Strona 1 z 1

wymiana pompy wtryskowej

: sob lip 04, 2009 10:22
autor: gOOzOl
Panowie i Panie mam malutki problem. czy ktos moze mi podpowiedziec jak ustawic nowa pompe zeby wogole sie zlapac w zakres kata wtrysku pokazywanego w BS albo TDI Timming ? bo wczoraj sie poddalem :) caly czas mam wartosc 000. w strone silnika juz nie umiem jej ruszyc na chodzacym bo mi przewody wtryskow ja odbijaja, wiec mam plan je poluzowac i ja wstepnie jakos ustawic, przyznam sie ze sama na sam z autem nigdy tego nie robilem wiec nie wiem jakie przesuniecie skutkuje jaka zmian, wszelaka pomoc mile widziana :) pompa jest z AFN

i jesczze jedno, odpalenie wygladalo tak :
zalalem pompe ( chyba ponad pol l weszlo ropy na oko)
krece krece i nic
aku padl
okazalo sie ze wtyczke odwrotnie zapialem :panna: VAG mnie o tym powiadomil
jak juz wszystko bylo oki podjechal kumpel z klemami, wyciagnal jakiegos asa z rekawa, mialo to narysowane plomienie i w nazwie mialo cos w stylu EXTRA POWER
zapodal mi to w dolot i na serio bylo extra power, z tym ze ja mialem serce w przelyku.... na 2 sekundy dzikie obroty, obrotek sie zamknal... moglo sie cos spierdzielic?
po tej akcji w zasadzie 2 krecenie i juz dal sobie rade sam

paliwka wiecej, kapce jak traktorek :D teraz tylko to zestroic ;)

: sob lip 04, 2009 16:41
autor: scols11
Jesli kolo pompy wtryskowej dobez obsadziles na kilnie i idealnie ustawiles rozrzad (blokujac pompe, walek rozrzadu i wal korbowy wedlug instrukcji) to kat wtrysku powinienes zlapac bardzo szybko ruszajac pompa do lu od silnika.

: sob lip 04, 2009 17:19
autor: gOOzOl
dało rade, potrzebne byly dwa piva i troche cierpliwosci ;)

: sob lip 04, 2009 17:21
autor: twromek
Tak na marginesie to kąt się sprawdza na zagrzanym silniku, może to było przyczyną.