Turbo notlauf i inne dziadostwo
: sob lip 04, 2009 16:54
W skrócie:
Syf w dolocie turbo sie posypało intercooler sie rozszczelnił.
Ten sam intercooler zrobiony sprawdzony pod ciśnieniem niby szczelny.
Cały dolot wyczyściłem przepustnica itp.
Turbo po regeneracji profesjonalna firma z lublina na 100% dobre.
Złożone wszystko do zapalania a tu joke.
błąd 17958 - różnica ciśnień doładowania czytaj notlauf.
Zdjąłem przewód przed przepustnicą turbo pompuje znaczy sie działa
Słychać taki lekki świst rozszczelnienia żadnego nie znalazłem.
Przy pierwszym zapalaniu wyświetlacz na zegarach pokazał Oil press. stop motor. Powtórzyłem już tego nie było zapalił głośniej chodzi niż wcześniej ale zapala bez problemu.
Wolniej wchodzi na obroty no i niema czym jechać gazu a ona (bora) nie idzie.
Zasłony dymnej nie zostawia tak jak w przypadku zapieczonego turbo.
Czyli wszystko jest dobrze i komp sie przełącza na tryb awaryjny z jakiejś wydaje mi się błachej przyczyny tylko jak ją znaleźć??
Nie wiem nie mam zielonego pojęcia co ją boli.
Syf w dolocie turbo sie posypało intercooler sie rozszczelnił.
Ten sam intercooler zrobiony sprawdzony pod ciśnieniem niby szczelny.
Cały dolot wyczyściłem przepustnica itp.
Turbo po regeneracji profesjonalna firma z lublina na 100% dobre.
Złożone wszystko do zapalania a tu joke.
błąd 17958 - różnica ciśnień doładowania czytaj notlauf.
Zdjąłem przewód przed przepustnicą turbo pompuje znaczy sie działa
Słychać taki lekki świst rozszczelnienia żadnego nie znalazłem.
Przy pierwszym zapalaniu wyświetlacz na zegarach pokazał Oil press. stop motor. Powtórzyłem już tego nie było zapalił głośniej chodzi niż wcześniej ale zapala bez problemu.
Wolniej wchodzi na obroty no i niema czym jechać gazu a ona (bora) nie idzie.
Zasłony dymnej nie zostawia tak jak w przypadku zapieczonego turbo.
Czyli wszystko jest dobrze i komp sie przełącza na tryb awaryjny z jakiejś wydaje mi się błachej przyczyny tylko jak ją znaleźć??
Nie wiem nie mam zielonego pojęcia co ją boli.