Strona 1 z 1

PASSAT B6 1,9TDI DYMI NA CZARNO JAK STAR

: sob lip 04, 2009 18:50
autor: marek01011
MAM PASSATA 2006 1,9 TDI 105KM SAMOCHÓD ZACZĄŁ STRASZNIE DYMIĆ NA CZARNO POJAWIŁ SIE UBYTEK MOCY. KOMPUTER WYKAZYWAŁ PRZEPŁYWOMIERZ ZA NISKIE CISNIENIE POWIETRZA. NOWY PRZEPŁYWOMIERZ NIC NIE DAŁ. MECHANICY MÓWILI ŻE TO EGR, ZOSTAŁO ODCIĘTE SAMOCHÓD MA WIECEJ MOCY ALE NADAL DYMI TAK OKOŁO OD 2,5 TYS OBROTÓW JAK WCHODZI NA WYŻSZE OBROTY ZACZYNA DYMIĆ I WPADA W ZAMULENIE. CZASAMI JEST TAK ZE DYMIENIE USTEPUJE POZNIEJ SIE WZNAWIA, ALE NASTEPUJE PRZY RAPTOWNYM PRZYSPIESZANIU. MECHANICY SPRAWDZALI PRZEWODY OD INTERCOOLERA ALE SĄ OK. KOMPUTER NIC NIE WYKAZUJE. PROSZE O POMOC

: sob lip 04, 2009 19:03
autor: Matijas
marek01011 pisze:KOMPUTER NIC NIE WYKAZUJE.
bo pewnie sprawdzane byly tylko bledy, a tutaj potrzeba zrobic diagnoze dynamiczna w grupach 011 i 009 :bigok: bo tak to wrozenie z fusow jest i mozna pol auta wymienic...

Wiecej info o sailniku daj, oznaczenie np. jak znacz? to sa wtryski czy pompki?

: sob lip 04, 2009 19:28
autor: PELE
marek01011, miałem podobną sytuację gdy walnęłą mi rura od IC, auto straciło moc i strasznie dymiło... po wymianie rury problem ustał.... auto pod VAG i tak jak Matijas podpowiada

: sob lip 04, 2009 20:23
autor: marek01011
Matijas pisze:
marek01011 pisze:KOMPUTER NIC NIE WYKAZUJE.
bo pewnie sprawdzane byly tylko bledy, a tutaj potrzeba zrobic diagnoze dynamiczna w grupach 011 i 009 :bigok: bo tak to wrozenie z fusow jest i mozna pol auta wymienic...

Wiecej info o sailniku daj, oznaczenie np. jak znacz? to sa wtryski czy pompki?

Mechanicy robili diagnoze patrza sie w ten komputer godzinami.

[ Dodano: 04 Lip 2009 20:25 ]
pelton1985 pisze:marek01011, miałem podobną sytuację gdy walnęłą mi rura od IC, auto straciło moc i strasznie dymiło... po wymianie rury problem ustał.... auto pod VAG i tak jak Matijas podpowiada

Ok ale rura od IC nie jest pęknieta. Wszystko jest całe...

: sob lip 04, 2009 21:48
autor: Matijas
Mechanicy robili diagnoze patrza sie w ten komputer godzinami.
to popros ich o logi i wrzuc tutaj na forum, moze nie potrafia ich zinterpretowac :bigok:

: sob lip 04, 2009 22:06
autor: Adamm
marek01011, rura od IC nie jest jedna, sprawdz caly uklad dolotowy

ostatnio w golfie V BRU silnik pekla kolanko pierwsze na wyjsciu z turbiny, w taki sposob ze ledwo sie wyczuwalo pod palcami

: ndz lip 05, 2009 00:38
autor: fleshu
marek01011, Niech kolega zapyta na regionalnym > kto ma vaga > albo na spocik poleci > będzie naprawione > albo logi będziemy mieli > to faktycznie typowy objaw niedoładowania.

: ndz lip 05, 2009 18:16
autor: marek01011
fleshu pisze:marek01011, Niech kolega zapyta na regionalnym > kto ma vaga > albo na spocik poleci > będzie naprawione > albo logi będziemy mieli > to faktycznie typowy objaw niedoładowania.

Nie wiem o co mam zapytać. Możesz to jasniej napisać.

: ndz lip 05, 2009 18:32
autor: scols11
Na stronie glownej forum sa forum regionalne i tam mozesz zapytac kto by sie podiol (i oczywiscie ma chec) naprawy twojej furki.