zmiana vagiem teoretycznej masy powietrza
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
zmiana vagiem teoretycznej masy powietrza
witam, mam pytanie jakie moga byc nastepstwa jesli wczoraj zwiekszylem na vagu w grupie 003 kanal 02 teoretyczna mase powietrza z orginalnej teraz niepamietam ile bylo w mg/cykl ale wartosc org wynosi 32768 ja dodalem i teraz jest 33550 [chyba] i 345 mg/cykl dodam ze auto w moim odczuciu ma wiekszego kopa
Ostatnio zmieniony ndz lip 05, 2009 15:54 przez antojuja, łącznie zmieniany 2 razy.
Tez z tym chcialem pokabinowac http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245277
,,Kto się pyta jest głupcem przez chwilę, ten który się nie pyta jest głupcem przez całe życie."
tak czytalem i ciekawa lektura u mni egr tez zaslepiony i jak pisalem wczesniej autko sie lepiej zbiera nawet brat zauwazyl roznice tylko ciekawi mnie co na to turbawka? pojezdze tak troche i zobacze, aha zapomnialbym na zalaczonym oporniku to juz wogole wymiata ze szok i faktycznie mnij kopci
[ Dodano: 06 Lip 2009 18:43 ]
pojezdzilem dzis troche i serio jest roznica w mocy, teraz jak prawie na oporniku a na nim samym to juz wogole odjazd, kiera o malo co rak nie polamie
[ Dodano: 06 Lip 2009 18:43 ]
pojezdzilem dzis troche i serio jest roznica w mocy, teraz jak prawie na oporniku a na nim samym to juz wogole odjazd, kiera o malo co rak nie polamie
Ostatnio zmieniony ndz lip 05, 2009 16:28 przez antojuja, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 520
- Rejestracja: czw cze 07, 2007 00:28
- Lokalizacja: hrubieszów
po tym zabiegu zwiekszy sie masa powietrza na biegu jalowym , a skoro egr zaslepiony to niebedzie zadnej zmiany , przy pelnym obciazeniu tez mocy to nie zwiekszyantojuja pisze:witam, mam pytanie jakie moga byc nastepstwa jesli wczoraj zwiekszylem na vagu w grupie 003 kanal 02 teoretyczna mase powietrza z orginalnej teraz niepamietam ile bylo w mg/cykl ale wartosc org wynosi 32768 ja dodalem i teraz jest 33550 [chyba] i 345 mg/cykl dodam ze auto w moim odczuciu ma wiekszego kopa
- Zolwik_2004
- Nowicjusz
- Posty: 32
- Rejestracja: czw mar 05, 2009 01:08
- Lokalizacja: okolice Kielc
- Kontakt:
Prosiłbym o dalsze opinię i spostrzeżenia osoby które zastosowały ten zabieg. W jakich silnikach tak można zrobic? Jak to wpłynie na żywotność turbo?
Czy w pewien sposób profilaktycznie może to wpłynąć na świeżo wyczyszczone turbo w AFN żeby ponownie tak szybko sie nie zapiekło?
I co na to przeplywka?
Czy w pewien sposób profilaktycznie może to wpłynąć na świeżo wyczyszczone turbo w AFN żeby ponownie tak szybko sie nie zapiekło?
I co na to przeplywka?
Ostatnio zmieniony czw lip 09, 2009 15:55 przez Zolwik_2004, łącznie zmieniany 1 raz.
Małe kroczki ale do przodu...
nie jestem pewien ale chyba tylko w silnikach ktore maja turbo ze zmienna geometria bo w swoim i a3 udalo mi sie natomiast w modelach 90km oktawia i inne a3 bez geometrii nie moglem juz nic zmienic tak wic w twoim wypadku powinno to byc mozliwe co do przeplywki to nic jej bedzie tylko ja wyczysc to nic jej nie zaszkodzi tylko polepszy reultat, co do turbo to wiadomo ze trzeba je oszczedzac
Ostatnio zmieniony czw lip 09, 2009 19:06 przez antojuja, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 110 gości