reultat, co do turbo to wiadomo ze trzeba je oszczedzac
Ostatnio zmieniony czw lip 09, 2009 19:06 przez antojuja, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
scols11
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: ndz lut 17, 2008 18:03
Lokalizacja: Jaslo

Post autor: scols11 » czw lip 09, 2009 20:10

Jak to nie mogles ja w swoim 1Z zmienialem. Mi tez sie wydawalo ze autko lepiej sie zbiera ale jak koledzy pisza ze ta zmiana to jest tylko stopien otwarcia EGR to ja juz sam nie wiem.


,,Kto się pyta jest głupcem przez chwilę, ten który się nie pyta jest głupcem przez całe życie."

Awatar użytkownika
antojuja
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 413
Rejestracja: pn lut 16, 2009 19:23
Lokalizacja: Konin/WLKP
Kontakt:

Post autor: antojuja » czw lip 09, 2009 21:32

najlepiej przed zmiana daj komus sie przejechac i po dla porownania, mi nawet brat przyznal racje a co jakis czas jezdzi moim autem, cos w tym musi byc, przekonaj sie sam sobie odpowiesz



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 110 gości